louise90

Louise og simons bryllup

93 indlæg i dette emne

Hej alle brude og kommende Brude ..

Det er ved at være noget tid siden jeg har oprettet min profil her inde. Men har først lige fået taget mig sammen til at skrive her inde nu.. nå men nok om det ..

Mit navn er Louise og jeg skal giftes med min dejlige kæreste d. 25.07.15.

Vi glæder os rigtig meget, og er ved at have styr må mange ting til den store dag, men puha hvor er der meget når man først kommer igang med planlægning. .

Vi har valgt at vi vil vies u der åben himmel dog stadig en præst..

Vi holder festen i clausholm selskabslokaler.

Jeg vil under dette oplæg forsøge løbende at komme med lidt omkring g min forberedelse til vores store dag ..

Så hvis du har lyst til at følgende min planlægning så er du meget velkommen til det..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lidt hurtig info

Min kæreste og jeg har været sammen i 5 år og boet sammen i 4.

Vi blev forlovet sommeren 14. da min kommende mand altid har kendt mine holdninger omkring forlovelse- giftes et år efter .. satte det jo straks en masse tanker igang ..

jeg havde egentlig altid troet at jeg skulle have et Have bryllup.. men min dejlige kæreste fik mig overbevist om at vi skulle holde det ved clausholm selskabslokaler, jeg synes først da jeg hørte det at det var alt for fint og dyrt, og slet ikke noget der passede til mig, som person ..Men da jeg først så det tænkte jeg hold nu op hvor er her smukt rustik og romantisk, så fald for stedet og vi blev enige trods prisen var temmelig høj,så må vi se om vi kan spare lidt andre steder

vi har styr på:

fest lokaler - clausholm selskabslokaler

vielse sted - under åben himmel

musik

fotograf

std kort sendte vi ud i go tid da det er mit i sommerferien

invitationer

gæste liste

Hvor maden skal komme fra - menu endnu ikke bestemt

halv delen af drikkevare er købt

kjolen er bestilt / købt skal bare syges ind

hår og makeup til dagen er bestilt

har næsten styr på hvordan bryllupskagen skal være - skal selv lave den

farve team - lilla

mange tanker omkring borddækning blomster mm

Tror det var det vi har styr på

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg blev også bare fanget af stemningen i det jeg trådte ind i lokalerne, og kunne straks se mulighederne for mig med borddækning osv .

Så er bare spændt på om de billeder man har inde i hovedet om de kan komme ud i virkeligheden

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med din egen planlægningstråd! Jeg glæder mig til at følge med :)

Hvor er det bare et smukt lokale til festen - det kan jeg godt forstå at I har valgt. Jeg synes også dine STD er meget fine og personlige når de er håndskrevne. Less is more!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fede lokaliteter. Der ligger en udfordring i den midtergående pejs men der må man være lidt kreativ og så er der jo også fordele. Senere hen vil den kunne give en god adskillelse mellem dansegulv og "hyggesnak" .:)

0

Del dette indlæg

Ja det var også lige min første tanke med den pejs i midten. Men det passer lige perfekt med at vores border kan stå på den ene side og som du så rigtig nok selv skriver dansegulvet på den anden side.. Så de to ting bliver lidt adskilt til dem der gerne vil danse og dem der mere har lyst til at hygge snakke efter maden.. Så tror det bliver rigtig godt..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sko

Yes!!!!

Jeg var for noget tid siden i Frederikshavn, hvor jeg så de perfekte sko lige min stil.. De havde dem desværre ikke i min størrelse, og fik afvide at det var en ungået model, så han kunne heller ikke en gang bestille dem hjem til mig, jeg har siden da ledt i alle sko butikker og Google nettet tyndt for at finde dem men uden helt.. Også var jeg i dag på hygge tur med min veninde inde i byen vi var egentlig på vej hjem, da vi kom i tanke om der lå en lille sko butik på en lille side gade som jeg ikke havde kigget i. Vi besluttede at gå der op. Jeg fik nærmest jule lys i øjnene der var de og i Min størrelse jeg var solgt. Endelig tænkte jeg så det er bare en super søndag er virkelig glad for jeg endelig fandt dem. Da jeg har haft svært ved at kigge på andre sko da jeg jo hele tiden havde de andre i hovedet her er de så.. ;-)

post-77442-0-73863100-1425222157_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

åhh! en dato søster jeg har misset... stort tillykke med tråden, jeg glæder mig til at følge dig.. :cheerleader3:

Det er mega fede lokaler i har valgt, og det skal nok blive rigtig smukt.. det er en fantastisk kjole til dig og jeg ELSKER de sko. er vildt misundelig over jeg ikke kan gå i så høje stilletter mere.. :( (knæ skade.)

0

Del dette indlæg

Mange tak ;-)

Kender det alt for godt det med knæ skade og høj hæle.. Har også selv en knæ skade dog ikke så alvorlig længere så kan godt gå i høj hæle. Men er lidt spændt på hva mit knæ siger dagen efter da jeg ikke er van til at gå i høj hæle så mange timer. Vil derfor også købe et par ballerinaer eller andre flade sko for en sikkerheds skyld..

0

Del dette indlæg

Tid til overblik 😊

Dato - 👍 25.07.15

Sted - 👍clausholm

Gæsteliste - 👍 er lavet ( 86 gæster )

Budget -👍👎vi have forestillet os 70.000 men nu må vi se om det kommer til at holde 😊

Præst - 👍

Farve team - 👍lilla

Fotograf 👍

Musik - 👍Morten Friis til mad og dans - trompet til vielsen

Mad - 👍 👎 bestemt hvem der skal lave det men menu ikke fast lagt

Bryllupskagen / kagebord - 👎små kager med chokolade bunde, hvid chokolademousse, chokolademousse og marcipan. Jordbær med chokolade. Slik

Invitationer - 👍lavet og sendt

Bordpynt - 👎bordkort, menukort, kamera, blomster , servietter, due,

Stole til vielse 👎

Drikkevare - 👎 velkomstdrink, vin - Rød , hviud, dessert, - Øl, sodavand, sprut, likør. (vin er købt)

Tøj til mig - 👎 kjole, sko, strømpebånd, kun styr på kjolen

Tøj til simon 👎

Ringe 👍

Bordplan -👎 runde borde

Toilet kurv 👎

Gaveæsker 👍 mangler indholdet

Gæstebog 👍

Papir arbejde 👎

Det var vist lige hvad jeg kunne komme i tanke om lige nu til min huske seddel hvis der er noget i synes jeg har glemt er i meget vel kommen til at skrive ens hovede bliver meget fyldt under alt det planlægning

Redigeret af louise90
0

Del dette indlæg

Sikke en masse der er sket siden jeg læste din tråd sidst.

Super flot kjole og den sidder super godt. WOW, hvor er dine sko bare flotte og at du så var så heldig at kunne finde dem, trods de er udgået, mega nice :cheerleader3:

Super fin gæstebog

Søde æsker til favours. Hvad har du planer om at putte i?

Servietten er da super smart og anderledes :loveshower:

Ihh nogle fine ringe. :wink:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer