Trinej86

Vil også vise min + size kjole :)

18 indlæg i dette emne

Hej :)

Nu har jeg luret rigtig meget på alle I andres smukke kjoler og fik mod på at vise min plus size kjole frem da jeg så en anden plus size brud vise hendes smukke kjole frem :) jeg er også plus size brud og bruger 46-48 normalt.

Jeg har Idag været til 2. Kjole prøvning, købte kjolen i november, og har i ventetiden på at den kom hjem fra USA bare gået og blevet mere og mere nervøs for om det var den rigtige jeg havde valgt, jeg drømte nemlig om til og blonder i massevis, men blev bare endnu større end jeg var i dem, desværre :) men Idag fik jeg den helt rigtige fornemmelse i maven, så skønt :)

Kjolen er født uden stropper, men ønskede skulderstropper, så på nogle af billederne er der lige hurtigt sat stropper på for at se hvordan det ca ser ud, jeg endte også ud med et andet slør, men nu kan i fornemme den :)

På torsdag er der 1 måned til min store dag :)

OBS billederne er taget fra Tlf og ved ikke hvordan jeg vender dem rigtig :)

post-70786-0-00470700-1401538170_thumb.j

post-70786-0-95728000-1401538235_thumb.j

post-70786-0-93843400-1401538283_thumb.j

2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, stropperne er rigtig fine til :-) jeg var i en Lilly-kjole med draperinger, som ikke fortsatte om på ryggen men holdt ved syningen i siden, og det er en skam, når man så ser en kjole som din, hvor det bare er prikken over i'et.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes, stropperne er rigtig fine til :-) jeg var i en Lilly-kjole med draperinger, som ikke fortsatte om på ryggen men holdt ved syningen i siden, og det er en skam, når man så ser en kjole som din, hvor det bare er prikken over i'et.

Mange tak, tror også det bliver godt når de endelige stropper kommer på :) Jeg er også vild med draperingerne bagpå :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer