Trinej86

Vil også vise min + size kjole :)

18 posts in this topic

Hej :)

Nu har jeg luret rigtig meget på alle I andres smukke kjoler og fik mod på at vise min plus size kjole frem da jeg så en anden plus size brud vise hendes smukke kjole frem :) jeg er også plus size brud og bruger 46-48 normalt.

Jeg har Idag været til 2. Kjole prøvning, købte kjolen i november, og har i ventetiden på at den kom hjem fra USA bare gået og blevet mere og mere nervøs for om det var den rigtige jeg havde valgt, jeg drømte nemlig om til og blonder i massevis, men blev bare endnu større end jeg var i dem, desværre :) men Idag fik jeg den helt rigtige fornemmelse i maven, så skønt :)

Kjolen er født uden stropper, men ønskede skulderstropper, så på nogle af billederne er der lige hurtigt sat stropper på for at se hvordan det ca ser ud, jeg endte også ud med et andet slør, men nu kan i fornemme den :)

På torsdag er der 1 måned til min store dag :)

OBS billederne er taget fra Tlf og ved ikke hvordan jeg vender dem rigtig :)

post-70786-0-00470700-1401538170_thumb.j

post-70786-0-95728000-1401538235_thumb.j

post-70786-0-93843400-1401538283_thumb.j

2

Annonce ♥

Så fin kjole....

Jeg er også mod forventning havnet i en meget kropsnær model til trods for at jeg er str 48, men det var bare den der sad aller pænest (havde en tyldrøm som nr 2)

0

Smuk smuk kjole.

0

Jeg synes, stropperne er rigtig fine til :-) jeg var i en Lilly-kjole med draperinger, som ikke fortsatte om på ryggen men holdt ved syningen i siden, og det er en skam, når man så ser en kjole som din, hvor det bare er prikken over i'et.

0

Annonce ♥

Hvor er det en lækker kjole! Er især vild med detaljen over brystet, og hvordan draperingerne bagpå giver dig en super flot numse ;-).

0

Super flot til dig - og du får en flot figur i den!

0

Så flot :)

0

super flot kjole

0

Annonce ♥

Hold da op hvor er det en flot kjole!!!!! Du får en søn figur i den :)

0

Jeg var lige inde og lurer din kjole også, kan virkelig godt forstå du faldet for den, du ser meget smuk ud i den :)

0

Så fin kjole....

Jeg er også mod forventning havnet i en meget kropsnær model til trods for at jeg er str 48, men det var bare den der sad aller pænest (havde en tyldrøm som nr 2)

Din kjole er da også bare fantastisk - du ser meget smuk ud i den :)

0

Smuk smuk kjole.

1000 tak :)

0

Annonce ♥

Jeg synes, stropperne er rigtig fine til :-) jeg var i en Lilly-kjole med draperinger, som ikke fortsatte om på ryggen men holdt ved syningen i siden, og det er en skam, når man så ser en kjole som din, hvor det bare er prikken over i'et.

Mange tak, tror også det bliver godt når de endelige stropper kommer på :) Jeg er også vild med draperingerne bagpå :)

0

Jeg synes den fremhæver de rigtige ting på dig og den ser rigtig flot ud til dig. Det romantiske bliver jo så sløret og draperingerne og den sidder flot :c166:

0

Ej hvor er den bare smuk!! Og du ligner bare en gudinde! :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Super smuk kjole!!!!!!!!!!!!!! :loveshower:

0