Sthb

Kugleformet hængende brudebuket

11 posts in this topic

Er der nogle der har erfaringer med en brudebuket der hænger i fx en kæde eller et bånd istedet for den traditionelle man holder foran sig? :-)

Jeg skal formentlig følges med mine to sønner på 6 og næsten 4 år op af kirkegulvet, og dem tror jeg ikke at jeg får til at gå ind i kirken hvis ikke jeg holder dem i hånden ;-) og der vil det blive svært med en alm. brudebuket! Jeg har været gift før, og ønsker ikke at min far skal følge mig op...igen ;-)

0

Annonce ♥

Jeg overvejede det da blomsterbinderen vi bestilte hos laver nogen rigtig fine nogen, men endte alligevel med en alm buket da gommen synes det er mere "rigtigt"

0

Hvilke tanker gjorde du dig om den hængende? :-)

0

Hvilke tanker gjorde du dig om den hængende? :-)

Jeg synes de er rigtig fine, men er også usikker på om det bliver lidt besværligt da man jo ikke rigtigt kan lægge dem fra sig på samme måde....

0

Annonce ♥

Nej tænker at den jo næsten skal hænge... Men under selve vielsen (som er den vigtigste i min verden) tænker jeg at den ville være en kæmpe hjælp :-)

0

Nej tænker at den jo næsten skal hænge... Men under selve vielsen (som er den vigtigste i min verden) tænker jeg at den ville være en kæmpe hjælp :-)

Vi havde kirkehæfter så jeg slap for at sidde og kæmpe med en salmebog, det gjorde at jeg uden problemer kunne sidde med min brudebuket i hænderne hele vielsen undtagen da vi var oppe ved alters...

0

Det lyder da som en rigtig god idé i forhold til at holde sønnerne i hånden. En kuglebuket var også med på min "ønskeliste". Tænker den kan ligge i skødet når man skal se i salmebog/kirkehæfte?

0

uh jeg ville ikke turde at ligge den i skødet.. sæt den farver på kjolen!

Du kunne jo også overveje at få dine sønner til at holde en lille brudebuket hver, så de egentlig bærer blomsten og mens du holder dem i hånden...? Men ellers lyder kuglen da som en fin ide, men spørgsmålet er om den kommer til sin ret, hvis du holder ungerne i hånden...

0

Annonce ♥

Jeg har ikke tænkt videre over vores den skulle være mens vi sidder i kirken. Mine tanker har mest gået på turen op af kirkegulvet med mine sønner...det betyder meget for mig at de følges med mig nemlig ;-) ham jeg skal giftes med er ikke deres far, og derfor siger han ikke kun ja til mig - men også til mine sønner :-) det er noget vi har snakket om og føler har en betydning for os :-)

0

Hvad med at de får en lille blomst på og du får sådan en corsage på håndleddet.

post-43541-0-37666800-1412257941_thumb.j

Edited by snuske
0

Alt efter hvilen type stole man sidder på i kirken, vil sådan en buket kunne hænge på stolen under vielsen.

0