ChristinaMN

Fab Forårs Bryllup

782 indlæg i dette emne

BORDPLAN OG VIELSESRINGE



Så er bordplanen endelig gået op - det har virkelig været noget der har trukket tænder ud må man sige, men nu er den lagt og vi er simpelthen ovenud tilfredse med den måde den er blevet på :cheerleader3:


Vielsesringene er kommet retur fra Ege-art og NU er de PRÆCIS som dem vi havde hentet inspiration fra og vi er så glade for at vi alligevel tog kontakt til Jørgen og fik dem lavet om. Eneste minus er at jeg tilsyneladende har skiftet navn fra Christina til Tina i Anders' ring - men det skulle vidst være et easy-fix iflg. Jørgen :loveshower:


0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BORDPLAN OG VIELSESRINGE

Så er bordplanen endelig gået op - det har virkelig været noget der har trukket tænder ud må man sige, men nu er den lagt og vi er simpelthen ovenud tilfredse med den måde den er blevet på :cheerleader3:

Vielsesringene er kommet retur fra Ege-art og NU er de PRÆCIS som dem vi havde hentet inspiration fra og vi er så glade for at vi alligevel tog kontakt til Jørgen og fik dem lavet om. Eneste minus er at jeg tilsyneladende har skiftet navn fra Christina til Tina i Anders' ring - men det skulle vidst være et easy-fix iflg. Jørgen :loveshower:

hvor dejligt at bordplanen nu er på plads, den frygter jeg selv , når tid er. Fedt at ringene er som i havde af inspiration og at i fik taget mod til at kontakte Jørgen, :blink: Tina ?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

BORDPLAN OG VIELSESRINGE

Så er bordplanen endelig gået op - det har virkelig været noget der har trukket tænder ud må man sige, men nu er den lagt og vi er simpelthen ovenud tilfredse med den måde den er blevet på :cheerleader3:

Vielsesringene er kommet retur fra Ege-art og NU er de PRÆCIS som dem vi havde hentet inspiration fra og vi er så glade for at vi alligevel tog kontakt til Jørgen og fik dem lavet om. Eneste minus er at jeg tilsyneladende har skiftet navn fra Christina til Tina i Anders' ring - men det skulle vidst være et easy-fix iflg. Jørgen :loveshower:

hvor dejligt at bordplanen nu er på plads, den frygter jeg selv , når tid er. Fedt at ringene er som i havde af inspiration og at i fik taget mod til at kontakte Jørgen, :blink: Tina ?

Haha ja - Tina - ved ikke lige hvordan han ikke har fået Chris med... Hahahaha

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

BORDPLAN OG VIELSESRINGE

Så er bordplanen endelig gået op - det har virkelig været noget der har trukket tænder ud må man sige, men nu er den lagt og vi er simpelthen ovenud tilfredse med den måde den er blevet på :cheerleader3:

Vielsesringene er kommet retur fra Ege-art og NU er de PRÆCIS som dem vi havde hentet inspiration fra og vi er så glade for at vi alligevel tog kontakt til Jørgen og fik dem lavet om. Eneste minus er at jeg tilsyneladende har skiftet navn fra Christina til Tina i Anders' ring - men det skulle vidst være et easy-fix iflg. Jørgen :loveshower:

hvor dejligt at bordplanen nu er på plads, den frygter jeg selv , når tid er. Fedt at ringene er som i havde af inspiration og at i fik taget mod til at kontakte Jørgen, :blink: Tina ?

Haha ja - Tina - ved ikke lige hvordan han ikke har fået Chris med... Hahahaha

:lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih den bordplan der, det er vidst lidt af en prøvelse for mange af os ;-) Dejligt den er kommet på plads. Det er så rart når man bagefter kan puste ud og være tilfreds med resultatet :-)

Men der er sørme heller ikke længe til nu :-D

Og dejligt med ringene, altså minus fodfejlen med Tina hi hi Han må da vidst have sovet i timen ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ROTBØLLS SKRÆDDERI I VEJLE

Virkelig fin service og jeg føler mig helt i trygge hænder hos hende. Jeg har smidt små 10 kg. så kjolen skulle lægges 1 str. ind ved barmen og 2 str. ind ved måsen :cheerleader3: Føler mig faktisk en smule for sej... Som billedet også viser skal den lægges ret meget op, da jeg er en bætte fis... Hun sørger for at slæbet på kjolen bevares og at der bliver sat en lille hægte i så slæbet kan hænges op når der skal svinges med træbenet.

attachicon.gifIMG_0341.jpg

Lækker smækker!!! 10 kg, you go girl! GP -du ser fantastisk ud i din kjole, glæder mig til at se den efter de sidste til rettelser!! :loveshower:

BORDPLAN OG VIELSESRINGE

Så er bordplanen endelig gået op - det har virkelig været noget der har trukket tænder ud må man sige, men nu er den lagt og vi er simpelthen ovenud tilfredse med den måde den er blevet på :cheerleader3:

Vielsesringene er kommet retur fra Ege-art og NU er de PRÆCIS som dem vi havde hentet inspiration fra og vi er så glade for at vi alligevel tog kontakt til Jørgen og fik dem lavet om. Eneste minus er at jeg tilsyneladende har skiftet navn fra Christina til Tina i Anders' ring - men det skulle vidst være et easy-fix iflg. Jørgen :loveshower:

Haha!! når ja.. Christina til Tina... :floejt:

Det er slut resultatet det betyder noget :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih den bordplan der, det er vidst lidt af en prøvelse for mange af os ;-) Dejligt den er kommet på plads. Det er så rart når man bagefter kan puste ud og være tilfreds med resultatet :-)

Men der er sørme heller ikke længe til nu :-D

Og dejligt med ringene, altså minus fodfejlen med Tina hi hi Han må da vidst have sovet i timen ;-)

ROTBØLLS SKRÆDDERI I VEJLE

Virkelig fin service og jeg føler mig helt i trygge hænder hos hende. Jeg har smidt små 10 kg. så kjolen skulle lægges 1 str. ind ved barmen og 2 str. ind ved måsen :cheerleader3: Føler mig faktisk en smule for sej... Som billedet også viser skal den lægges ret meget op, da jeg er en bætte fis... Hun sørger for at slæbet på kjolen bevares og at der bliver sat en lille hægte i så slæbet kan hænges op når der skal svinges med træbenet.

attachicon.gifIMG_0341.jpg

Lækker smækker!!! 10 kg, you go girl! GP -du ser fantastisk ud i din kjole, glæder mig til at se den efter de sidste til rettelser!! :loveshower:

BORDPLAN OG VIELSESRINGE

Så er bordplanen endelig gået op - det har virkelig været noget der har trukket tænder ud må man sige, men nu er den lagt og vi er simpelthen ovenud tilfredse med den måde den er blevet på :cheerleader3:

Vielsesringene er kommet retur fra Ege-art og NU er de PRÆCIS som dem vi havde hentet inspiration fra og vi er så glade for at vi alligevel tog kontakt til Jørgen og fik dem lavet om. Eneste minus er at jeg tilsyneladende har skiftet navn fra Christina til Tina i Anders' ring - men det skulle vidst være et easy-fix iflg. Jørgen :loveshower:

Haha!! når ja.. Christina til Tina... :floejt:

Det er slut resultatet det betyder noget :loveboard:

BILLEDER - or it didn't happen! :tunge:Jeg er sååå nysgerrig!

Skønt at I har fået styr på den svære bordplan, suk, jeg gruer allerede for vores :td:

Ringene er hos min mor så bliver først sidst på måneden vi kan tage billeder søde Cricht :wink:

Jeg har simpelthen decideret haft bryllupsmareridt over den åndssvage bordplan :o

Overvejer her den sidste måneds tid at lave strudsen og håbe på at en eller anden samler alle de løse ender.... I NEED VACATION!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ringene er hos min mor så bliver først sidst på måneden vi kan tage billeder søde Cricht :wink:

Jeg har simpelthen decideret haft bryllupsmareridt over den åndssvage bordplan :o

Overvejer her den sidste måneds tid at lave strudsen og håbe på at en eller anden samler alle de løse ender.... I NEED VACATION!!!

Hold ud, hold ud! I er snart i mål og får et fantastisk bryllup som bliver så lækkert fra top til tå! Men.. derudover kan jeg godt forstå dig! Vi har 4,5 måned igen og allerede nu kan jeg mærke nervøsisteten/stressen komme snigende liiiiige så stille og roligt :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med milepælen smukke!!

TUSIND TAK skønneste!!! Ihh hvor er du sød sådan at huske det :loveshower:

Jeg er så spændt på dine/jeres vegne og på at se det hele komme til live! Ville øøønske jeg kunne sneakpeeke i rigssalen men øv der er langt til vejle :td: (særligt når jeg så endda befinder mig i Sverige den 16. maj - er i sommerhuset og fejre min fødselsdag)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med milepælen i dag...

Så er der nedtælling på 30 dage... og vi tæller ivrigt med herinde :loveshower:

Jeg glæder mig som en gal til at se billederne og høre jeres beretning om dagen.... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med milepælen! :-)

:loveshower: STORT TILLYKKE MED MILEPÆLEN I DAG :loveshower:

Stort tillykke med milepælen i dag...

Så er der nedtælling på 30 dage... og vi tæller ivrigt med herinde :loveshower:

Jeg glæder mig som en gal til at se billederne og høre jeres beretning om dagen.... :cheerleader3:

Tillykke med milepælen smukke!!

TUSIND TAK skønneste!!! Ihh hvor er du sød sådan at huske det :loveshower:

Jeg er så spændt på dine/jeres vegne og på at se det hele komme til live! Ville øøønske jeg kunne sneakpeeke i rigssalen men øv der er langt til vejle :td: (særligt når jeg så endda befinder mig i Sverige den 16. maj - er i sommerhuset og fejre min fødselsdag)

Tusinde tak skønne Ladies!! Puha.... om 3 uger flytter Anders alle sine ting ind :blink:

Den sidste uge "bor" vi i Vejle, dvs. Anders sover hos en kammerat og jeg sover hos min søde mamma...

LOVER jer en masse billeder... men nok først når vi er retur fra vores honeymoon i MEXICO - ARIBAAAA jeg glæder mig AI CARAMBA!! (y)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SERVIETFOLDNING 101



Jeg kunne virkelig godt bruge noget inspiration til hvordan servietterne skal være om aftenen.... Vores menu skulle gerne være at finde i min tråd under menu... Planen er at den på en eller anden måde skal ligge op af servietten... Servietterne er af papir men gode tykkke og lidt stofagtige i det.... WHAT TO DO ladies? Har brug for jeres altid kreative indspark...


0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

SERVIETFOLDNING 101

Jeg kunne virkelig godt bruge noget inspiration til hvordan servietterne skal være om aftenen.... Vores menu skulle gerne være at finde i min tråd under menu... Planen er at den på en eller anden måde skal ligge op af servietten... Servietterne er af papir men gode tykkke og lidt stofagtige i det.... WHAT TO DO ladies? Har brug for jeres altid kreative indspark...

Hvad med

Autumn

eller

sejlet

eller

Feather

eller

Operaen

Der er masser på denne side

EDIT

Så lige denne - den er da oplagt til jeres ferie :-)

Redigeret af Eheliw15
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg elsker specielt to servietfoldninger.. Den ene er det klassiske "lys" og den anden ligner på en måde lidt en sløjfe :) Begge er ret enkle men jeg er heller ikke til de alt for store kreative udfoldninger når det kommer til servietter :wink: Jeg tænker at jeres menu sagtens kan ligge/stå op af begge disse muligheder.

post-62798-0-40514800-1429184927_thumb.j

post-62798-0-53952000-1429184971_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusinde tak alle sammen hvor er i søde :loveshower:

Åh altså - den Mexico serviet er SÅ fin, jeg synes bare ik rigtig at der er plads til at ligge noget op ad den :blush:

Mon man kan lave en form for liggende udgave af "lyset" ??

Ej jeg er virkelig helt lost med det her serviet gejl.... :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer