Narjar

Hvornår?

16 posts in this topic

Hey tøser, jeg tænkte på, hvornår forlader brudeparret egentlig festen? Ved man skal danse valsen inden midnat, men er der tradition for man smutter derefter, eller bliver man??? Kan intet finde om det på nettet xD Har søgt og søgt........

tusind tak på forhånd :D

0

Annonce ♥

Når de vil :) Tænker jeg

Tror bare det er sådan, at selvom brudeparret er vært, er det denne dag tilladt at gå før gæsterne.

Vi skal have natmad kl 2 og alt efter hvor trætte vi er og hvor meget gang i den der er, så går vi nok derefter. Men er det bare verdens bedste fest, så fortsætter vi, til vi ikke kan/gider mere :)

0

Vi bliver.... Vi og alle gæster skal overnatte på hotellet så regner med at vi ligesom alle andre går i seng når vi ikke orker mere

0

Før i tiden var det en tradition at brudeparret gik inden gæster eller prøvede at stikke af. Men det gør man ikke rigtig ikke mere. Jeg regner med at vi lukker og slukker festen :)

0

Annonce ♥

tjah...vi ved ikke rigtig hvordan vi skal komme hjem - så vi reder op i forsamlimgshuset...jeg regner dog også med at vi skal feste igennem den dag...

0

Tror det er meget forskelligt hvad folk gør.

Vi bliver og fester. Vi skal også sove på stedet efter festen og det skal en masse af vores gæster også, så regner med fest til langt ud på natten.

Tror det er blevet mere almindeligt at brudeparret bliver og fester videre med deres gæster, hvor det tidligere nok var mest almindeligt at brudeparret var de første der tog hjem.

0

Ok super, tusind tak for hjælpen, var bare sådan i tvivl...... :)

0

Vi gik ca kl 4, var ikke de sidste men hellere ikke de første som var taget afsted :)

0

Annonce ♥

Langt de fleste fester vi er ude til er brudeparret med til den bitre ende. Nogle gange forlader de festen lidt før de sidste gæster men der er festen reelt set også mere eller mindre slut. Jeg kan faktisk ikke huske hvornår jeg sidst har oplevet at brudeparret har forladt festen lige efter brudevalsen.

0

Vi lukkede og slukkede lidt over 4.

Jeg har hele tiden været af den mening, at når vi bruger så mange penge på en fest, så skal jeg dæleme også være med hele vejen :tunge:

0

Jeg regner med at vi lukker og slukker , men bliver jeg for træt før, ja så går jeg altså hjem og sover ( Festen skal holdes 20 meter fra vores hoveddør ) :tunge:

0

vi bliver til festen slutter eller vi vil ihvertfald gøre et forsøg :wink:

0

Annonce ♥

Vi var med til de sidste danseskridt omtrent kl.6 om morgenen :)

0

Vi skal overnatte på feststedet i deres suite, så vi bliver nok også til festen slutter, medmindre vi prøver at stikke af kort før festen slutter ;)

0

Alle mine søskende (der er 4) forlod brylluppet før os andre, og det var så der vi kastede ris efter dem. Det havde jeg også regnet med vi skulle men det ville min kommende mand ikke , da de ikke gør det i hans familie (han har 1 søster). så vi bliver nok til den bitre ende selvom jeg syntes det meget sødt når alle gæsterne står og vinker til en .

0

Det var gæsterne der forlod os , de sidste gæster gik kl 03 og så gik vi i seng... det skal lige sige at vi startede kl. 15,30 så det er da meget godt gået :-)

0

Annonce ♥