RikkeNordmark

"Overtøj" til bruden?

19 posts in this topic

Glædelig påske til jer BK´er :)

Skal lige høre om nogle af jer har gjort jer overvejelser ift. overtøj på bryllupsdagen?

Min kjole er uden ærmer og kom til at tænkte på, om jeg bør finde noget at kunne tage udenover, hvis vejret er dårligt? (Juni bryllup)

Her tænker jeg udelukkende når vi er udenfor ved fotografering, bilkørsel osv..

Håber at I har gode inputs :biggrin:

0

Annonce ♥

vi skal giftes d. 7 juni og tænkte det samme, har så en dejlig H2B der har købt den her til mig så den håber jeg er nok ss

post-55769-0-29591600-1398014881_thumb.j

0

Jeg skal have denne her på. Men da vi skal holde havebryllup regner jeg med at det også bliver nødvendigt med en cardigan hvis det bliver køligt. Der har jeg købt en helt alm. cardigan.

post-66035-0-55039300-1398020263_thumb.j

Edited by Winn
0

Jeg havde fået min mormor til at strikke en kappe , men hun måtte opgive. Hun har så lavet et sjal i stedet for, så nu er jeg spændt på at se det :)

0

Annonce ♥

Jeg bruger et gammelrosa sjal fra gemmerne, og så tager jeg nok en jakke eller cardigan med til om aftenen/natten.

0

Min svigermor strikker en sjal til mig. Noget ala det på billedet i sådan noget bamserne, som jeg ikke kan huske, hvad hedder :)

post-56633-0-30260500-1398025399_thumb.j

Edited by Josephine<3
0

Vi holder efterårsbryllup. Jeg regner med en brudekjole med bare skuldre, er i hvert fald sådan en jeg er faldet for. Prøvede en blondebolero da jeg var ude og prøve brudekjole, men det var ikke lige mig, men prøvede i stedet et sjal af svanedun, det så rigtigt godt og efterårsagtigt ud til kjolen og så regner jeg ikke med at komme til at fryse når vi er udenfor når der skal tages billeder etc.

0

Jeg skal giftes d. 14/6. Håber ikke jeg får brug for noget overtøj på nær når vi skal hjem om natten, men vil hellere være på den sikre side.

Min faster strikker en sådan sag til mig med perler (dog sætter vi ikke en blomst på) :7himmel:

post-69231-0-45248500-1398361323_thumb.j

0

Annonce ♥

Jeg skal giftes d. 14/6. Håber ikke jeg får brug for noget overtøj på nær når vi skal hjem om natten, men vil hellere være på den sikre side.

Min faster strikker en sådan sag til mig med perler (dog sætter vi ikke en blomst på) :7himmel:

Hvor er den fin! Hvor har i fundet mønstret henne?
0

Hvor er den fin! Hvor har i fundet mønstret henne?

Vi har ikke kunne finde et mønstre. Men den er som et tubetørklæde, så hun strikker et tubetørklæde, og laver det på siden efter fri fantasi bagefter.

0

Uh, må lige høre min mor ad - hun er vild med mønstre, for det går som regel galt uden :) Men hvis det "bare" er en tube, kan det være at det ikke er så galt.

0

www.garnstudio.com har rigtig mange flotte gratis stikkemønstre hvis man er den strikke og hækleglade type.... kan være at der er nogen der kan bruge ideer derinde fra ss

0

Annonce ♥

Min mors veninde lavede bolero ( eller hvad det hedder ) som jeg har på

post-65493-0-74290300-1398630205_thumb.j

Edited by strandberg83
0

Jeg skal have denne her på. Men da vi skal holde havebryllup regner jeg med at det også bliver nødvendigt med en cardigan hvis det bliver køligt. Der har jeg købt en helt alm. cardigan.

Hvor har du fået fat i den fra? Den er super flot og lige noget, jeg mangler til mit bryllup i Italien om en måned :)

0

Forlovet i Las Vegas: hvor har du fundet billedet henne? Vil lige prøve at spore den, den er ret fin :-)

0

Annonce ♥

Øh, googlede bare, kan ikke huske hvad jeg søgte på. Men hvad med at bruge Googles billedesøgning, det er vist noget med at man kan trække billeder over... Ved ikke helt hvordan det virker i praksis... Beklager at jeg ikke kan være mere informativ :wink:

0