ChristinaMN

Fab Forårs Bryllup

782 indlæg i dette emne

Annonce ♥

:a1221::a1221::a1221::a1221::a1221::a1221::a1221:

Endnu en gang stort tillykke søde! Hvor ser I heeeeelt vidunderlige ud, wow! Kærligheden lyser ud af jer - jeg får kuldegysninger :7himmel:

Tusinde tak søde - Vi er simpelthen også bare smaskhamrende forelskede hihihi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:a1221::a1221::a1221::a1221::a1221::a1221::a1221:

Endnu en gang stort tillykke søde! Hvor ser I heeeeelt vidunderlige ud, wow! Kærligheden lyser ud af jer - jeg får kuldegysninger :7himmel:

Tusinde tak søde - Vi er simpelthen også bare smaskhamrende forelskede hihihi

Ihh det kan jeg godt forstå! Håber I havde en fantastisk dag, aften - og bryllupsnat :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:a1221::a1221::a1221::a1221::a1221::a1221::a1221:

Endnu en gang stort tillykke søde! Hvor ser I heeeeelt vidunderlige ud, wow! Kærligheden lyser ud af jer - jeg får kuldegysninger :7himmel:

Tusinde tak søde - Vi er simpelthen også bare smaskhamrende forelskede hihihi

Ihh det kan jeg godt forstå! Håber I havde en fantastisk dag, aften - og bryllupsnat :tunge:

Hehe vi endte faktisk med bare at tage et bad og udveksle gaver og så krybe i seng, ingen af os magtede noget og Anders var så sød at han for noget tid siden sagde til mig at hvis vi var for trætte så ventede vi bare - så jeg ikke skulle føle mig presset. Så skøn en mand han er...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:a1221::a1221::a1221::a1221::a1221::a1221::a1221:

Endnu en gang stort tillykke søde! Hvor ser I heeeeelt vidunderlige ud, wow! Kærligheden lyser ud af jer - jeg får kuldegysninger :7himmel:

Tusinde tak søde - Vi er simpelthen også bare smaskhamrende forelskede hihihi

Ihh det kan jeg godt forstå! Håber I havde en fantastisk dag, aften - og bryllupsnat :tunge:

Hehe vi endte faktisk med bare at tage et bad og udveksle gaver og så krybe i seng, ingen af os magtede noget og Anders var så sød at han for noget tid siden sagde til mig at hvis vi var for trætte så ventede vi bare - så jeg ikke skulle føle mig presset. Så skøn en mand han er...

Virkelig skøn!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ååårh hvor er i bare et smukt par og al den kærlighed der bare oser ud :loveshower::loveshower: du ligner jo en million på de billeder er total vild med din frisure :loveshower::loveshower::loveshower: hvor jeg dog glæder mig til at se og hører meget mere fra jeres dag :7himmel:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe tillykke igen.

Hold op nogle skønne billeder.

I ser meget smukke og lykkelige ud. Det må være fantastisk endelig at kunne være sammen hele tiden.

Håber I har nogle fantastiske hvedebrødsdage.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tak alle sammen - hvor er i bare SØDE!! Ih bliver så glad!!

Ligger lige og døjer med en smule jetlag... Anders fik desværre en bøde på 5000 kr. I lufthavnen fordi han glemte at han havde en lille survivalkniv i sin pung :( (fruen var IKKE glad!) men det løser sig nok. Så nu er jeg gift med en kriminel :/ det giver også lige en dejlig plet på straffeattesten.. Han har ringet til sin nye læreplads og de var simpelthen så søde og forstående.. Stakkels mand, han var simpelthen så ked af det & er det stadig... Men om et par år er det sikkert noget vi kan grine af... (Det er farligt at være friluftsmenneske i dagens Danmark)....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak alle sammen - hvor er i bare SØDE!! Ih bliver så glad!!

Ligger lige og døjer med en smule jetlag... Anders fik desværre en bøde på 5000 kr. I lufthavnen fordi han glemte at han havde en lille survivalkniv i sin pung :( (fruen var IKKE glad!) men det løser sig nok. Så nu er jeg gift med en kriminel :/ det giver også lige en dejlig plet på straffeattesten.. Han har ringet til sin nye læreplads og de var simpelthen så søde og forstående.. Stakkels mand, han var simpelthen så ked af det & er det stadig... Men om et par år er det sikkert noget vi kan grine af... (Det er farligt at være friluftsmenneske i dagens Danmark)....

Øv en kedelig begyndelse på bryllupsrejsen! Men godt at han fik fortalt det og som du selv siger så er det formentlig noget I kan grine af med tiden.. Tænk på, at han sikkert har glemt at han havde den, fordi han er så rundt på gulvet over at være blevet gift med sin smukke Christina at han er lidt ved siden af sig selv :wink:

Jeg håber I får den DEJLIGSTE bryllupsrejse, får set en masse, får spist lækker mad og drukket en masse margaritaer og får nydt hinanden til fulde :loveshower: (psst. og kan du så se at få logget af BK! Det er vist forbudt på sin honeymoon :tunge::kiss: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er jo nogle helt fantastiske billeder af jer - wauw hvor er i lækre!

Elsker at du har gåsehud <3

Nyd ferien det kan da kun blive bedre fra nu af :-P

Og som Cricht skriver: Kom så af BK og nyd din lækre mand og det fantastiske sted i er <3 Vi andre venter utålmodigt på en beretning om jeres eventyrsreise :-*

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke glemt jer og der kommer en beretning på et tidspunkt og JA jeg følger stadig med herinde i jeres tråde

Glæder mig til en beretning fra dig :-) Håber jeres dag var lige så fantastisk som i drømte om og at jeres bryllupsrejse var dejlig i det mexikanske :-)

kram

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer