klausogmaria

Vielsesringe

14 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg ville egentligt "bare" have skrevet vores navne, men manden mente at vi jo begge godt ved hvem vi er gift med så det sku være noget andet. Han har altid sagt at jeg er hans verden, hvortil jeg svarer: vi skal altid være sammen. Så foruden vores bryllupsdato står der i min: verden og i hans: altid ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

har godt nok lige besvaret det i en anden tråd men vi endte bare med at være så glade for den tekst at jeg gerne deler det igen :) der er jo altid en udfordring med pladsen men vi endte med at der står:

i dag og for altid og så vores navne med et hjerte imellem

som nævnt før med pladsen kneb det da vi også gerne ville have datoen med, så "i dag" er symboliseret med datoen så der reelt står "datoen" og for altid og så vores navne med hjertet imellem

0

Del dette indlæg

I vores skal der stå, altid din- altid min

Min kæreste er sømand og var da vi mødte hinanden var han væk i lange perioder og første gang han kom hjem løb jeg i hans arme og sagde "min" han kikket på mig og sagde så -altid din, krammet mig ind til sig og sagde -altid min, og siden er det noget vi siger til hinanden hver gang vi skal hver for sig.

I min forlovelses ring står der -din for altid-

Vi får hinandens finger aftryk udvendigt på ringen, så mente vi ikke der også behøvede stå navn i :)

Redigeret af LMW
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har lige bestilt ringe i dag. Der står navn XX.YY.ZZ (dato) og Så et hjerte symbol med to hjerter flettet ind i hinanden.

Vi har ikke noget særligt udtryk eller andet som kan bruges i ringene og har heller ikke behov for det. Så der er ikke noget åbenlyst at skrive i...

Redigeret af Malu82
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer