tiggi

Pris for roser

9 posts in this topic

Hej tøser.

Jeg sidder og prøve at finden prisen for roser som vi kan bruge til bordpynt til vores reception, men når jeg søger på nettet finder jeg enten kun de store kendte som leverer blomster og sælger hele buketter og alle planteskolerne, så er det nogen som har en idé om hvad én enkelt rød rose koster?

Vi skal bruge dem ligesom på billedet nedenfor.

post-47455-0-54061200-1402491333_thumb.j

Hvis i har kendskab til nogle gode og billige blomsterhandlere på Fyn må I også meget gerne råbe højt :)

Vi kender kun én billig i Ringsted, men er jo lidt langt:S

Edited by tiggi
0

Annonce ♥

Nu er det længe siden, at jeg har købt en enkelt rose, men mener at man i Århus kan få en rose til ca. 30 kr. i en blomsterbutik.

Ved ikke om det er til så meget hjælp...

0

Nu er det længe siden, at jeg har købt en enkelt rose, men mener at man i Århus kan få en rose til ca. 30 kr. i en blomsterbutik.

Ved ikke om det er til så meget hjælp...

Tak :) Giver da lidt en fornemmelse :)

Men venter lige på lidt flere svar:)

0

Min venindes svigerforældre har en planteskole på fyn, vist i svendborg. Kan lige undersøge hvad den hedder, men de er i hvert fald super søde og yder god service.

0

Annonce ♥

Min venindes svigerforældre har en planteskole på fyn, vist i svendborg. Kan lige undersøge hvad den hedder, men de er i hvert fald super søde og yder god service.

Lidt langt til Svendborg, men hvis det er det rigtige sted er vi da klart åbne :) Så må du meget gerne gøre :)

0

Det lokale supermarked kan du også bestille blomster hos og der får du en hel buket med 10 eller 20 roser for mellem 20- 30 kr. :biggrin:

0

Lidt langt til Svendborg, men hvis det er det rigtige sted er vi da klart åbne :) Så må du meget gerne gøre :)

Den hedder Bo Grønt Bregninge, de er i hvert fald søde og værd at give et kald :)

0

Det lokale supermarked kan du også bestille blomster hos og der får du en hel buket med 10 eller 20 roser for mellem 20- 30 kr. :biggrin:

Men er de så store og flotte? Synes ofte at når du ser blomster i supermarkeder at de er kedelige at se på :S

0

Annonce ♥

De store der kan stå for sig selv, ligesom dem man giver til studenter koster 25-40 kr alt efter hvor langstilkede de skal være og krejl så lidt om prisen hvis du skal bruge mange...

0