Trinemor87

Tårnby selskabslokaler

4 posts in this topic

Kort of godt, erfaring søges - både med maden, service, husets dj mm :-)

0

Annonce ♥

Har en kollega som holdt bryllup derude sidste år og DJ'en havde vist ikke været noget at råbe hurra for (havde bl.a. ikke nogle numre med en vis dansk kunstner som ellers må siges at være meget gængs). Men hvem DJ'en var og om det er en der normalt spiller derude fast aner jeg ikke. Jeg mener at en af mine gode kolleger spiller derude en del og der går man ikke galt i byen. Men jeg ville i alle tilfælde - Tårnby Selskabslokaler som alle andre steder - da lige forhøre mig om hvilken DJ der skal spille og også have mulighed for at tale med vedkommende inden festen for lige at afstemme forventninger og spillestil (vægtning).

0

Du behøver ikke bruge den dj de kan skaffe. Vi havde selv sørget for en dj der kom og spillede for os... :)

0

Vi var til bryllup derude sidste år og det er nogle hyggelige lokaler - det eneste minus jeg lige kan sætte på det er, at der er lidt dårlig akustik derinde. Jeg havde meget svært ved at høre talerne, også selvom jeg sad tæt på f.eks. brudeparret da de holdt tale.. :) Maden var helt eminent og smagte VILDT godt.. Ved ikke om det var "dårlig planlægning" fra brudeparrets/toastmaster/selskabslokalet, men vi fik serveret hovedretten rigtigt sent (tror kl. var henad 21/22-tiden) Der var jeg ved at DØ af sult.. Det hjalp så heller ikke på det hele, at jeg måtte ud og amme min 10 dage gamle søn, lige som hovedretten blev serveret :lol:

0

Annonce ♥