Mrs borup

Bryllup med overnatning eller smuk udsigt

24 indlæg i dette emne

Hjæææælp

Mig og min h2b skal giftes til juni næste år, og vi ønsker at vi enten holder festen på en kro ell hotel så alle vores gæster kan overnatte ellers skal festen holdes i et lokale med en smuk udsigt gerne ud til noget vand.

Men nu er vi kommet dertil hvor at jeg har stirret blindt på alle de steder jeg har kigget på.

Er der nogle der har erfaringer eller kender nogle fantastiske steder til rimelige priser.

Gerne en 3 retters menu med fri bar under hele arrangementet? Til en max pris på 1000kr pr person?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ultimative valg ville for mig at se være Munkerupgaard i Gilleleje. Det ligger bogstaveligt talt helt ned til vandet men det kan ikke holdes indenfor 1.000 kr. kuverten. Det er dog ganske normalt i dag at man beder gæsterne om selv at betale for overnatning.

Det samme kan man sige med Helenekilde Badehotel men der er man ude i de samme overvejelser .:)

Fyrkroen i Gilleleje er en tredje mulighed og et lavere prisleje men der mener jeg heller ikke der er overnatningsmuligheder.

Hvis du/I kan abstrahere fra det med vandet så er Skjalm Hvide oplagt. Der er flere herindefra som har holdt deres fest der og har selv spillet der adskillige gange. Skal faktisk også derud på lørdag.

Men ellers kan I måske finde noget inspiration her

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I princippet behøver man jo ikke at involvere stedet men selvfølgelig er det ikke helt risikofrit at sige at de skal betale til jer. Dertil kommer at der kan være nogle som ikke ønsker at overnatte. Der kunne man måske prøve at høre nogle af dem herinde hvad de har gjort/gør.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Færgelundens Motel & Kursuscenter kunne være en mulighed og jeg vil næsten tro at det kan holdes indenfor budgettet inkl. overnatning. Det er et glimrende sted men det skal dog siges at de gange jeg har været deroppe var inden de selv begyndte at forestå egentlige festløsninger. Der var det bare lokalerne man lejede.

0

Del dette indlæg

Jeg har ikke nogen forslag til steder, da jeg ikke kommer fra Sjælland. Men med hensyn til overnatning, har jeg også flere gange oplevet at gæsterne selv skulle stå for den del. :) Det blev skrevet i indbydelsen at muligheden var der, og hvad prisen var. og så kunne man som gæst selv bestemme om man ville bruge den udgift :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Måske i skulle være åben for at leje lokaler, hvor i kan have egen kok med?? Jeg ved det ikke, og kender ikke området omkring KBH godt nok til at kunne anbefale steder. Men der er da nogle som har lokaler hvor der også er overnatningsmuligheder.

held og lykke med jagten :loveshower:

0

Del dette indlæg

Der er faktisk ikke så mange når vi taler med overnatning medmindre man vil længere ned på Sjælland. Sonnerupgaard Gods er jo helt oplagt men hvordan udgiftsposten kommer til at se ud i det samlede budget her er lidt svært at sige. Det handler bl.a. om hvor mange folk I bliver. Jo flere gæster (med en kalkuleret kuvertpris på max. 1.000 kr.) jo mere luft er i der i budgettet til resten af udgifterne.

0

Del dette indlæg

Jeg har kigget meget på sonnerup, men lejen for laden er 25000kr og det er mange penge for "ingenting" men vi er blevet lidt lune på skjalm hvide hotel, for det første er prisen super god og aå er de igang med at blive renoveret og det blir RIGTIG lækkert😄

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gu er det svært .:) for én ting er at der måske er nogle som vil tage hjem efter festen selvom der er overnatningsmuligheder på grund af andre faktorer, men tendensen vil nok være mere udbredt hvis de selv skal betale for overnatning og mange som holder en fest med overnatning laver brunch dagen efter med gaveoppakning. Noget som måske er knap så sjovt hvis det kun er en mindre andel af gæsterne der er med. Men der kan dem der har gjort det på den måde nok bidrage med mere.

Hvor bor I da selv ?

0

Del dette indlæg

Vi holdt vores bryllup på Skjalm Hvide og personligt synes vi at det var hver en krone værd og også den absolut billigste løsning i forhold til en samlet løsning med overnatning, mange steder tager samme pris uden overnatning.....

Vi overvejede om vi kunne tillade os at sige at det kostede måske 200 kr for overnatning, men lige så snart du har betaling indover kan du ikke forvente at folk bliver.... Nu kom svigerfar os til undsætning og betalte differencen mellem budgettet og den egentlig pris (vi var på slottet)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal holde vores på lørdag på svorgerslevkro nær Roskilde. Vi ender på 885 kr pr kuvert og det er for velkomstdrink 3 retter, natmad og kaffe og så fri øl vand og vin under det hele og spiritus efter kaffen. Vi har kun fået god betjening fra Kim og hans hold dernede og de er meget søde og dækker gerne bordet som man vil have det hvis man vil have sit eget pynt på balloner osv.

De har også 18 dobbelt værelser som man får til 750 når man holder fest dernede og det er Inc morgenmad.

Redigeret af mij@tusca.eu
0

Del dette indlæg

Vi holdt bryllup på Skodsborg Kurhotel og det var helt fantastisk, og med en fair pris for overnattende gæster.

Jeg tror det var 20 personer der i alt overnattede og der var rigtig god morgenbuffet dagen efter. + vi havde adgang til spaen hele dagen derpå - DET var lækkert! :D
Vi har været på Skjalm Hvide Hotel før, og det er også et super lækkert sted.

Håber i finder ud af det.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer