ChristinaMN

Fab Forårs Bryllup

782 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hmm mine opdateringer fra mobilen skaber selvfølgelig problemer :( typisk :(

Sådan kan det gå! Det er ikke sådan med hungrende BK-brude, de er svære at gøre tilfredse ;)

Hmm mine opdateringer fra mobilen skaber selvfølgelig problemer :( typisk :(

øv :(

Haha Hvor er i skønne!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SKRÆDDER, BORDKORT OG ALT FOR MEGET STRESS

Kjolen er langt om længe blevet hentet ved skrædderen og den sidder som var den støbt på mig, den føles fuldstændig fantastisk og jeg er bare så glad for valg af kjole og mit vægttab - Føler mig en anelse superwoman-agtig på det punkt. Søndag står den på klipning og farve af håret og onsdag står den på prøveopsætning, jeg tror nok jeg har en idé om hvordan det skal sidde, men jeg er ikke sikker endnu. Jeg skal nok forsøge at tage nogle billeder så i kan følge med. OBS - Venligst se bort fra manglende makeup på billedet :bunny_4:

post-21070-0-80258500-1430429105_thumb.j

I øvrigt vil jeg gerne beklage min manglende tilstedeværelse, men vi løber pt. med 190 km/t. for at blive færdige til tiden. Dog må ugens fantastisk opmuntrende nyhed være at vi får feststedet om fredagen som det oprindeligt stod i kontrakten! :cheerleader3:

De vinkasser vi har bejdset og som der skulle stå blomster i på bordene havde vi egentlig også regnet med kunne stå i vindueskarmen i rigssalen, og at de så bare kunne fragtes med... men... De er 5 cm for brede til vindueskarmen, så det ville komme til at se mega åndssvagt ud. Så jeg fik et par gratis paller på arbejdet og Anders lavede dem fluks om til nogle smukke rustikke blomsterkasser der passer i størrelsen

post-21070-0-82873100-1430429247_thumb.j

Vi har også været i Tyskland og hente drikkevar er og det sidste slik til vores slik buffet :shopping: - HOLD NU OP! Folk te'er sig som var det 3. verdenskrig imorgen - Skubber og aser og maser og bander og svovler... Godt man ikke skal over grænsen det næste lange stykke tid...

Vi havde heller ikke talt så meget om hvordan bordene skulle se ud om aftenen, men nu er det blevet til, hvid dug og hessian/hørløber som om dagen og så nogle flotte rustikke træskiver som vi ligger servietterne på (aner stadig ikke hvordan de skal foldes... hmmm) Selve menuen - den med fjer og manillamærke (hvis man har fulgt hele tråden) skal ligge på en lille brødtallerken...

Vi har fået lavet bordkort til alle ungerne og mangler kun at finpudse de allersidste detaljer for at være 10.000% klar til vores store dag... Puha det er godt nok lige om snart....

post-21070-0-84450200-1430429576_thumb.j

TUSINDE TAK til alle dem der har tålmodighed til at følge med i min tråd som desværre pt. bliver opdateret ALT ALT for sjældent

Redigeret af ChristinaMN
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold nu op hvor er det en flot kjole :-D Det hele ser fantastisk ud og jeg er sikker på i nok skal få jeres livs fest :-) Jeg får heller ikke selv opdateret så meget pt. Jeg skal giftes en uge efter jer, så jeg kan sagtens følge det med stressen og alt det der skal nåes her til sidste :-) Fedt at i alligevel får lokalet fra fredag og super godt gået med vægttab :-D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PIiiift du ser knald godt ud :loveshower::loveshower: en lækkerbisken :kiss:

fedt at Anders lige fik lavet de paller om til kasser og de er da blevet møg gode :cheerleader3::cheerleader3: hvad sku du gøre uden ham

super fine bordkort :) jeres tema er simpelthen SÅ gennemført, glæder mig til at se det endelige resultat

armen altså du er alt for meget savnet, pas nu på ikke og ha for travlt søde :kiss:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt at høre fra dig.

Du fortsætter med at vise skønne ting. Det bliver så fint.

Og du ser pisse godt ud

Hold nu op hvor er det en flot kjole :-D Det hele ser fantastisk ud og jeg er sikker på i nok skal få jeres livs fest :-) Jeg får heller ikke selv opdateret så meget pt. Jeg skal giftes en uge efter jer, så jeg kan sagtens følge det med stressen og alt det der skal nåes her til sidste :-) Fedt at i alligevel får lokalet fra fredag og super godt gået med vægttab :-D

PIiiift du ser knald godt ud :loveshower::loveshower: en lækkerbisken :kiss:

fedt at Anders lige fik lavet de paller om til kasser og de er da blevet møg gode :cheerleader3::cheerleader3: hvad sku du gøre uden ham

super fine bordkort :) jeres tema er simpelthen SÅ gennemført, glæder mig til at se det endelige resultat

armen altså du er alt for meget savnet, pas nu på ikke og ha for travlt søde :kiss:

Sikke en smuk kjole, som sidder helt fantastisk på dig!

Lyder som om det hele bliver helt fantastisk! :)

Hold nu op hvor er i bare skønne!! Tusinde tak fordi i følger med til trods for at der går alt for lang tid imellem at jeg er her inde...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh du er så smuk altså :a1221:

Det hele ser bare så fint ud og jeg glæder mig virkelig til at læse din beretning og se billeder fra dagen - forhåbentlig kan du overskue at skrive lidt til os når I er kommet hjem fra en fantastisk bryllupsrejse :loveshower:()()

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er du bare smuk i kjolen! :a1221::a1221:

Det ser så godt ud det hele - det er virkelig gennemført og lækkert. Jeg er dybt inspireret - og virkelig taknemmelig for at vi kan dele ideer med hinanden på kryds og tværs. WAUW!

Hvordan har du lavet de fine bordkort? Vi har snakket lidt om klemme-bordkort, fordi de er så smarte at sætte på glassene sidst på aftenen ;) Du behøver ikke svare, hvis du ikke har tid og energi - så prøver jeg bare at finde på noget :) Knus!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du bare smuk i kjolen! :a1221::a1221:

Det ser så godt ud det hele - det er virkelig gennemført og lækkert. Jeg er dybt inspireret - og virkelig taknemmelig for at vi kan dele ideer med hinanden på kryds og tværs. WAUW!

Hvordan har du lavet de fine bordkort? Vi har snakket lidt om klemme-bordkort, fordi de er så smarte at sætte på glassene sidst på aftenen ;) Du behøver ikke svare, hvis du ikke har tid og energi - så prøver jeg bare at finde på noget :) Knus!

Sødeste AK - Tusinde tak og hvor er jeg glad for at jeg også kan inspirere retur :wink:

Anders har skrevet navnene ud fra PC med den smukke skrift og så har jeg egentlig bare "tegnet af". Først med blyant og så ovenpå med Posca tusch - Håber det giver mening?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Smuuuuuk menu!! Den fjer er bare :loveshower:

Det er så smukt der hele

Åh du er så smuk altså :a1221:

Det hele ser bare så fint ud og jeg glæder mig virkelig til at læse din beretning og se billeder fra dagen - forhåbentlig kan du overskue at skrive lidt til os når I er kommet hjem fra en fantastisk bryllupsrejse :loveshower:()()

Hvor er i bare nogle skønne kvinder!

Jeg lover jer at der nok skal komme en beretning på et tidspunkt :tunge:

Håber simpelthen bare at alting går op i en højere enhed på dagen - Synes godt nok slutspurten er hård :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

LET LOVE SPARKLE

Stærkt inspireret af AKoesterbys idé om stjernekastere har vi lavet disse

attachicon.gifIMG_0479.jpg

Menuerne til om aftenen er kommet til at se ud som følger

attachicon.gifIMG_0474.jpg

LOOOOVE IT ..... hvor har du købt stjernekastere henne ? for vi har selv leget med den ide og er sikker på det kommer til at se så fedt ud på billederne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sødeste AK - Tusinde tak og hvor er jeg glad for at jeg også kan inspirere retur :wink:

Anders har skrevet navnene ud fra PC med den smukke skrift og så har jeg egentlig bare "tegnet af". Først med blyant og så ovenpå med Posca tusch - Håber det giver mening?

Du kan tro at du inspiererer! Har I så købt klemmerne med pladen på? Det var smart!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer