Akoesterby

Augustdrøm i gult - 9 måneder efter bryllup kommer ....

825 indlæg i dette emne

Uden at se kjolen stemmer jeg på nummer 5 :) kan godt lide at de er helt gule. :)

Og super med blærerækken. 87 er godt nok en del. Er det både til receptionen og festen de får den med forskellige oplysninger eller bliver i bare så mange?

Det er både til reception og middag, der er forskellige informationer i :) Men vi bliver også ret mange..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Psst.. Tak for alle de søde kommentarer. Jeg får ikke altid svaret på alting, jeg håber I godt ved at det stadig betyder meget for mig :)

Er lige nu i toget på vej til KBH og PA for min kommende svigerinde :) håber på en hyggelig dag!

0

Del dette indlæg

Mener man måler hælhøjden ved enden af skoen, altså det højeste punkt.

God PA for din svigerinde.

Men det er vel kun selve den høje del, og ikke det, der går op omkring min hæl? Alt, hvid du forstår hvad jeg mener,, ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige snakket med Kennedys, og jeg er stadig head over heals over deres gode betjening! Jeg ville høre til min kjole, hvor langt den var og sådan, og bestille tid til tilretning, og alt gik smooth. De har virkelig styr på det, synes jeg! Fik dem også til at sende en stofprøve, så vi kan finde tøj til Steffen, der matcher den hvide..

Tak for alle jeres sko-forslag! Der er virkelig mange gode imellem :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil du ikke vise den anden side af en invitation - altså der hvor jeg går ud fra modtageradresse og frimærke sidder....kan frimærke sidde fast på eller hvordan har i gjort?

De er SÅ vanvittigt flotte:-)

Vi har ikke skrevet adresser på endnu - indtil videre har vi kun givet invitationer til dem vi så. Men jeg håber på at få det gjort i dag, og så skal jeg nok lægge et billede op. Det bliver der dog ikke noget fancypancy over :) TAK!

0

Del dette indlæg

Denne uge er lidt en mellemuge imellem kursus og opstart på et større projekt - og derfor har jeg tid til at gøre nogle af de ting, der ellers bliver udskudt. Her til formiddag betød det en genbrugs-butik-tur, og jeg har fået nogle gode ting! 3 store jaquardvævede duge til at sy stofservietter af (der bliver 39 af dem) til den nette sum af 55 kr, et par karafler og en slikopsats. Derudover faldt jeg over skøn, gul candy-pop og FANTASTISKE slik-diamondrings i Tiger, som selvfølgelig skal være i slikbuffetten. Jeg har ikke købt så meget af det, for jeg tror på det i højere grad skaber stemning end rent faktisk er folks yndlingsslik ;) Jeg fik også købt alle de frimærker, der skal bruges til de sidste invitationer. 44 styks - uff.. Tilgengæld er de virkelig fine med ridderkors og elefantorden på.

2je5urs.jpg

0

Del dette indlæg

Har lige snakket med Kennedys, og jeg er stadig head over heals over deres gode betjening! Jeg ville høre til min kjole, hvor langt den var og sådan, og bestille tid til tilretning, og alt gik smooth. De har virkelig styr på det, synes jeg! Fik dem også til at sende en stofprøve, så vi kan finde tøj til Steffen, der matcher den hvide..

Hvor godt at du også fik fat på en stofprøve :) Min kæreste er SÅ lykkelig for at jeg fik den idé og det har gjort det meget nemmere for ham har han sagt. Kan kun være enig i din beskrivelse af Kennedys gode service - præcis sådan jeg også oplever dem!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gæstebog?

Har lige set den her ... og nu vil jeg så gerne have sådan en "gæstebog"! Må lige se om Steffen kan overtales :) Hvis han siger ja, bliver det et DIY-projekt hele vejen igennem. Det ville bare være så fint at kunne hænge op herhjemme efterfølgende, og balloner og tandem er lige i vores ånd. Vi har ikke gjort os andre tanker om gæstebog, men et eller andet skal vi jo nok have fundet på..

ballon2.jpg

0

Del dette indlæg

Hvor lyder det skønt med god service hos Kennedys. Det betyder bare så meget at være i sikre hænder.

Synes gæstebogsbilledet er så fint. Vi lavede dem med træer til vores børns navngivningsfester. De hænger på billedbøger i stuen. Hvis vi ikke allerede havde brugt ideen ville vi sikkert have brugt den nu.

Synes det ville være rigtig fint at bruge som jeres gæstebog.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pics, or it didn't happen.. Med noget lang reaktionstid - værsågod, Cricht, her er billeder af vores ringe! De er svært at fange helt hvor fantastiske og smukke de er, synes jeg. Men jeg er absolut forelsket :) Kan ikke lade være med at være bekymret for at mit fingeraftryk i Steffens ring ikke er så kraftigt som hans er i mit, om det bliver slidt hurtigt af, men min fingers årer er også mindre end hans, så det er vist sådan det er :)

Creane - nu kan du også se hvordan vi har skrevet adresser på. Hvis vi havde haft en sej printer, havde jeg lavet dem på computer, men nu blev det lige sådan her. Synes det virker ok.

post-76831-0-90580200-1429089332_thumb.j

post-76831-0-67431800-1429089339_thumb.j

post-76831-0-30964700-1429089350_thumb.j

0

Del dette indlæg

Super flotte ringe og seje ting, du har fået i genbrugen. ;) Synes Jeres invitationer er så fine, dem kan I godt være stolte af.

Den der gæstebog - er det forsiden der ser ud som på billedet? Sorry, hvis jeg er lidt fat-svag. *ggg* ;)

0

Del dette indlæg

Bare rolig Muldebeerg, jeg måtte også forklare det mange gange til S, før det gav mening for ham ;)

Det er ikke en rigtig gæstebog - det er en plakat, hvor alle gæsterne sætter deres fingeraftryk som en ballon med tryksværte. Så der er ikke hilsner eller noget - det er bare et minde, der på en lidt skjult måde, viser alle ens gæster :) Jeg synes denne her er fin, fordi den kan hænges op som et kunstværk, det tror jeg at vi vil glæde os mere over end en gæstebog. Nok også fordi jeg selv altid hader at skulle skrive i en gæstebog - jeg har jo lige skrevet noget pænt til værterne i et kort på gaven ;)

Tak alle sammen! :a1221:

Redigeret af Akoesterby
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Caketopper

Jeg vil meget gerne have en fin caketopper. I mit barndomshjem har mine forældres figur altid stået på bogreolen, og jeg synes det er et af de minder fra brylluppet, man altid kan have stående fremme. Lille og diskret, men meget fint. Jeg er bare gevaldigt i tvivl om hvordan vores skal se ud! Hvis jeg tænker på at skulle have den som minde efterfølgende, er jeg meget konservativ og vil gerne have en porcelænsfigur af et brudepar, men hvis jeg tænker på hvad der ville være flot til vores kage, og hvad der er mest os, vil jeg gerne have en silhuet-figur. Jeg har ikke lyst til at give ret meget mere end 100 kr for den. Jeg har tænkt på at lave den selv, men jeg er bange for at det bliver noget materiale-hyr, der ikke økonomisk kan svare sig, og der er vist mange andre ting, jeg bedre kan bruge min tid på. Vi er begge vilde med How I Met Your Mother, og med gult tema har jeg selvfølgelig købt en gul paraply, så paraply går lidt igen. Her er lidt billeder af det jeg tænker so far - look out for picture storm!

il_570xN.710514236_lbr8.jpg

il_570xN.585053008_7o7m.jpg

il_570xN.615500645_gsve.jpg

$_57.JPG

$_57.JPG

$_57.JPG

$_57.JPG

Og kagen kommer til at se ud lidt ala den her:

ab19df5c27cea79e9532c9a7267eb73a.jpg

Hvad tænker I, søde ladies? :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer