Anne-Mette Christensen

Forberedelseslokale til brud i Aarhus

9 posts in this topic

Jeg leder desperate efter et sted hvor jeg på bryllupsdagen kan gøre mig klar sammen med familie og brudepiger. Min familie kommer fra Fyn, så kan ikke tage hjem til forældres hus eller noget. Alle vores venner bor i lejligheder, og har ikke lyst til at skulle op og ned fra 3. etage med kjole og stilletter. Jeg vil derfor rigtig gerne finde et lokale (hotel, lejlighed stueplan, hus m.m.) som jeg kan leje på dagen. Er der nogen af jer der kender til sådan et?? Meget gerne i nærheden af banegården... :help:

0

Annonce ♥

Er det ikke bare at booke et værelse, på et at hotellerne inde i midtbyen så? Der er jo oftest elevator, så der skal du jo ikke vade op og ned af trapper.

Der er jo hoteller lige på park alle`, nede ved musikhuset, nede ved store torv osv :)

0

Jeg ville også vælge et af hotellerne i midtbyen.

Der er både scandic ved politigården, det nye comwell ved rutebilstationen og mange flere :)

0

Jeg booker et værelse på hotel i Aarhus hvor min veninde og jeg skal overnatte dagen før brylluppet. Vi vil gerne bruge værelset til at gøre os klar i på selve dagen, så jeg håber at man kan lave en aftale ift. senere udcheckning evt. mod et tillæg til prisen. Alternativt må vi overveje at betale for to nætter. Jeg tænker at jeg vil forhøre mig hos de forskellige hoteller.

0

Annonce ♥

Jeg synes bare ikke at der findes nogle hotelværelser, som er så store... Eller måske jeg bare ikke har tjekket de rigtige hoteller, hvilket nok også er de lidt dyrere. Jeg vil nemlig gerne gøre mig klar sammen med mine 4 brudepiger, mine forældre, og søster med børnene, så det er allerede omkring 10 mennesker og så en fotograf... det kræver alligevel en del plads :rolleyes:

0

Måske kan du få en god pris fordi det jo ikke er så mange timer..

0

Comwell eller Scandic er mit bedste bud

Edited by metteoeland
0

Kan du ikke ringe rundt og hører om de evt har to værelser med dør imellem der kan åbnes?

Eller sådan et familierum?

Er der en af brudepigerne der bor i Århus så du kan låne en stue måske...

0

Annonce ♥