RIIS

Musik - kom med anbefalinger

8 posts in this topic

Annonce ♥

Jeg kan anbefale Diskobil herinde fra, de kan både klare pianist og DJ. Til rimelige priser, ihvertfald med DJ, ved ikke hvad de skal have for pianist. Men synes du skal skrive til dem, og få et tilbud.

1

Tak til Pugsy og Marie for de pæne ord. .:) Til den med pianisten kan jeg sige at det er en betydeligt dyrere løsning end det vi kalder en ren Diskobil løsning men at vi stadigvæk taler om et 4 cifret beløb .:) Nu er det ikke fordi vi ikke vil "sælge" musikløsninger med pianist og har også en glimrende pianist men jeg skal ikke lægge skjul på at det er meget få af de bryllupsfester vi laver hvor vi har pianist med ud. Fordi vores DJ's kan spille til størstedelen af de festsange der kommer og fordi de fleste foretrækker en DJ som kan spille mere bredt og alsidigt. Men der er stadig nogle som ønsker levende musik under middagen og som godt vil betale det ekstra for det. Så står vores pianist naturligvis klar.

1

Annonce ♥

Diskobil kan jeg også varmt anbefale - særligt fordi vi havde Bent Zimmermann som en kompetent DJ til Kelds 50 års fødselsdag på Tyrstrup kro ved Christiansfeld. Selvom det var en brunch, og langt fra deres base, kom Diskobil i god tid, og var KLAR da gæsterne kom :-)

Til kobberbrylluppet den 21. marts næste år, skal vi naturligvis også have Diskobil/Bent Zimmermann med i Læborg Forsamlingshus og er sikre på, at Bent igen leverer varen, så folk får ømme fødder - det gjorde de ikke til fødselsdagen :-D

0

Vi har booket www.musikerogdj.dk. Det er dog guitarspil og sang under middagen, hvilket jeg synes giver en vildt god stemning... Og så er han også DJ. På den måde kan man lave en løsning for hele aftenen med én person, hvilket jeg synes har været et stort plus.

0

Annonce ♥