Hbang

Festlokale Jylland a la festladen sonnerupgaard gods

8 indlæg i dette emne

Hej

Jeg er så heldig at skulle giftes, men leder med lys og lygte efter et lokale.

Det skal ligge i Jylland, helst Midtjylland/Østjylland omkring brædstrup, Horsens eller Silkeborg og omegn.

Man skal selv må medbringe mad og drikkevarer - så kun lokaleleje.

Og så drømmer jeg om en lade agtig rustik bygning med højt til loftet a la 1877- laden på sonnerupgård gods. Nogen forslag?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super med linket. Det er et af de mange steder jeg endnu ikke har fået lagt ind på vores referenceliste. Det er et rigtig godt sted. En rigtig god festsal og en rigtig god aula med brændeovne etc. (hvor man i princippet også godt kunne have holdt festen i sommermånederne). Var derovre til et bryllup forrige år for en bruger herinde fra. Tanken var at jeg skulle sove derovre da der var rigeligt værelser men planerne blev ændret da vi sad i kø hele vejen til Horsens på grund af uheld. Så planen om at køre bossen og sønnen op til svigerforældrene i Århus og køre tilbage bagefter blev droppet så bossen tog bilen videre til Århus og hentede mig og gear ved 5 tiden da jeg ikke lige kunne finde et værelse og ikke ville belemre brudeparret så sent på natten.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er der heller ikke. Kan huske at jeg tænkte og vist nok også skrev på min FB opdatering at min - mulige - stativløse løsning kom til sin ret der. Der er ikke meget mere end 2,10 til loftet. Men akustikken er nu ganske ok alligevel.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer