mellembamse

Vielse i frederiksberg have?

9 posts in this topic

Hej alle sammen

Som overskriften lyder, vil jeg høre om der er nogen af jer, der blevet viet eller har været til en vielse i Frederiksberg have, eller ved om det kan / må lade sig gøre at bliver gift der.

Jeg har søgt lidt rundt på nettet og har ikke rigtig kunne finde noget om det.

Så jeg håber i kan hjælpe mig :)

Med venlig hilsen

Charlotte

0

Annonce ♥

Man skal vel spøger om lov på kommunen. Umildbart tror jeg godt man må.

0

Hej

Vi har lavet rigtig mange smukke og romantiske bryllupsceremonier rundt omkring på Frederiksberg. I Den smukke Have og i Landbohøjskolens Have. Du skal naturligvis søge om tilladelse - også for din egen skyld - at der ikke er en eller anden parade eller børne maraton.

Frederiksberg Kommune sender ikke borgmestre eller giftefogeder ud. Kun på Rådhuset. Men I er velkomne til at kigge på vores side og se om det er noget for jer med jeres helt personlige ceremoni - eller ringe helt uforpligtende www.livsceremonier.dk tlf 26122629.

Med venlig hilsen

Ane Christensen, ceremonileder.

0

Annonce ♥

snak med præsten i det sogn Frederiksberg have ligger under, de kan hjælpe jer igennem.. Vi skal giftes i Rosenhaven i valby parken og det er ikke noget problem.. har også snakket med kirkekontoret hos københavn kommune og de sagde vi ikke behøvede søge om tilladelse. Men at det var op til præsten selv.

0

Hejsa,

Du skal bare ringe til Frederiksberg Kommune og høre ad - de er så nemme at samarbejde med :)

Ellers kan jeg sagtens anbefale Frederiksberg Rådhus! Haven ligger jo op til, så man kan altid gå derud bagefter!

0

Kære Charlotte

Jeg deltog selv ved en vielse i Juli i Haveselskabets Have dog, og jeg ved at det var en præst fra Frederiksberg Kirke der forestod vielsen. Det var dog ikke i selve Frederiksberg Have, men mon ikke reglerne er de samme og det derfor er muligt også?

0

Annonce ♥

Hej Couture :)

Jo det tror jeg.

Jeg undersøger stadig om det skal være det, eller noget helt andet

0