louise90

Louise og simons bryllup

93 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Sikke smukke billeder - I er et flot par og kjolen sidder jo bare fuldstændigt perfekt på dig.. *s* Skønt at I havde en dejlig dag til trods for regnen... Den skal ikke ha' lov til at ødelægge det hele, vel.. *s*

0

Del dette indlæg

Grunden til at jeg elsker dette billede er at det ikke er opstillet, vi er lige på vej ud af kirken her, vores fotograf siger kig lige tilbage inden i går vider og det var dette billeder der kom ud af det elsker det da smil / grin er helt ægte og lige fra hjertet

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hva har i andre brude gjort mee jeres brudebuket?

Jeg havde et meget tæt forhold til min farfar, som jeg desværre mistede i 99.

Så i mit tilfælde var der ingen tvivl om hvad der skulle ske med min, den skulle han selvfølgelig have når nu han ikke kunne være med på vores store dag, derudover havde jeg taget en af blomster dekorationerne og formet som et hjerte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Superfint billede, det hvor I kigger tilbage - det kan jeg godt forstå du er glad for.. Og også flotte takkekort, I har fået lavet... Jeg går og venter på vores billeder fra fotografen, så vi også kan få sendt takkekortene ud.. Nå ja, jeg skal lige ha' lavet dem først, ha ha ha.. Burde faktisk sidde og lave dem her på min nattevagt, men er ikke rigtigt kommet i gang endnu, tsk tsk tsk.... ;)

Hvor var det også en smuk brudebuket du havde. Det er så fin en tanke at ligge den på din farfars grav. Jeg ville gerne gøre det samme ved min mormors grav, men da hun ligger i Herning og vi bor i Silkeborg, kunne det ikke rigtigt lade sig gøre. I stedet har den pyntet derhjemme sammen med pigernes brudepigebuketter... I går var de så ved at begynde at visne, så lige pt. hænger de til tørre og ja - så må vi se, hvad der skal ske med dem derefter ;)

0

Del dette indlæg

Mange tak, ja nattevagter er gode til at sidde og få lavet nogen ting 😀 er selv nattevagt, og inden brylluppet fik jeg utrolig mange timer om natten til at gå med ar finde en masse ting til brylluppet..

Ja jeg var rigtig glad for min brudebuket, det var et godt vald fra min mands side af, jeg havde sagt til ham at jeg godt kunne tænke mig den var lidt af lang i det og at der var noget lilla i den da det var vores farve team,

Skæbnen ville så at hende der har lavet brude brudebuktten og hende der har lavet bord dekorationerne har haft samme tank for det var nogenlunde de samme blomster der var begge steder, og vi havde ikke bestilt nogen bestemte blomster bare der var hvisd og lilla der i, så det var jo meget sjovt at de ramte det samme,

Ja jeg havde også overvejet at tørre min buket, men farfar vejede højere end at have den her hjemme

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer