LinettH

Vores bryllup om 3 dage:-)

14 indlæg i dette emne

Nu har jeg jo bare lusket rundt her inde og med stor glæde læst alle jeres gode ideer, så nu tænkte det jeg det var på tide jeg skrev lidt:-)

3 dage tilbage inden vores dag er her.

Vi skal vies på rådhuset her på lørdag, og jeg skal i hvidt dog en kort klassisk kjole:)

Efter går turen til et lækkert hotel hvor der er middag med vores familie.

Kl 19.30 har vi inviteret venner til bryllupskage, champagne osv på en lækker "cafe/bar/restaurant" inde i Aalborg.

Jeg er sikker på det bliver en faktisk dag og et rådhus bryllup også kan blive rigtig romantisk:-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke med det forestående bryllup - det lyder som om det bliver en fantastisk dag :-) Hvis det er Rådhuset i Aalborg, så er det nu også et meget mere charmerende rådhus end mange andre steder i landet (jeg er oprindeligt aalborgenser)...

Jeg er sikker på, at I får en herlig dag...tillykke ☺️

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke med lige om lidt :biggrin:

Rådhuset i Aalborg er jo et fantastisk sted (jeg er også tidligere aalborgenser og tidligere ansat ved Aalborg Kommune - så har været til mange vielser dernede :blink: )

Jeg håber vi får at se lidt billeder efter jeres store dag - Især din kjole er jeg meget nysgerrig på (jeg vil også gerne have en kort kjole på)

:cheerleader3::a1221::cheerleader3::a1221:

Redigeret af Eheliw15
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer