klausogmaria

Vielsesringe

14 posts in this topic

Hvad har i skrevet, eller skal have skrevet i jeres Vielsesringe? :)

Tænker lidt jeg godt kunne tænke mig der stod noget andet end navnet og så datoen, men er meget i tvivl..

0

Annonce ♥

Vi har bare fået skrevet Kim & Eva 15-08-15, da det kun er mig som har ring på.

0

i vores står der "bare" hhv Christian og Veronica samt 06-06-15

0

Her er det også navn og dato. Vi kunne vælge et symbol også, men det havde vi ikke lyst til at få. :)

0

Annonce ♥

I vores står der i begge Camilla & Sune *hjerte* 13.09.2014

Edited by Camilla_krøier
0

Kan være det bliver Klaus 06.06.2015 og så to hjerter der går lidt over hinanden for at symbolisere vores to børn..

0

Jeg ville egentligt "bare" have skrevet vores navne, men manden mente at vi jo begge godt ved hvem vi er gift med så det sku være noget andet. Han har altid sagt at jeg er hans verden, hvortil jeg svarer: vi skal altid være sammen. Så foruden vores bryllupsdato står der i min: verden og i hans: altid ;)

0

I vores står der T & T 9.8.2014 og så et citat fra en sang, der betyder rigtig meget for os. Bandet kom senere på aftenen og sang selv samme sang for os, som citatet kom fra 😊

0

Annonce ♥

har godt nok lige besvaret det i en anden tråd men vi endte bare med at være så glade for den tekst at jeg gerne deler det igen :) der er jo altid en udfordring med pladsen men vi endte med at der står:

i dag og for altid og så vores navne med et hjerte imellem

som nævnt før med pladsen kneb det da vi også gerne ville have datoen med, så "i dag" er symboliseret med datoen så der reelt står "datoen" og for altid og så vores navne med hjertet imellem

0

I vores skal der stå, altid din- altid min

Min kæreste er sømand og var da vi mødte hinanden var han væk i lange perioder og første gang han kom hjem løb jeg i hans arme og sagde "min" han kikket på mig og sagde så -altid din, krammet mig ind til sig og sagde -altid min, og siden er det noget vi siger til hinanden hver gang vi skal hver for sig.

I min forlovelses ring står der -din for altid-

Vi får hinandens finger aftryk udvendigt på ringen, så mente vi ikke der også behøvede stå navn i :)

Edited by LMW
0

I vores er det simpelthen bare så traditionelt som noget kan blive - hinandens navn og vores vielsesdato. :loveshower:

0

Hvis ikke min ring var fyldt med diamanter, så skulle der have stået "dig og mig for altid" - men der var ikke plads :( Så det blev traditionelt (og lidt kedeligt) navn og dato.

0

Annonce ♥

i vores står der blot vores vielsesdato, der var ikke plads til mere i min

0

Vi har lige bestilt ringe i dag. Der står navn XX.YY.ZZ (dato) og Så et hjerte symbol med to hjerter flettet ind i hinanden.

Vi har ikke noget særligt udtryk eller andet som kan bruges i ringene og har heller ikke behov for det. Så der er ikke noget åbenlyst at skrive i...

Edited by Malu82
0