Amaliedb

A og D drømme bryllup 11.06 2016. Polterabend og opfølgning!

471 posts in this topic

Amalie og Daniels drømme bryllup. Vores rejse til d. 11.06.16

Et bryllup med en masse DIY og den rustikke stil som gennemgående tema hele vejen igennem. Ja det er hvad i vil kunne læse og se mere af i vores planlægningstråd. D og jeg er så småt igang med planlægningen, og vi glæder os til at dele det med jer :loveshower:

Mere om os her
Selve frieriet kan I læse om her

Overblik over vores rustikke sommerbryllup 11.06.2016

Frieri: Søndag d. 29 Marts 2015
Dato for bryllup: 11 Juni 2016
Budget: 120.000

Kirke: Kalvehave kirke kl. 14.00. Se billeder her
Feststed: Rosenfeldt Gods. Læs mere her
Musik: DJ, Indhentet tilbud mere om det her
Fotograf: www.lohmannfoto.dk. Mere om det her
Kørsel: Hestevogn. Se billeder her
Mad: Maden er bestilt fra Frimann goumet, og det er bare SÅ lækkert! Menuen
Drikkevarer: Vi kører til tyskland og køber ind. Vi skal udover almindelige drikke have dispensere og mason jars. Se her
Bryllupskage: Er bestilt fra sweet valentine, inspiration
Gæsteliste: Vi inviterer lige godt 80 mennesker
Forlover: Daniels storebror, Patrick.
Brudepiger: Vores dejlige niece skal være blomster pige,
se hendes smukke kjole
Toastmaster: Min skønne veninde, mere om det her
Gavekoordinator: Min mor.
Tema: Rustikt, navy og blush se her
Blomster og pynt: Rustikt med farverne navy blå og blush vores inspiration
Ringe: Ringene er købt! Her Så er ringene kommet hjem se dem

DIY projekter og indkøb

Save the date: Er færdige og afleveret. Se her
Invitationer: Inspiration Ny inspiration Invitationerne er færdige! De er lige her
Kirkeprogram: Er påbegyndt, udkastet er lavet og design færdigt, se det her.
Risposer: Står min mor for.
Centerpieces: Træskiver, mælkeflasker, lys og fine blomster. Lidt af det her
Dip-Dye gafler: Jeg er i gang, det færdige resultat
Flowerboms: Påbegyndt
Personlige chokolader: Se dem her
DIY bannere: Jeg har lavet bannere
Bordplan: Ikke påbegyndt endnu
Bordnumre: Er lavet, se dem her
Bordkort: Små stykker træstamme med bordkort nede i. Inspiration De er færdige, se dem
Menukort: Er nu lavet og printet, det færdige menukort.
Gæstebog: Ikke besluttet endnu. Inspiration Gæsteplakat er lavet, se den her
Toiletkurve: Elsker ideen med toiletkurve, har ikke besluttet indhold af disse endnu. Lidt inspiration
Tavle med "Love story": Skal stå fremme med datoer på vores historie sammen
Slikbuffet: Skåle indkøb er påbegyndt, de første er købt. Så er alle skålene fundet og klar, endelige resultat
Ebay køb: Nye indkøb
Kuffert til små søde kort fra gæsterne: Jeg har gjort et fantastisk køb! Se min kuffert

Mit tøj og forberedelser

Kjole: Inspiration: Se her.. Jeg har købt KJOLEN, den er her.
Bælte til kjolen: Noget ala disse. Bæltet er købt!
Sko: Inspiration. Skoene er købt!
Slør: Har købt det flotteste slør med blondekant se her

Clutch: Denne her, men hvilken farve? Er købt i blå
I do/me too til skoene: Er købt
Strømpebånd: Er købt
Smykker: Smykkerne er købt
Makeup og hår: Min veninde er uddannet makeup artist og frisør og sørger for dette på dagen.

Negle:
Vipper:

Daniel tøj og forberedelser

Jakkesæt: Det flotteste navy blå jakkesæt er købt
Skjorte: Er købt.
Sko: Mangler
Slips: Mangler

Vi har endelig bestilt vores bryllupsrejse, turen går til Maldiverne :loveshower:

I får da lige et billede af min OVER smukke forlovelsesring, elsker den! det er en 18 karat med diamant fra afghanistan (min kæreste er tidligere soldat og har købt den med hjem fra en af hans udsendelser ) - elsker tanken bag den ring og den er i min verden fantastisk - lige min smag!

11166110_10206142021766539_1501048344_n.jpg

Edited by Amaliedb
0

Annonce ♥

Tillykke med det hele. Det lyder så fantastisk med det frieri.

Og hold da op en flot ring.

Glæder mig til at følge med. :)

Du lyder til at have styr på det allerede med noget der bliver et gennemført tema. :)

0

Stort tillykke med det kommende bryllup og sikke da et fantastisk frieri. Sidder her og bliver helt rørt over din superseje og vist også meget forelskede kommende mand... Hvor er han da bare sej. *S*

Det lyder til at I skal have Jer et helt fantastisk bryllup, så jeg glæder mig til at følge dig i planlægningen på vej derhen... Og for øvrigt - supersmuk ring - I like.. *s*

0

:balloons: tillykke med friet, bryllup og din planlægningstråd

hold da op et frieri, vildt at han turde gøre det foran så mange mennesker og fantastisk smuk ring.

I virker til at ha godt styr på tingene allerede, glæder mig til at følge jer frem til jeres store dag

:cheerleader3:

0

Annonce ♥

Velkommen til og tillykke med det kommende bryllup og din helt egen tråd. :balloons:

Hvor er det bare et vildt romantisk frieri og hvor modigt af ham at gøre det på den måde. :cheerleader3: Og din ring er da bare super smuk :loveshower:

I har da et ret godt overblik allerede :loveshower: og det er faktisk også vigtigt som noget af det første :wink:

0

Tusinde tak for det! Ja det var et helt igennem fantastisk og gennemtænkt frieri :-) dejligt at vide at han har lagt så mange tanker og tid i, at ville gøre det til en perfekt dag for mig. :-)

0

Invitations inspiration

Vil lige dele lidt billeder af min inspiration. Her er det inspiration til invitationer. Så skrevet elsker jeg den rustikke stil, så det meste vil blive gennemført i denne stil. Jeg synes det afspejler sig på disse invitationer, som jeg er helt vild med! Glæder mig til, at skulle igang med vores egne! :7himmel:

post-78894-0-97822800-1429602121_thumb.jpost-78894-0-95590100-1429602138_thumb.jpost-78894-0-54600400-1429602156_thumb.jpost-78894-0-33942600-1429602167_thumb.jpost-78894-0-62147600-1429602181_thumb.j

Edited by Amaliedb
0

Annonce ♥

Kjoler

Lidt kjole inspiration. Jeg elske vintage stilen og ved at min kjole bliver i den stil. Er især og vild med dyb udskæring i ryggen. Flotte blonder og lækkert stof. Jeg er på ingen måde til tyl og kæmpe kjoler :) Disse er lige min stil, og håber det lykkedes at finde lige den jeg har i tankerne!

post-78894-0-63587400-1429602573_thumb.j post-78894-0-34355600-1429602583_thumb.jpost-78894-0-49555600-1429602587_thumb.jpost-78894-0-77320300-1429602591_thumb.jpost-78894-0-28293900-1429602596_thumb.j

Edited by Amaliedb
0

Der er nu lidt over 13 måneder til vores store dag. Vi er igang med save the date kort, så alle forhåbentlig kan komme og reservere datoen. MEN, hvor længe inden brylluppet sendte i STD ud? Er i tvivl om det er for tidligt måske. Men modsat er det jo lidt det der er meningen, så folk ved det i god tid ☺️ Kom endelig med ideer og hvad i gjorde.

Vi har købt disse over nettet, som er print selv og så vil jeg selv pifte dem lidt op efterfølgende.post-78894-0-01627700-1429696076_thumb.j

0

Annonce ♥

Der er nu lidt over 13 måneder til vores store dag. Vi er igang med save the date kort, så alle forhåbentlig kan komme og reservere datoen. MEN, hvor længe inden brylluppet sendte i STD ud? Er i tvivl om det er for tidligt måske. Men modsat er det jo lidt det der er meningen, så folk ved det i god tid ☺️ Kom endelig med ideer og hvad i gjorde.

Vi har købt disse over nettet, som er print selv og så vil jeg selv pifte dem lidt op efterfølgende.attachicon.gifimage.jpg

Der er nogen der sender dem ud ca 1 år før dagen og sender indbydelserne ud ca 4 mdr. før.

Vi har fravalgt STD kort, da vi allerede er nød til at sende indbydelserne ud i december i år, pga sommerferie

Det er nogle super fine STD kort i har fundet

Edited by Marie E
0

Annonce ♥

Lokation - Rosenfeldt gods

Så fik vi endelig skrevet under og har fået kontrakt på lokation, endnu et skridt tættere på vores store dag ☺️ Vi har lejet magasinbygningen på rosenfeldt gods. Lokaler i dejlig rustik stil med bjælker, stolper osv. Jeg elsker stilen og det passer så godt i vores tema!
post-78894-0-82437400-1429868295_thumb.jpost-78894-0-28303700-1429868302_thumb.jpost-78894-0-90829700-1429868307_thumb.jpost-78894-0-85705600-1429868313_thumb.j

Edited by Amaliedb
0

Annonce ♥

Tusinde tak Ongobongo! Dejligt du vil følge med - der kommer helt sikkert en masse inspiration her på tråden! Så dejligt man kan dele og nyde hinandens inspiration ☺️☺️

Edited by Amaliedb
0

Kirken

Vil lige dele lidt billeder fra kirken vi skal vies i. Jeg er født og opvokset i Kalvehave by, en skøn lille by med smuk natur og lækre omgivelser. Jeg er selv døbt og konfirmeret i kirken, det samme er min bror samt mine forældre er gift i kirken. Derfor var der ingen tvivl - her skulle vi vies. Det skal heller ikke være nogen hemmelig, at jeg siden jeg var en lille pige har drømt om at blive gift i kalvehave kirke. Hvad er smukkere end at komme ud fra kirken med udsigt ud over marker, hav og broen? Ja jeg ved det ikke! ☺️ Men hvertfald blev vi hurtig enige om, at her skulle vi vies. Med stor glæde fra min side af familien. Det smukke ved kirken er, at den ligger så højt så man har den smukkeste udsigt. Ja faktisk så bor mine forældre også 400 m fra kirken og de har den smukkeste udsigt dertil. Jeg er lykkelig over at vi skal vies her - det betyder helt vildt meget for mig! nyd billederne fra kirken - og hvis i kan kende broen er det den smukke mønsbro som er på 500 kr sedlen.
post-78894-0-19828200-1429885297_thumb.jpost-78894-0-09647700-1429885304_thumb.jpost-78894-0-72318500-1429885310_thumb.jpost-78894-0-10861600-1429885317_thumb.j

Edited by Amaliedb
0