Sign in to follow this  
Followers 0
mini85

kun holde reception

5 posts in this topic

Hej alle sammen.

Jeg er ny herinde.. mig og min kommende mand skal giftes den 6/9

Vi har besluttet ikke at holde nogen fest. Jeg har en meget lille familie som kun består af en søster og en bror.

Mistede min far for halvandet år siden og min mor for 1 år siden, så for at være helt ærlig så er jeg ikke til det der traditionelle fest halløj, med bordkort osv.. :/

Dog tænker jeg meget på hvordan og hvorledes vi skal gøre tingene. Vi skal giftes i kirken kl 14 og har lejet et beboerhus hver hvor vi bor.

Jeg tænker at lave noget let mad i form af sandwich, pindemadder, frikadeller, (kartoffelsalat?) nogle frugtspyd og lign. også bryllupskage til dessert. Og så kunne vi evt tage på restaurant med de nærmeste om aftenen.

Meeen jeg vil stadig gerne holde en tale for min kommende mand. <3

Men når vi først skal giftes kl 14, og have noget let mad og derefter bryllupskage gad vide om vi så overhovedet er noget videre sultne senere?. :/

Tænker at vi kunne tage ud og spise ved en 19 tiden..

åhh hjælp jeg er på bar bund lige nu.. :/

0

Annonce ♥

Jeg synes, det lyder som et hyggeligt og afslappende bryllup :) det er da en rigtig god idé at invitere den nærmeste familie med ud og spise om aftenen. Hvis folk ved det i forvejen, så spiser man sig måske heller ikke mæt i snacks og pindemadder. Og hvis de gør, så er det jo deres egen skyld, at de er helt proppede, når de forlader selskabet ;)

0

Synes det lyder som en rigtig god idé! På nogle restauranter kan man få f.eks. et lille afdække sat op så der er lidt mere privat, hvis man ønsker det, prøv at spørge efter det når I har fundet et sted I vil spise!

0

Annonce ♥

Vi holdt reception efter vielsen i kirken, den varede fra kl. 15-17, vi ankom dog først omk. kl. 15:30-16 tiden, da vi skulle til fotograf først :)

Kl. 17 tog vi alene på et hotel, hvor vi havde kongesuiten og så spiste vi i vores bryllupstøj i deres restaurant, og havde en rigtig hyggelig og romantisk aften sammen, bare os to :7himmel:

0