Majapigen87

Ringpude?

6 posts in this topic

Bruger man virkelig det her i DK? Synes jeg ser dem på alle danske hjemmesider nemlig. Og synes faktisk at de er lidt søde ;)

Nogle der bruger ringpuder?

0

Annonce ♥

Jeg overvejer det. Min yngste søn vil være 4,5 til vore bryllup til næste år og det vil da være mega sødt med ham og storebror som går op af kirkegulvet med ringene på en pude :-)

0

Jeg synes at det er fuldstændig overflødigt, men hvis du og din mand gerne vil have det, så skal I da gøre det.

0

Hvis man har en lille dreng i følget giver det mening, men hos os er det bare forloveren der skal have ringene så ville ikke give så meget mening, han skal jo kunne have dem i lommen

0

Annonce ♥

Jeg synes også de er lidt søde, om end lidt overflødige... Tror vi holder os til at opbevare ringene i æsken :)

0

Jeg har aldrig set dem blive brugt, og erkender gerne jeg syntes dem jeg har set har været total tuttenutte candyfloss, men altså det handler jo nok også om hvad man kan lide osv, og der kan jo sikkert findes alternativer :)

Men a tså hvis det er hvad man ønsker, så skal man da bare bruge det. Det er jo jeres bryllup, og derfor jeg der skal være vilde med hvad end i nu har :)

0