kmw

Vores vinterbryllup - Opdateret

60 posts in this topic

Hej og velkommen til :)

Jeg ville lige rykke rundt i mit startindslag her, så det bliver mere overskueligt :)

Om os:

Jeg er 24 år, og min h2b er 34 år. Vi har været sammen i snart 5 år og har to fantastiske drenge på 2½ år og 8 måneder. Jeg er pt på barsel, men har lige søgt ind på uddannelsen til handelsøkonom, som jeg håber at starte på efter sommerferien. Min kæreste arbejder som tjener på et hotel i her i Næstved, hvor vi også bor.

Frieriet:

Jeg har nok ikke været helt nem at have med at gøre pga hormonerne under min sidste graviditet, som bl.a. har fået mig til at sidde tudende overfor min kæreste og sige "det er garanteret bare fordi du slet ikke vil giftes med mig". Stakkels mand :oops: En dag da den yngste så var et par måneder gammel var jeg total udkørt og lå på sofaen med mega hovedpine og søvnmangel. Min kæreste var gået ind for at putte den lille og kaldte så på mig med et grin, som han plejer at gøre når den store laver noget sjovt. Jeg tænkte "ja hurra, hvor sjove ting kan en baby på 2 måneder lige lave", men rejste mig alligevel, og da jeg gik om hjørnet ud til gangen sad han på knæ med en ring.. Jeg begyndte at ude lige på stedet og sagde selvfølgelig ja :loveshower: Ikke det vilde overdådige friere som jeg havde forestillet mig at det skulle være, men det viste sig egentlig at jeg syns det var helt perfekt fordi det kom så uventet :a1221:

Vi er efterhånden godt i gang med forberedelserne og jeg håber da at mange af jer vil følge med.

To do liste: Færdig I gang Mangler

Find dato - 27/2-16 (Vi blev kærester 27/7 og vores børn er født 27/12 og 27/9, så selvfølgelig skal vi giftes d. 27.)

Bestil kirke - Problemer med kirkevalg, Kirken er på plads

Budget

Gæsteliste: Børn. Vi har listen på plads, men der er et par "måske"er på endnu.

Lokale til fest

Bestille mad Min kæreste har snakket med en kollega som gerne vil stå for det. Menuen er ikke bestemt endnu.