Malu82

Erfaringer med en havfrue model?!

7 posts in this topic

Hej, jeg har forelsket mig i en kjole i havfruemodel som jeg også tror vil passe mig rigtig fint, MEN jeg er noget bekymret for om den er til at bevæge sig i?! Det er en havfruemodel hvor skørtet egentlig ser ud til at starte iver knæet imodsætning til nogen af dem som først starter under knæet hvis i forstår ;-) Har desværre ikke lige et billede at smide på...

Den har lynlås i ryggen så selvom den nok skal "ned om numsen" ved toilet besøg tænker jeg at det er til at have med at gøre i modsætning til en snørreryg...

Så hvad er jeres erfaringer med en havfruemodel?!

0

Annonce ♥

Min var kun en halv havfruemodel og kunne sagtens bevæge mig frit i den og den var ikke ubehagelig at have på :)

Det gik også fint med toiletbesøg, men havde også hjælp af min brudepige til at holde, men snørrede den ikke op :)

post-39594-0-38287500-1406649501_thumb.j

0

Min var kun en halv havfruemodel og kunne sagtens bevæge mig frit i den og den var ikke ubehagelig at have på :)

Det gik også fint med toiletbesøg, men havde også hjælp af min brudepige til at holde, men snørrede den ikke op :)

Ih mange tak :-) Tror også kun det er en halv havfruemodel den jeg har kig på. Men er så kommet meget i tvivl om den var til at holde ud at have på. Ikke så fedt hvis man ender med en halv omgang klaustrofobi i løbet af aftenen fordi man ikke kan røre sig ;-)

Men sys netop ikke den ser så slem ud den jeg har kig på. Så mange tak for svar :-)

0

Jeg havde også en havfruemodel på. Ovenikøbet med et langt slæb og et 2½ meter langt slør oveni. Og jeg havde ingen problemer med at bevæge mig overhovedet. Det handler bare om, at kjolen ikke bliver syet ind til at være alt for snæver (hvilket kan give problemer med at sidde ned) så er det ikke noget problem :) Jeg kunne danse og alting i min kjole... Så ingen grund til bekymring hvis du spørger mig.

0

Annonce ♥

Jeg havde denne kjole på:

13c5e4f4-3773-4670-9a30-4725bd630cd0_zpsea08ff45-9408-4703-99ea-cc5a4f71ffb7_zps

og det var intet problem at bevæge sig i den til dans osv. Jeg skulle dog have den af for at komme på toilettet (hvilket ikke var så besværligt, da den var med lynlås, og jeg ikke havde skørt under), og jeg kunne ikke komme op og stå på stolen for at kysse, men det gjorde ikke mig noget :)

0

kigger lige med :)

0

Jeg havde også en havfruemodel, men ingen problemer ved toiletbesøg, dans eller kys på stol og under bord.. Kjolen giver sig heldigvis lidt når man har haft den på i nogle timer, jeg var nemlig også lidt bekymret for min bevægelighed!

post-66965-0-34666600-1409408397_thumb.j

1