pryge

P&S 16.08.2014 med et billede fra den store dag.

234 indlæg i dette emne

4 måneder til den store dag.. hvor bliver tiden dog af..
Så er undertøjet på vej. Glæder mig sådan til at prøve det og se om det passer..
Det er indkøbt gamle rammer på en lopper. Og træet til fingeraftryk træet er lavet og klar til at tage i brug (billeder kommer senere)
Vi har modtaget vores pakke med alt godt pynt :) bordløbere, sugerør, balloner, klistermærker til H2B sko med "game over" og en masse risposer. Så skal vi bare ud og ha købt fuglefrø som kan komme i.

Redigeret af pryge
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh, hvor bliver du lækker smækker på dagen! Glæder mig til at se dig! :) Glæder mig til at høre om undertøjet. :)

Undertøjet er helt fantastisk at have på. Har aldrig haft så god en støtte i en stropløs før. Den giver dog ikke så meget push-up. Men "kyllingefileter" kan gøre arbejdet.

0

Del dette indlæg

Undertøjet.

Som nogen af jer skrev så støtter det helt fantastisk. Kan klart anbefales hvis man ønsker støtte. Hvis man ønsker det vilde push-up er det måske ikke bh'en. Men det dog klares med nogen gele babs og nutte..

post-65479-0-71541200-1398188624_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sukkerknalder.

Så fik jeg også lavet sukkerknalder. H2B kan dog ikke se at det er nødvendig. Men han har ikke et ord at skulle have sagt der, da det jo ikke er ham der bliver bedt om at lave dem.

post-65479-0-83755600-1398188845_thumb.j

0

Del dette indlæg

Brudepigekjolen og sko.

Så fik vi også købt en brudepige kjole til vores datter. Hun var så glad at hun ikke ville have den af.

Skoene er hun så vilde med at de skal prøves mindst en gang om ugen.

post-65479-0-04453700-1398189249_thumb.j

post-65479-0-54152800-1401536772_thumb.j

Redigeret af pryge
0

Del dette indlæg

Bryllupstræ.

Så fik vi lavet vores fingeraftrykstræ. Glæder mig sådan til efter bryllupet, at få det op og hænge så vi har et minde fremme, resten af livet

post-65479-0-21628000-1398189743_thumb.j

Redigeret af pryge
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har også fået sendt ægteskabserklæring og printet sedler med navneændring. Så når prøvelsesattesten kommer, så er det hele klart til at blive afleveret til præsten. Der er alligevel blevet ordnet en del her i påsken til trods for vi ikke har været hjemme hele ferien.

Redigeret af pryge
0

Del dette indlæg

Hvor bor du henne? Mener Laze i Århus har den. Jeg har prøvet den i Randers.

Jeg har også mest hud og ingen fylde så mine bryster hænger. Denne model hjælper ikke på fylden men har et godt hold, hvilket jeg aldrig har oplevet med en stropløs før. Den blev jo siddende! hihi Jeg købte den dog ikke pga prisen dengang (var på jagt efter alm bh den dag). Men skulle jeg ha en stropløs så blev det den. Jeg er en 70e/f men mindes jeg vist nok skulle ha en f eller g i den.

Hvor i Randers prøvede du den?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

er jeres datter da bare lækker... Og sikke mange fine ting der er begyndt at tage form... (Pssssst... 107 dage endnu, datosøster... thihi...)

Åhh.. er der ikke længere tid.. ahh... syntes der mangler så meget endnu og stadig en del kg. Hvor bliver tiden dog af..

Mange tak.. hun er en lille diva :)

0

Del dette indlæg

Ha ha... kender godt følelsen... nej vi har snart 100 dages milepæl... uh ja.. jeg mangler også kilo... :( og er begyndt det at få en smule stress... havde mit.første bryllupsmareridt i nat... ha ha...

Hihi... men hun er en yndig diva... ;)

0

Del dette indlæg

Nu bliver det hele pludseligt meget mere virkeligt. Fik i lørdags vores prøvelses attest ind af døre. Fik igår skrevet papirerne med navneændring og i dag ligger de i postkassen og er på vej mod kirken. Meget underlig fornemmelse. Nu er der sådan for alvor ved at gå op for mig at jeg skal giftes med min drømme mand om 103 dage (argh.. hvor blev det år af) Vi har desuden fundet nye lokaler som bare er lige i øjet. Dog skal vi være ude senest søndag kl. 12. Så bliver lidt stramt. Men den skal vi nok klare :) begynder så småt at glæde mig istedet for at små stresse over de mange små detaljer som stadig mangler. Rettelse: Vi skal først være ude kl. 15 :cheerleader3:

Redigeret af pryge
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ha ha... kender godt følelsen... nej vi har snart 100 dages milepæl... uh ja.. jeg mangler også kilo... :( og er begyndt det at få en smule stress... havde mit.første bryllupsmareridt i nat... ha ha...

Hihi... men hun er en yndig diva... ;)

Uhh.. mareridt lyder ikke rart..

Håber jeg ikke jeg kommer ud for. Men mon ikke jeg nok skal opleve det også..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

3 Måneder til vores store dag.

Hold da op hvor går tiden stærkt.

Men det går lige så stille og roligt fremad. Har fået samlet vores favoræsker som bare er blevet så fine. Har også fået lavet "ris" poser, så de nu også er klar. Har også lige bestilt en kjole som jeg håber kan blive min "danse" kjole. Har i samme vending har jeg også bestilt et "korset" som forhåbenligt kan holde det hele inde, samt en par korte legins som også er shape wear. Skulle modtage det hele på tirsdag :cheerleader3:

Og min kur... Ja den går som sådan fint.. lige bortset fra min vægt stiger og ikke falder. Er totalt i vildrede og ret så ked over det. Ved ikke helt hvad jeg skal stille op.

Så er der opstået et nyt "problem" efter vi har fundet nye lokaler. Det er jo som sådan ikke et problem. Men det er nu muligt for gæsterne at tage direkte ud i lokalerne efter vielsen, da der er et ekstra lokale de kan opholde sig i,i de to en halv time, der imellem vielsen er slut og til vi skal til bords. Men vi kan jo ikke bare have vores gæster siddende der og blive pløre fulde fordi vi ikke servere noget at spise.

Jeg er ret vild med ideen om en slik buffet. Men H2B syntes ikke det er en super fed ide. Han mener folk vil blive meget mætte og derfor ikke vil kunne nyde den lækre mad vi skal have at spise.. Han er mere til Saltstænger, peanuts og nogen wraps :pokey: .

Nogen der har nogen forslag til noget man kan lave eller have som er nemt og ikke for mætter for meget?

Redigeret af pryge
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer