louise90

Louise og simons bryllup

93 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Mange tak..

Ja præcis bare det erat komme lidt væk betyder al Verde

Velkommen til :-) Fedt med nyt hus :-)

Vi har børn så her er morgengaven en "bryllupsrejse" til Svendborg med to overnatninger på hotel uden børn :-) Bare det at man lige kommer lidt ud gør meget sys jeg :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kom der styr på papir arbejdet også og der er blevet søgt om navneændring..

Og menuen er næsten 100 % fast lagt der er bare lige nogen små ændringer så skulle den også være på plads..

Det næste jeg skal igang med er at bestille ting til bordene og have fundet det sidste til toilet kurv og til de sidste ting til favor box, samt fundet en løsning til vores udendørs vielse pynt, stole osv.

Puha kan mærke jeg begynder og få sved på panden der er rigtig meget vi har styr på men hold hvor er der bare utrolig mange små ting som alligevel falder en del, og som i ved er der nu under 2 måneder til så må vist til at stramme lidt op og få et overblik over alle "små tingene " hehe

Go aften til alle

0

Del dette indlæg

Det skat nok gå! Men ja, lav en liste og bare start fra en ende, eventuelt del listen op hvis der er noget der kan vente lidt, så du ikke skal gabe over det hele på én gang :-)

Har en mappe hvor jeg skriver i hver gang jeg kommer i tanke om noget jeg skal huske eller har set, er lige nu ved at rydde lidt op i den og skabe et overblik da den har Været brugt lidt som en brainstorm, med alle tanker og ideer.

Men ja er sikker på vi nok skal nå det hele nogle gange virker det bare som om de små ting pludselig fylder meget

0

Del dette indlæg

Der er ikke det store overskud til bk lige for tiden

min kommende mand og jeg er som sagt igang med større hus renovering hvor vi selv laver det hele med lidt hjælp fra venner og familie herud over er jeg ved at starte et nyt team op i det nye firma hvor jeg er ansat så har en del med hensyn til oplæring osv at tænke på, også er der lige alt i planlægningen og nyde hinanden oveni ..

så overskuddet til at få skrevet her inde er desværre ikke så stort men lover at hvis jeg ikke når at få skrevet mere her inde inden bryllupet får i billeder osv fra dagen efterfølgende

Dejlig sommer til jer alle

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Louise!

Jeg har af en eller anden årsag helt misset din tråd, men når da liige og følge dig det sidste stykke af vejen..

Sjovt, at I blev forlovet på en af de græske øer, det er vi også blevet - og din fine brudekjole, er akkurat magen til min :), så den synes jeg selvfølgelig er helt fantastisk... Fine bling-bling-smykker du skal have på til - som de andre skriver, så kan man aldrig få for meget bling, vel... For øvrigt også smukke ringe og generelt fine billeder, du har lagt ind.

Hvis ikke jeg lige får det sagt inden brylluppet, så ønskes I hermed en supergod og uforglemmelig dag, -håber det bliver den bedste dag, lige som I ønsker det..

VH Muldebeerg

0

Del dette indlæg

Hej

Ja du får lige slut spurten med

Og mange tak det er nok begrænset hvor meget jeg når at ligge op inden brylluppet med lover der kommer en billeder ind efterfølgende.

Og ja den er bare fantastisk den kjole

Hopper lige forbi og kigger lidt på din tråd også

0

Del dette indlæg

Drømme uge for en hver pige med en lille prinsesse inden i

Torsdag i sidste uge til frisør og have farvet hår

mandag have sat hår på og sidste prøvning af brudekjole

tirsdag ansigts behandling og retning af øjenbryn

onsdag veninde frokost

torsdag lavet negle

Fredag Gøre klar til den store dag

lørdag gøres pisse lækker og giftes

Fuldstædig fantastisk uge

weeee min indre prinsesse og pige er glad

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange tak.

Vi havde en fantastisk dag, den startede med en masse stress desværre.

Vi skulle ha haft en udendørs vielse under åben himmel. Men desværre var vejret ikke med os. Vi havde om fredagen set vejrudsigten som lovede tørvejr for eftermiddagen vi gjorde derfor ikke yderligere for at igangsætte vores plan B.

Jeg vågnede kl 5 på vores bryllupsdag hos mine forældre, kunne høre det regnede helt vildt gik ud i hoveddøren og røg en smøg mens jeg tænkt fuck det går jo ikke det her, da det stadig regnede voldsomt kl 8.15 ringede jeg til min kommende mand for at høre om vi skulle ha gang i plan B. Dette blev vi enige om. Her ville det så vise sig at det ikke var lige til.

Jeg ringede til ham det stod for det hele ang vores lokaler ved Clausholm slot.

Vi havde fået afvide at vi skulle booke slotskirken om fredagen dette gjorde vi ikke pga vi stolede blindt på vejrudsigten, da jeg ringede for at hør om vi alligevel kunne få kirken fik vi først et nej, han ville dog lige prøve at kontakte godsejeren for at høre, noget tid efter ringede han og sagde vi godt kunne få kirken men vi skulle tage den som den var altså de ville ikke komme friske blomster ind også vider. Jeg sagde til ham at det var helt iorden bare vi kunne få lov at komme der ind

Her faldt jeg lidt til ro men havde stadig alle mulige forestillinger om der care visne blomster osv.

Min frisør kom kl 12 da vi havde været i gang i en time med at ordne hår, pustede jeg ud og sagde ro på det bliver en smuk dag alligevel.

Jeg ankom til slotskirken var spændt selvfølgelig mest på at se min mand men også at se kirken

Jeg kom op til alteret og kigger på blomsterne smilte og der stod fine hvide og lilla blomster lige præcis som blomsterne i min brudebuket og vores bord dekorationer så det passede mug perfekt.

Vi fik taget billeder inde på slottet og nogle få stykker ude da det pis regnede kunne desværre ikke blive til så mange udendørs billeder.

Resten af dagen forløb med masser gode indslag og taler og sange

Jeg var sikker på min mand ikke ville holde en tale da jeg har vist lige siden jeg mødte ham at det kunne han ikke.

Pludselig siger vores toastmaster at det er gommens tur til at sige et par ord jeg begyndte næsten allerede her at græde. Af glæde selvfølgelig.

Min mand kigger på mig og siger jeg har ikke skrevet noget ned på et stykke papir da jeg ikke vil læse op fra dette men jeg vil i stedt læse op fra mit hjerte her var jeg helt færdig og kunne ikke holde noget tilbage længere..

Det var lidt p

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer