Kålorm

Erfaringer med Kokkedal Slot (sjælland)

7 posts in this topic

Er der nogen, der har erfaring med Kokkedal Slot (Copenhagen)? :) Vi overvejer at holde vores bryllup der, men jeg kunne godt tænke mig at høre, om der er nogen, der selv har nogle oplevelser med stedet?

Der er to Kokkedal Slot i Danmark, et i Jylland og et på Sjælland. Det er det på Sjælland vi er interesseret i ;)

0

Annonce ♥

Puha - Mener vi havde en DJ deroppe og spille for rigtig mange år siden men det er så lang tid siden at han formentlig har glemt det (vedkommende spiller heller ikke for os mere). Min fornemmelse er at det ikke bruges så meget til bryllupsfester men det er kun en fornemmelse

0

Hej.

Jeg har været der til et arrangement med jobbet, hvor vi også sov der nogle nætter. Jeg synes stedet er super lækkert. Spurgte faktisk også om prisen ift. mit bryllup, men vi havde desværre ikke selv råd.. Men jeg synes både det flot, hyggeligt, god service og super lækker mad. Så jeg kan sagtens anbefale stedet. Og så har de også gode overnatningsmuligheder.

0

Annonce ♥

Jeg var til julefrokost i december og vi var alle positivt overraskede. Maden var så lækker, lokalerne historiske og smukke samt nogle søde og dygtige tjenere.

Vi jokere faktisk med at man skulle holde sit bryllup der (vidste ikke at jeg blev forlovet to måneder senere!) Men vores økonomi har ikke været til stedet..

0