ChristinaMN

Fab Forårs Bryllup

782 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ihh jeg har sådan set frem til din beretning - håber I har haft en helt uforglemmelig tur til Mexico!

Jeg glæder mig til at høre om jeres dag!! Det hele så så flot ud :D

Jeg har ikke glemt jer og der kommer en beretning på et tidspunkt og JA jeg følger stadig med herinde i jeres tråde

Glæder mig til en beretning fra dig :-) Håber jeres dag var lige så fantastisk som i drømte om og at jeres bryllupsrejse var dejlig i det mexikanske :-)

kram

Glæder mig til beretning og BILLEDER

Jeg har ikke glemt jer og der kommer en beretning på et tidspunkt og JA jeg følger stadig med herinde i jeres tråde :tunge:

du har også været savnet

Hvor er i skønne!!

Billederne fra fotografen er på ved med USB til Herning - Jubiii :cheerleader3:

Sisse og jeg har været så heldige at kunne følge hinanden på Instagram så hun er lidt foran på billedfronten :tunge:

Redigeret af ChristinaMN
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg kunne altså ikke styre min nysgerrighed og gik selv stalker-vejen og opstøvede dig smukke 🙊😘 Det er simpelthen sådan nogle vanvittigt flotte billeder I har fået taget! Elsker alt dit DIY og håber du vil spamme os herinde med endnu flere billeder 😍

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nååårh ja!! Hahaha godt set mus!

theaspiringbaker

Fandt dig. Og du fandt vist også mig

Ja jeg kunne altså ikke styre min nysgerrighed og gik selv stalker-vejen og opstøvede dig smukke Det er simpelthen sådan nogle vanvittigt flotte billeder I har fået taget! Elsker alt dit DIY og håber du vil spamme os herinde med endnu flere billeder

I har begge fundet mig og jeg har fundet jer :tunge: Vi skal på forlænget weekend tíl Stockholm i næste weekend, men når vi kommer hjem derfra SÅ skal der nok komme billeder (måske lidt før hvis jeg lige får mig taget sammen)... :wink: Dagene går simpelthen så hurtigt for tiden... Der er så mange ting der lige skal på plads - Det går i øvrigt skønt med at bo sammen til dem der skulle være interesserede i den del :lol: Min søde mand er yderst romantisk anlagt og havde forleden været ude at plukke blomster/mixet med flotte pæoner som han havde købt... Så ladies..... MARRIED LIFE IS GOOOOOOOOD :biggrin::biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BILLEDSPAM - FOTOGRAF



Endelig fik jeg tid og overskud til at få lagt vores smukke billeder ind til jer. Jeg er fuldstændig VILD med den måde de er blevet redigeret på :cheerleader3:



post-21070-0-96021600-1437585432_thumb.j



post-21070-0-41481600-1437585463_thumb.j



post-21070-0-20035700-1437585473_thumb.j



post-21070-0-01027300-1437585486_thumb.j



post-21070-0-01272000-1437585503_thumb.j




Redigeret af ChristinaMN
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

post-21070-0-60251100-1437586118_thumb.j



post-21070-0-17227600-1437586132_thumb.j



I Rigssalen, da jeg skulle give Anders ringen på, sad den selvfølgelig fast på knoen, jeg kunne derfor ikke give ham den på... Det synes fotografen lige at hun ville genskabe :lol:



post-21070-0-42573700-1437586144_thumb.j



post-21070-0-13936200-1437586156_thumb.j



post-21070-0-33416400-1437586166_thumb.j




Redigeret af ChristinaMN
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastiske smukke billeder :loveshower::loveshower::loveshower: elsker at se så meget kærlighed i jeres billeder :loveshower::loveshower::loveshower:

Vi er simpelthen også bare SMASK-HAMRENDE forelskede søde Marie :a1221:

Er det mon meningen at man skal oprette en tråd for sig selv til beretning eller kan man skrive den i planlægningenstråden??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fantastiske smukke billeder :loveshower::loveshower::loveshower: elsker at se så meget kærlighed i jeres billeder :loveshower::loveshower::loveshower:

Vi er simpelthen også bare SMASK-HAMRENDE forelskede søde Marie :a1221:

Er det mon meningen at man skal oprette en tråd for sig selv til beretning eller kan man skrive den i planlægningenstråden??

jeg synes du skal opret en tråd med din beretning lige her http://www.bryllupsklar.dk/forum/13/lcsernes-bryllupshistorier/

:loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastiske smukke billeder :loveshower::loveshower::loveshower: elsker at se så meget kærlighed i jeres billeder :loveshower::loveshower::loveshower:

Vi er simpelthen også bare SMASK-HAMRENDE forelskede søde Marie :a1221:

Er det mon meningen at man skal oprette en tråd for sig selv til beretning eller kan man skrive den i planlægningenstråden??

jeg synes du skal opret en tråd med din beretning lige her http://www.bryllupsklar.dk/forum/13/lcsernes-bryllupshistorier/

:loveshower:

Det synes jeg også. Glæder mig til at læse din beretning.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skønne billeder af et smukt par.

Hvor er du bare sød! Jeg er simpelthen så lykkelig for de billeder!! Hun fulgte os HELE dagen og vi har fået hver eneste lille detalje dokumenteret :a1221:

Tak :) Kan godt forstå du er glad for de billeder. Jeg elsker også vores. Vi har valgt 2-300 ud og lavet en lille film ud af dem, den film har jeg efterhånden set en del gange :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skønne billeder af et smukt par.

Hvor er du bare sød! Jeg er simpelthen så lykkelig for de billeder!! Hun fulgte os HELE dagen og vi har fået hver eneste lille detalje dokumenteret :a1221:

Tak :) Kan godt forstå du er glad for de billeder. Jeg elsker også vores. Vi har valgt 2-300 ud og lavet en lille film ud af dem, den film har jeg efterhånden set en del gange :biggrin:

Kan godt høre jeg hellere må komme igang med beretning... hehe... Vi har snakket om at lave nogle fotobøger - en med de smukke billeder fra fotografen i læder-indbundet og så nogle fotobøger til hhv. mine svigerforældre, min mor og min far....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I kan da også lige få et billede af verdens mest nervøse brud og den flotteste gom, alt imens i venter på at jeg får taget mig sammen til at skrive en beretning...



post-21070-0-54687600-1437596452_thumb.j



post-21070-0-13527900-1437596465_thumb.j



post-21070-0-68934000-1437596480_thumb.j


Redigeret af ChristinaMN
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer