Regnbuebarn

Shapewear - hvilke og hvor har I købt?

8 indlæg i dette emne

Jeg overvejer at købe noget shapewear - ikke kun til brylluppet og har kigget på ebay. Men er i tvivl om deres bare er sådan noget tyndt spandex som så bare er stramt eller om det er noget ordentligt med ekstra "stram-op" de steder man ønsker.

Nogle der har erfaring med at handle det på ebay og evt. hvem har I handlet hos?

Søger en kjole der skærer under barmen og til lige under numsen men som både har effekt på mave, hofter og numse.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har en fra Triumph. Den virker okay, men puha den er godt nok ikke rar at have på. Får problemer med maven i løbet af aftenen => luft i maven, der bare buldrer rundt og giver smerter.

Så under brudekjolen havde jeg bare nogle "mormor" trusser på - og helt ærligt de virkede faktisk lige så godt som shapewear trusserne, men var til at holde ud at have på.

0

Del dette indlæg

Jeg har en forholdvis billig en fra H og M… Den er overraskende god! Min er lige som en underkjole med stropper, men de har også dem der stopper under brystet - hos mig laver den slags desværre en dele under brystet… Generelt er min erfaring faktisk at det der virker smart, ofte ikke er så smart når det kommer på, og laver deler der hvor det slutter…

Jeg ville altså ikke turde at købe noget, som jeg ikke har kunne prøve på...

0

Del dette indlæg

Jeg har shapewear kjoler fra maidenform de kan fås i Magasin og på nettet. Min den sidste har jeg købt på www.figleaves.com, den ser sådan her ud.

Den giver ikke problemer med maven, med mindre jeg spiser rigtig meget, eller har en dag, hvor jeg har virkelig meget luft i maven. Jeg havde den på i 12 timer til konfirmation i fredags, og der gav den overhovedet ikke problemer.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har shapewear kjoler fra maidenform de kan fås i Magasin og på nettet. Min den sidste har jeg købt på www.figleaves.com, den ser sådan her ud.

Den giver ikke problemer med maven, med mindre jeg spiser rigtig meget, eller har en dag, hvor jeg har virkelig meget luft i maven. Jeg havde den på i 12 timer til konfirmation i fredags, og der gav den overhovedet ikke problemer.

Okay må prøve at gå i magasin.

Jeg skal bruge en uden stropper. Fitter den også på numsen og løfter?

0

Del dette indlæg

Maidenform sidder bedst, jeg har både shorts, leggings, kjole og bodystocking derfra, de er i en god kvalitet og jeg kan sagtens have det på en hel dag uden at det gør ondt... Jeg startede med at købe en billig, men den sad elendigt og gik i stykker anden gang jeg tog den på

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer