kmw

Vores vinterbryllup - Opdateret

60 posts in this topic

HAHA... hvor er det en god invitation og sjovt som det lige er faldet i hak med de datoer der. Så kan man jo ikke vælge andet end den 27 at blive gift på. Og den måde i laver invitationen på.. Nice.. Simpel og enkel... :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Fotograf booket

Så fik vi også booket fotografen til den store dag :)

Pga økonomien var vi faktisk nået frem til at vi nok kun kunne få råd til at have fotograf på til portrætterne, og så alliere os med gæster til resten af dagen, men så snakkede jeg med en bekendt som anbefalede Mick fra mijofoto.dk, som kører med 50% rabat på alt der bliver booket i 2015, så nu får vi en heldagsfotografering for 3999 kr :D

Jeg har set nogle af hans billeder, og hele den fotografering han lavede for min bekendte.. De er vildt flotte, og jeg glæder mig så meget til det er mine egne billeder jeg skal se.

Er SÅ glad!

0

Ej hvor vildt! Det er da godt nok den sygeste pris jeg nogen sinde har set på heldagsfotografering! Fedt!

Dejligt at i har fået det på plads og til sådan en flot pris! :-)

0

Ja jeg har heller ikke set det så billigt nogen steder, men han skriver på hans hjemmeside at han er ny på markedet, så for at etablere sig giver han halv pris på alt der er bestilt i 2015 :D Så det er jo bare fantastisk for os :)

0

Annonce ♥

Ændring i planerne

Ja så skete der lige lidt ændringer i planerne.

Vi havde jo snakket om at holde brylluppet på min kærestes arbejde, men nu har han fortalt at han faktisk ikke er så glad for at skulle holde det der, for som han siger, så kan der ske SÅ meget på 9 måneder.. Han er simpelthen bange for at der kan ske noget deroppe så de kommer på dårlig fod. Og så er det ikke så fedt at skulle holde sit bryllup der..

Så nu er vi på jagt efter et andet sted at holde brylluppet.. Efter den værste stress over den ændring er faldet er jeg faktisk meget glad for det. Vi havde jo ændret farvetemaet så det passede lokalet på hotellet, men nu kan vi måske finde et sted hvor jeg kan få mit originale tema :) Så nu kigger jeg hvid, sølv og isblå igen :) Og så er jeg faktisk også helt ok med at vi selv kan stå for mere.. Så er jeg sikker på at jeg får det som jeg gerne vil :)

0

Nu med kjole

Som overskriften siger, så har jeg købt en kjole :blink:

Jeg så den for noget tid siden i en salgsgruppe på facebook og syns den var super smuk, men kunne ikke lige finde mig til rette med at købe en kjole jeg ikke vidste om jeg kunne passe og om overhovedet var pæn på mig.. I dag var den så lagt op igen til 750 kr :D Så nu har jeg købt den og håber den er lige så smuk på mig..

Hvis den er det er det fandeme billigt sluppet for brudekjole, og så kan jeg måske smide flere penge efter min ring så jeg måske kan få min drøm om 27 diamanter opfyldt :)

0

Nu med kjole

Jeg så den for noget tid siden i en salgsgruppe på facebook og syns den var super smuk, men kunne ikke lige finde mig til rette med at købe en kjole jeg ikke vidste om jeg kunne passe og om overhovedet var pæn på mig.. I dag var den så lagt op igen til 750 kr :D Så nu har jeg købt den og håber den er lige så smuk på mig..

Hvis den er det er det fandeme billigt sluppet for brudekjole, og så kan jeg måske smide flere penge efter min ring så jeg måske kan få min drøm om 27 diamanter opfyldt :)

det er så spændende med den kjole :loveshower::loveshower: håber den er pæn til dig

0

Nu med kjole

Spændende. Billede?

Krydser fingre for at den er fantastisk.

0

Annonce ♥

Jeg har ikke fået kjolen hjem endnu, men den burde komme i morgen eller senest mandag.. Så jeg er super spændt på at få den på...

Jeg har ikke lige helt taget stilling til om jeg tør ligge et billede op af den :P Det må jeg lige finde ud af ;)

0

Ei hvor er det bare et godt køb hvis den er flot til dig. Jeg håber inderligt at du vil sætte billeder ind her. Måske så slette dem igen hvis H2B kigger med nogle gang. Og ellers så forbyde ham at kigge her :-)

jeg håber virkelig at du får drømmen om 27 diamanter opfyldt - hvis ikke du skulle have 27 diamanter i din ring sig mig så hvem der skulle ?!?!? Jeg har 9 stk 0,05 karat, så det kan sagtens lade sig gøre :-)

0

Problemer med kirkevalg

Har aldrig tænkt at det kunne blive besværligt at vælge kirke, men det er det godt nok gået hen og blevet.

Den kirke vi hører til er under renovering, og da vi først skrev til dem kunne de ikke garantere at kirken ville være genåbnet til den tid. Derfor skrev jeg til præsten i den kirke hvor min kæreste er døbt og konfirmeret, og han skrev at vi godt kunne blive viet der den dato. Jeg læste så i vores kirkeblad at vores egen kirke genåbner til december, så den ER åben når vi skal giftes, så derfor skrev jeg til dem igen, og de svarede at de noterede at vi gerne ville vies den dag, men at vi lige skulle være opmærksomme på, at der muligvis stadig vil være stilladser i den ene sidde af kirken.. Ikke fedt :td:

Derfor skrev jeg til kirkekontoret i den anden kirke for at dobbelttjekke at vi havde booket der.. De kan så ikke finde det i systemet, men ville da skrive det ind.. Jeg er bare bange for at det er et udtryk for at præsten er mega utjekket, og hvad kan så ikke ellers gå galt.

Så videre til kirke nr 3! I går aftes skrev jeg til præsten i den kirke jeg selv er døbt og konfirmeret i, og hun svarede tilbage i dag at det kunne vi sagtens, MEN at hun var lidt i tvivl om kirken måske var under ombygning på det tidspunkt :shooter: Så nu har jeg skrevet til formanden for menighedsrådet og venter på svar..

Hvis ikke vi kan blive viet der, er mit sidste bud den kirke hvor vi begge har bedstefædre der er bisat fra..

Utroligt det skal være så svært.

0

Annonce ♥

Jeg har fået svar fra menighedsrådet nu, og der er ikke startet renovering i kirken på det tidspunkt, men muligvis af taget.. Så det kunne godt være at det er der vi ender :)

0

Problemer med kirkevalg

Har aldrig tænkt at det kunne blive besværligt at vælge kirke, men det er det godt nok gået hen og blevet.

Den kirke vi hører til er under renovering, og da vi først skrev til dem kunne de ikke garantere at kirken ville være genåbnet til den tid. Derfor skrev jeg til præsten i den kirke hvor min kæreste er døbt og konfirmeret, og han skrev at vi godt kunne blive viet der den dato. Jeg læste så i vores kirkeblad at vores egen kirke genåbner til december, så den ER åben når vi skal giftes, så derfor skrev jeg til dem igen, og de svarede at de noterede at vi gerne ville vies den dag, men at vi lige skulle være opmærksomme på, at der muligvis stadig vil være stilladser i den ene sidde af kirken.. Ikke fedt :td:

Derfor skrev jeg til kirkekontoret i den anden kirke for at dobbelttjekke at vi havde booket der.. De kan så ikke finde det i systemet, men ville da skrive det ind.. Jeg er bare bange for at det er et udtryk for at præsten er mega utjekket, og hvad kan så ikke ellers gå galt.

Så videre til kirke nr 3! I går aftes skrev jeg til præsten i den kirke jeg selv er døbt og konfirmeret i, og hun svarede tilbage i dag at det kunne vi sagtens, MEN at hun var lidt i tvivl om kirken måske var under ombygning på det tidspunkt :shooter: Så nu har jeg skrevet til formanden for menighedsrådet og venter på svar..

Hvis ikke vi kan blive viet der, er mit sidste bud den kirke hvor vi begge har bedstefædre der er bisat fra..

Nu ser jeg lige, at I bor i Næstved, så mon ikke det er Sct. Peders Kirke, som er den kirke, I hører til? Hvis jeg gætter rigtigt, så har jeg MEGET på fornemmelsen, at I slet ikke vil lægge mærke til, hvis der er stillads i den ene side. Selve kirkerummet er jo "adskilt" fra siderne vha. søjler :) Og hvad jeg husker, da jeg var inde at se kirken i vinters, så havde de været gode til kun at have de lodrette stænger bag søjlerne :)

Tag evt. et kig her: http://anhaltdesign.dk/360fotos/sct_peders_kirke_naestved/sct_peders_kirke_naestved.htmhttp://anhaltdesign.dk/360fotos/sct_peders_kirke_naestved/sct_peders_kirke_naestved.htm

Edited by GoldRumble
0

Problemer med kirkevalg

Nu ser jeg lige, at I bor i Næstved, så mon ikke det er Sct. Peders Kirke, som er den kirke, I hører til? Hvis jeg gætter rigtigt, så har jeg MEGET på fornemmelsen, at I slet ikke vil lægge mærke til, hvis der er stillads i den ene side. Selve kirkerummet er jo "adskilt" fra siderne vha. søjler :)

Tag evt. et kig her: http://anhaltdesign.dk/360fotos/sct_peders_kirke_naestved/sct_peders_kirke_naestved.htmhttp://anhaltdesign.dk/360fotos/sct_peders_kirke_naestved/sct_peders_kirke_naestved.htm

Det er helt korrekt at det er sct peders kirke :) Jeg kender godt kirken. Har sunget i kor der og vores ældste søn er døbt der.. Det er rigtig nok at kirkerummet er adskilt, men jeg er bare stadig bange for at det kommer til at blive dominerende..

0

Annonce ♥

Problemer med kirkevalg

Nu ser jeg lige, at I bor i Næstved, så mon ikke det er Sct. Peders Kirke, som er den kirke, I hører til? Hvis jeg gætter rigtigt, så har jeg MEGET på fornemmelsen, at I slet ikke vil lægge mærke til, hvis der er stillads i den ene side. Selve kirkerummet er jo "adskilt" fra siderne vha. søjler :)

Det er helt korrekt at det er sct peders kirke :) Jeg kender godt kirken. Har sunget i kor der og vores ældste søn er døbt der.. Det er rigtig nok at kirkerummet er adskilt, men jeg er bare stadig bange for at det kommer til at blive dominerende..

Ok :) Jeg har lige tilføjet i min første post ang. stillads. Men det kan være, at I selv var inde at se kirken så? :)

0

Nr 2 kirke hvor vi var blevet glemt er skt mortens kirke, og nr 3 er vallensved kirke.. Og den sidste hvor vores bedsteforældre er bisat fra er herlufsholm.. Egentlig har jeg rigtig meget lyst til at det skulle være sct peders fordi det er den største ;) Lidt prinsesse-følelse skal der vel være :P

0

Nr 2 kirke hvor vi var blevet glemt er skt mortens kirke, og nr 3 er vallensved kirke.. Og den sidste hvor vores bedsteforældre er bisat fra er herlufsholm.. Egentlig har jeg rigtig meget lyst til at det skulle være sct peders fordi det er den største ;) Lidt prinsesse-følelse skal der vel være :P

Hmm, Sct. Peders og Sct. Mortens er vist næsten lige store, men i Sct. Mortens skal man dreje på vej ind i kirken og så ligger kjolen ikke pænt længere :help:

Men jeg tror nu ikke, at du behøver at frygte, at præsten i Sct. Mortens er utjekket. Hvis jeg gætter rigtigt, så er det præsten, som har været i Fodby/Vallensved og han har tjek på tingene :)

Vallensved har også knækket på vej ind, men til gengæld er det en intim kirke i forhold til de tre bykirker, hvor gæsterne måske ikke fylder så meget....

Heldigvis skal I jo giftes om vinteren og derved undgår I "bunkebryllup" fornemmelsen i Herlufsholm (kirkedørene bliver lukket nærmest i rumpen på den sidste gæst)

Men jeg kan godt forstå, at du gerne vil have prinsessefølelsen :7himmel: Argh, det er da også et pokkers svært valg... Hvor skal I holde festen? Måske det giver kirken?

Edited by GoldRumble
0

Annonce ♥

Hmm, Sct. Peders og Sct. Mortens er vist næsten lige store, men i Sct. Mortens skal man dreje på vej ind i kirken og så ligger kjolen ikke pænt længere :help:

Men jeg tror nu ikke, at du behøver at frygte, at præsten i Sct. Mortens er utjekket. Hvis jeg gætter rigtigt, så er det præsten, som har været i Fodby/Vallensved og han har tjek på tingene :)

Vallensved har også knækket på vej ind, men til gengæld er det en intim kirke i forhold til de tre bykirker, hvor gæsterne måske ikke fylder så meget....

Heldigvis skal I jo giftes om vinteren og derved undgår I "bunkebryllup" fornemmelsen i Herlufsholm (kirkedørene bliver lukket nærmest i rumpen på den sidste gæst)

Men jeg kan godt forstå, at du gerne vil have prinsessefølelsen :7himmel: Argh, det er da også et pokkers svært valg... Hvor skal I holde festen? Måske det giver kirken?

Ja det er skide svært.. Skt Peders er en del større end sct mortens, men du kan egentlig godt ha en pointe med det med at kirken drejer i forhold til kjolen.. Vi skal holde festen på skelby vandrehjem, men vi skal også have reception, og det kan ikke være samme sted.. Så det havde vi snakket om først at beslutte når vi ved hvilken kirke det er..

Den præst der har været i fodby/vallensved går jeg ud fra er Erling Friis.. Jeg har faktisk skrevet til ham, fordi det er ham der har døbt mig, så det kunne være meget fint, men han er gået på pension til den tid..

Jeg er selv døbt i vallensved og min kæreste i sct mortens..

0

Ja det er skide svært.. Skt Peders er en del større end sct mortens, men du kan egentlig godt ha en pointe med det med at kirken drejer i forhold til kjolen.. Vi skal holde festen på skelby vandrehjem, men vi skal også have reception, og det kan ikke være samme sted.. Så det havde vi snakket om først at beslutte når vi ved hvilken kirke det er..

Den præst der har været i fodby/vallensved går jeg ud fra er Erling Friis.. Jeg har faktisk skrevet til ham, fordi det er ham der har døbt mig, så det kunne være meget fint, men han er gået på pension til den tid..

Jeg er selv døbt i vallensved og min kæreste i sct mortens..

Hvad med Skelby Kirke, når nu I skal holde festen på vandrehjemmet? :)

Ej, sorry, jeg skal nok lade være med at smide flere kirker i spil :tunge:

0

haha den har kort været oppe og vende, og det bliver ikke der.. dels fordi vi gerne vil have en eller anden tilknytning til den kirke vi skal giftes i, og dels fordi vi ikke skal holde receptionen samme sted som festen :)

0