B2be-HH

Lorte svigerinden!

14 posts in this topic

Ja som overskriften siger det så har jeg en "fantastisk" svigerinde.. Åhhhh.....! Hun siger og gør ting uden at tænke sig som.. Og her 14 dage før brylluppet har hun dummet sig gevaldigt!!'

Hun og min svoger blev gift den 7/6-14 og fik der en penge gave af min svigermor for at holde spændingen havde vi klart sagt vi ikke ville vide beløbet inden vores eget bryllup om 14 dage, tror i så ikke hun fortæller det her i weekenden.. Spørg lige om jeg blev irriteret!! For at gøre ondt værre kommer hun til at snakke over sig omkring min egen bryllups ferie med min kommende mand. Som indtil i weekenden har været en hemmelighed min mand har holdt for mig for at overraske mig efter brylluppet ( vidste godt vi sku afsted bare ikke destinationen) for fanden i helvede og alt muligt andet grimt...

Heldigvis sagde hun kun landet men ikke selve stedet og hun blev meget ked af det.. Der var selvfølgelig ikk noget at gøre ved det. Og min kommende mand ved ikke at jeg kender landet. Så nu skal jeg loge finde det rette tidspunkt at sige det da jeg ved han blir tosset.. ( vi har et lidt anstrengt forhold til svigerinden i forvejen )

Nå ville bare lige dele min arghhhh følelse med nogen 😊

0

Annonce ♥

Sikke noget møg af hun gør det!!

Nu kender jeg hende ikke personligt.

Men det lyder lidt som om at, hun er spændt og glad på jeres vegne.

Du må bare glemme de oplysninger hun har sagt, og hvor irriterende hun er.

Nyd at din kommende mand og dig skal fejre jeres kærlighedsfest snart :D

0

Øv, hvor ærgerligt!

Jeg ville nok vælge at vente med at fortælle ham det til efter rejsen for ikke at gøre ham sur og ærgerlig op til rejsen.

Det er da altid noget, at hun blev ked af at have afsløret det - sådan en svigerinde har jeg ikke :pokey:

0

Annonce ♥

Ville nok også vælge at vente med at fortælle ham det, til i er ankommet på jeres sted. Ingen grund til at det skal ødelægge noget. Og du ved jo kun landet og forhåbentligt var det et stort land, så der er mange muligheder :wink:

Men øvøv altså for noget prut med sådan en svigerinde!

0

Annonce ♥

:angry: :angry: Ej altså hvor er hun da bare for meget..

Jeg ville simpelthen bare blive noget så rasende.. Hvad bilder hun sig ind.. :pokey:

Jeg ville gøre modsat alle andre.. og fortælle ham jeg ved landet.. alt andet ville i min verden være at holde ham for nar..

og tænk at stå der i f.eks lufthavnen mens han er helt oppe og kører over den store overraskelse han har planlagt..

Jeg har ikke poker ansigt og holder meget hårdt på man ikke må lyve for hinanden i et forhold .. så indtil jeg får fortalt at jeg ved det ville jeg skulle gå og passe på hele tiden med ikke at komme til at sige noget.. det ville jeg altså IKKE .. det er hende der har lavet lort i det så må hun også selv skulle redde den ud..

Jeg ville fortælle det hurtigst muligt... så den stakkels mand ville få vished og ikke stå og føle sig totalt dum når han så finder ud af det ikke har været nogen hemmelighed.. og det gør han på et tidspunkt.. Mænd er altså ikke dumme..

ALT andet er i MIN verden uærligt.. Og ikke lige den måde jeg ville starte MIT ægteskab.

og syntes IKKE Svigerinden har nogen som helst RET til at kræve du ikke må fortælle noget.. Hun kan jo ikke selv finde ud af at holde sin mund..

0

Fremover må I jo bare lade være med at fortælle hende hemmeligheder, siden hun ikke kan holde på dem. Det var ikke så nemt med pengegaven, men hun må jo have hukommelse som en si.

Jeg ville nok også bare nævne det for H2B, hvad hun var kommet til at nævne. I kan jo ikke ændre på det nu - få nu bare det bedste ud af det i stedet for at lade det slå jer ud.

0

Jeg kan da godt se at det er ærgeligt, men igen hun har jo ikke gjort det af ondt mening og hvis I ved hun ikke kan holde sin mund så lad vær med at fortælle hende noget....

Min mor har selv bestemt at hun ikke vil have billeder af min bryllupskjole fordi hun ved at hun ikke ville kunne lade vær med at vise folk den og den skal være en overraskelse for gæsterne...

0

Naturligvis er det da uheldigt at hun har sagt det men der er altid mere mellem himmel og jord. I hvilket omfang har hun vidst at det var hemmeligheder, hvordan og under hvilke omstændigheder har hun fået beskederne. Det er jo angiveligt sket i forbindelse med deres bryllup idet de blev gift her i lørdags hvor hun har haft 10.000 andre ting inde i hovedet og så er det jo menneskeligt at fejle. Særligt når det som det bliver sagt sker i en god mening. Vedr. det at sige sandheden så er det måske i højere grad et spørgsmål om hvorvidt man vil være årsag til en konfrontation op til sin egen bryllupsfest og efterfølgende, ved bare "at spille med".

0

Annonce ♥

Jow - det er da træls, men jeg håber, at du kan se, at der er værre ting her i livet end at vide

1: Du får en dejlig pengegave - hvor lækkert :)

2: Du skal på en dejlig bryllupsrejse - endnu mere lækkert :)

Der var en af gæsterne der kom til a røbe for mig, at min mand havde arrangeret fyrværkeri til vores bryllup, jeg lod som ingenting overfor min mand - og jeg blev ikke sur på gæsten.

0

Kvinder er lige så gode til at holde på hemmeligheder som mænd er..... vi skal bare være nogle flere om det :-)

Glem alt om det... i øvrigt har det vel været svært for hende ikke at måtte fortælle omverdenen hvad hun har fået i bryllupsgave, det er jo noget alle spørger om...

den med rejsen... tja... ikke noget at gøre noget ved nu.... men syntes godt du kan sige til hende at man i alt fald ikke kan fortælle hende noget man ikke kan tåle at høre igen....

0