veronica85

Brudesko

13 posts in this topic

Så blev det også min tur til at være lidt aktiv herinde. Jeg skal giftes i september 2014, og har fået den ide at mine brudesko skal være i sølv - og det er bare svært at finde nogle pæne sko, som ikke udstråler billigt bilka fodtøj.

Er i tilfældigvis faldet over nogle vil jeg meget gerne vide det. Håber I gider hjælpe:-)

0

Annonce ♥

Har du prøvet fest-sko.dk på nettet? De har et stort udvalg og mange flotte sko. Sys jeg i hvert fald :-)

0

Nu ved jeg ikke hvad dit budget er, men der er f.eks: http://www.badgleymischka.com/GENE-II

Generelt bare den designer har en del: http://www.badgleymischka.com/shoes

Jeg er selv lidt faldet for dem, så skal klart have fat i dem. Man kan ikke købe dem herhjemme, men hvis de bliver sendt fra UK, kommer der ikke told på :)

Edited by RiivaB
0

Jeg er en sucker for sko, stilletter. Vil først lige vise mit sidste kup på Ebay. Jeg var heldig og fik dem for 540 kr. incl. porto. Har set at deres sko koster omkring 175 £

Nu ved jeg ikke hvad størrelse du skal bruge men her er en sælger med flotte sko. God jagt.

http://www.ebay.co.uk/sch/nileskats2013/m.html?item=261717181606&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&rt=nc&_trksid=p2047675.l2562

post-43541-0-81920100-1420229460_thumb.j

Edited by snuske
1

Annonce ♥

Mine er fra Lilly, de er i læder og super gode at gå i

post-76188-0-82076700-1420408815_thumb.j

Edited by LMW
0

Se lige de her sko - ved godt de ikke er i sølv og at trådstarter er blevet gift, men jeg var da nødt til at dele disse "I do" sko. De er fra Irregular Choice, kan ikke huske hvad de koster, men de er for SØDE! Billedet er formentlig enormt - beklager, men kan ikke lige finde ud af at formindske.....

6637-1-l.png

0

Den slags sko koster omkring 125£

0

Tak for jeres svar piger. Der er helt klart nogle lækre sko mellem.

0

Annonce ♥

Har bestilt dem her.

post-77705-0-99856300-1420744195_thumb.j

Edited by ksi7500
0

Prøv at tjekke min planlægningstråd - jeg har lagt et billede op af mine lækre Badgley Mischka sko i sølv..... De er købt på udsalg hos Kassandra til en rigtig fin pris

0

Åhh det er lige sådan nogle sko jeg leder efter. Har du en hjemmeside?

0

Jeg havde en kjole af ren blonde på og derfor var der mange "traditionelle" sko jeg ikke kunne bruge- med alt muligt på så som brocher, bling etc. (det sætter sig meget hurtigt fast i kjolen nemlig).

Jeg endte derfor med de her super fine sølvsko fra Lilly til 499kr. Jeg havde dem på i vist nok 8-9 timer, og dansede med dem på også, uden at få ondt i fødderne- og fik kun komplimenter til dem, når de 'tittede' frem. Ellers er "Stræk og Bøj" en butik der handler med deciderede dansesko- lidt i samme stil omen en del med lidt mere festlige detaljer. Held og lykke med det :)

post-74185-0-05452200-1422533060_thumb.p

0

Annonce ♥