lrig

Erfaringer med Varna palæet ift. flere selskaber samme dag?

29 indlæg i dette emne

Hej med jer.

Jeg har brug for jeres erfaringer, så jeg håber, at der er nogen af jer, som kan byde ind.

Min kæreste og jeg har booket den store sal i Varna og vi har netop fundet ud af (ved et tilfælde), at der bliver afholdt 2 bryllupsfester i de tilstødende lokaler. Der er altså 3 bryllupper samme dag.

Jeg har MEGET STORE tvivl pkt. 1 om Varna er så professionelle, at de kan håndtere at afholde 3 bryllupper med koordinering med 3 toastmastere samtidig med at levere maksimal kvalitet for den vildt dyre kuvertpris, som de holder sig.

Pkt. 2 om vi vil blive forstyrret af de andre selskaber og at det kommer til at påvirke vores dag negativt.

Vi var godt bevidste om, at risikoen var, at der ville være andre selskaber samme dag... MEN... 3 BRYLLUPPER!!! Det synes jeg ikke, at de kan være bekendt. Det er naturligvis deres opgave at tjene penge (logik), men at have mere fokus på kvantitet end kvalitet, når de holder sig så dyre kuvertpriser, er i min verden ikke i orden.

Vi betaler for kvalitet, når vi booker vores bryllupsfest hos Varna og nu med 3 bryllupper samme dag, har jeg svært ved at se, at vi kommer til at få den service og kvalitet, som vi betaler for og ikke mindst om vi kan få den fantastiske dag, som et bryllup er og skal være, når vi skal dele dagen med 2 andre brudepar (tænker, at de har det på samme måde).

Er der nogen af jer, der har været til bryllup ved Varna, hvor der har været flere bryllupper og kan give jeres erfaringer både gode og dårlige til os?

Redigeret af lrig
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep det har jeg nemlig. Godt nok kun 2 gange da det jo ikke ligger rundt om hjørnet. .:) De er superprofessionelle og kan godt håndtere det.

Den første gang jeg spillede der var der vist 2-3 almindelige selskaber og man bemærkede ikke på nogen måde at der var andre selskaber. Heller ikke lydmæssigt. Den anden gang var der kun et andet selskab men det var et selskab på ca. 300 personer i den store sal. Heller ikke her bemærkede man noget.

Naturligvis kan man komme ud i at møde "fremmede folk" på toiletterne eller udenfor hovedindgangen men det "overlever" de fleste nok. Naturligvis kan andre - dvs.gæster - også have en anden oplevelse end jeg har som udøver og derfor er det rigtige også at spørge brudepar/gæster som har været der. Men for min del vil jeg sige at det er ingenting i forhold til visse andre steder hvor jeg nogle gange har oplevet folk sidde og hoppe i stolene under taler fordi der er en suppe, steg og is musiker i det andet lokale som ikke rigtig har føling med hvad det rette lydniveau er under en middag .:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for jeres besyv.

Nej, det er ikke første gang eller sidste, at de presser så mange selskaber ind på samme dag. De er professionelle, men tydeligt at det handler om kvantitet fremfor kvalitet.

Vi kommer til at lægge 100.000 kr. for vores fest og så forventer vi et vist niveau af kvaliteten. Det er absolut ikke det, som jeg oplever, at de kan levere.

Jeg føler, at det er bondefangeri, da vi finder ud af de to andre selskaber ved et tilfælde. De kunne i det mindste informere os om det, så vi havde mulighed for at tage stilling inden vi reserverede er lokale. Hvis vi havde vidst, at dette var præmissen havde vi aldrig valgt Varna, som den arrangør, der skulle stå for vores kærlighedsfest.

En bryllupsfest er once-in-a-lifetime og hvem gider fejre dagen med to fremmede brudepar og deres fire familier. Jeg har ikke lyst til det - da vores dag er vores dag.

Nøj hvor er jeg bare skuffet og ked af, at vores bryllupsdag blir gjort til noget samlebåndsarbejde (1 i rækken), og indhyllet i et gedemarked af brudepar og fremmede gæster. Jeg havde forventet mere af Varna! Øv... Snøft!!

Redigeret af lrig
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu kender jeg godt nok ikke stedet. Men er du sikker på i overhoveder vil se de andre? Jeg var til bryllup et sted hvor der netop også var to andre bryllupper samtidig. Vi så slet ikke noget til de andre selskaber.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan kan du kalde det bondefangeri, samlebåndsarbejde, kvantitet og begynde at tale om et gedemarked af fremmede gæster og brudepar, når/hvis det kun beror på en antagelse. :) Jeg har som sagt aldrig set eller hørt det omtalt som et problem.

Når det så er sagt så vil jeg også sige at det er noget som de bør gøre opmærksom på. Bl.a. er det ikke er et sted som er egnet til bryllupsfester med mange børn hvis det er aktuelt, netop fordi man ikke har det hele for sig selv men vist nok "kun" har det ene lokale til rådighed.

Når vi taler koordinering med toastmastere hvad er forskellen så i forhold til at 3 forskellige feststeder har 3 bryllupsfester på samme dag. Varna afsætter jo personale og en ansvarlig til hver af de tre fester som kører hver deres fest, som havde de været afholdt 3 forskellige steder.

Jeg kunne måske have en ide om at du formentlig vil stå med et helt andet indtryk når festen er slut. Men det er selvfølgelig ikke optimalt hvis der er mistillid og ikke er ro i kroppen fra start. Så lad tråden her stå lidt endnu og se om der ikke er nogle som har holdt festen der og kan give deres besyv med. Tag en snak med dem om det og prøv som sagt at lave en søgning her. Prøvede lige selv: Jo der er da folk som har fravalgt stedet fordi de gerne vil have alt for sig selv men ikke nogle som har påpeget det som et problem efter at have været til fest der.

Se eksempelvis denne tråd http://www.bryllupsklar.dk/forum/69391/anbefaling-varna-palaeet.html/ En tråd hvor en brud giver sine varmeste anbefalinger til stedet efter de har holdt fest der. Godt nok bliver tråden lidt påvirket af at en bruger som har nogle personlige opfattelser af stedet efter at have boet der et stykke tid. Det interessante er dog at det alene er prisen hun fokuserer på. Der nævnes intet om det med at der er flere selskaber (mødte hende faktisk til et et bryllup jeg var ude til efterfølgende og der var no bad feelings o.l. selvom man kan sige at bølgerne gik lidt højt lige der). . :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mine kommentarer beror sig på min oplevelse af deres manglende information om, at der vil blive afholdt flere bryllupsfester samme dag. Ved deres manglende information om dette føler jeg mig fanget. Da vi som sagt aldrig ville have valgt Varna, hvis vi vidste, at de kunne finde på at tage tre bryllupper ind samme dag. Er godt klar over, at der var risiko for at et andet par ville være der, men to bryllupper udover vores eget, var vi ikke forberedte på og den manglende information om dette beror dig på min/vores skuffelse.

Jeg har søgt på denne side og Google inden jeg lavede opslaget, men intet viden om erfaringer med flere bryllupper samme dag.

Det er helt rigtig en meget dårlig start, som jeg for alt i verden gerne ville have været foruden. Der skal meget til for at rette op på denne mistillid til deres håndtering og professionlisme omkring afholdelse af bryllupsfester.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ingen erfaringer med Varna, - men ved fra en veninde, der netop har været til bryllup (ca. 100 mennesker) - (+ 3 andre selskaber)

Der VAR intet at sætte en finger på, alt kørte på skinner - personalet havde masser af overskud, ingen gæster opdagede de andre selskaber.

Se andres udtalelser på FB

Hvis det kan gøre dig/jer mere overbevist, så kontakt Varna og fortæl om jeres "utilfredshed/utryghed" - jeg er sikker på, uanset hvilket beløb I skal give for festen, får I kvalitet!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu kender jeg godt nok ikke stedet. Men er du sikker på i overhoveder vil se de andre? Jeg var til bryllup et sted hvor der netop også var to andre bryllupper samtidig. Vi så slet ikke noget til de andre selskaber.

Varna er desværre ikke et ret stort feststed og har et fælles gangareal og toiletter, så der er meget stor risiko for at rende ind i de andre festers gæster og ikke mindst de andre brudepar. Det er netop dette, som ikke er optimalt i min optik. Tanken om risikoen for at rende ind i eller kunne høre de andres fester på ens bryllupsdag, er med til at tage den stor del af glæden ved at afholde bryllup hos Varna.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pas nu på med at piske en stemning op. De tager selvfølgelig/forhåbentligt ikke flere ind end de kan klare - det bliver højst sandsynligt 3 brandgode fester, men hvis I har besluttet jer for, at det er vildt træls, at gæsterne kan støde på andre mennesker uden for festsalen, ja, så skulle I nok have valgt et helt andet sted. Men jeg kan ikke se, at det er så tungtvejende et hensyn, at der kan være kø af andre mennesker til toilettet. Det skulle undre mig meget, hvis de tre fester forløber fuldstændigt synkront. Jeg kunne forestille mig, at de ved, de er pengene værd og nok skal vise jer det.

Jeg kender ikke Varna, men jeg er umiddelbart af det indtryk, at de er professionelle og selvfølgelig har 150 % styr på hver af de 3 fester. Ellers skulle I have booket hele stedet, hvis ikke der måtte være et øje ud over jeres gæster.

Men hvis du allerede er skuffet(!), så ville jeg tage en snak med dem, så I kan få forventningsafstemt. Men jeg tror, jeg ville gøre det, når jeg havde hørt andres erfaringer med stedet inden.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er altså enig med dig Irig! At møde en anden brud på toilettet ville for mig være et mareridt! Det skal ikke handle om hvad der sker de andre steder, eller hvis man lige går forkert. Af samme årsag har vi faktisk fravalgt en del steder! Vi har nu valgt et sted hvor de har almindelig åbent restaurant, men de kommer på intet tidspunkt om i den store pejsesal hvor vi skal være.

Jeg kan godt forstå hvis I vælger noget andet, jeg var også blevet tosset hvis jeg havde fundet ud af det ved et tilfælde! Og de ikke selv havde informeret om det!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg må indrømme at jeg altså slet ikke kan forstå det. For mig lyder det vildt forkælet og overdrevet bridezilla-agtigt - og det er ikke skrevet for at være et angreb :-) Håber i forstår :-)

Der går jo ikke noget fra jer fordi det er andre brylluppet eller i eller jeres gæster render ind i den anden brud. I deler jo ikke fest så de "stjæler" jo ikke noget opmærksomhed eller andet fra jer. Jeres bryllup og jeres fest vil jo altid være helt speciel for både jer og jeres gæster - også selv om der er andre som også fester ved siden af...

Den dag jeg blev gift var der to barnedåbe og et andet bryllup før os. Da jeg går fra frisøren og skal hjem og i kjolen kan jeg høre klokkerne ringe for det andet brudepar og når lige at se et glimt af noget Hvidt i våbenhuset. Det sys jeg bare var sjovt :-) Min eneste klager er at man ikke måtte kaste med ris. Da det bliver vores tur og jeg træder ud af bilen er det første jeg set at brostenene foran kirken er oversået med ris fra det andet brudepar. Det sys jeg var æv fordi jeg også gerne ville have haft ris. Men de ansatte i kirken var meget glade for at vi respekterede deres forbud....

Redigeret af Malu82
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bridezillaagtigt eller ej så er det i den grad vigtigt at man går ind til det med forhåndsforventningerne i orden og en god fornemmelse i maven. Ellers kan det være nok så professionelt og glide nok så glat. Det hjælper ikke noget hvis I sidder med en dårlig fornemmelse allerede fra start, og det kan hverken I eller de være tjent med. Så ja tag snakken med dem og sig det som det er.

Nogle har det sikkert helt fint med at de kan risikere at møde en anden brud på toilettet, i kirken etc. og at falde i snak med gæster fra et andet selskab men sådan er det bare ikke for alle.

I virkelighedens verden tror jeg slet ikke I vil bemærke det. Min egen oplevelse er at gæster og brudepar slet ikke ænser og lægger mærke til de samme ting som jeg gør. Fordi de er "midt i noget andet". Jeg spillede fornylig til et bryllup hvor gæsterne fra et andet bryllupsselskab skulle gå igennem restauranten hvor "mit" selskab var hver gang de skulle ud. Jeg stod lidt væk fra selskabet og tættere på det, baren og larmen fra køkken m.v. Jeg var rystet i en sådan grad at jeg kommenterede det for den ene tjener. Jamen de skal jo også have lov at være her. Det skal de ja men stedet er jo slet ikke gearet til at have to selskaber samtidig på de vilkår.Tillægsgevinsten for min del var at jeg fik udleveret en del visitkort til gæster fra det andet selskab i forbindelse med at de skulle ud fra festen. Da jeg så taler med brudeparret efter festen mens jeg går og pakker sammen, havde de slet ikke bemærket det andet selskab overhovedet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skulle I jo 'bare' ha reserveret hele stedet

Eller valgt et sted som kun har en festsal?

Tag en dialog med stedet. Det kommer man oftest længst ved. Og du får højest mere ro i sindet ☺

Pas nu på med at piske en stemning op. De tager selvfølgelig/forhåbentligt ikke flere ind end de kan klare - det bliver højst sandsynligt 3 brandgode fester, men hvis I har besluttet jer for, at det er vildt træls, at gæsterne kan støde på andre mennesker uden for festsalen, ja, så skulle I nok have valgt et helt andet sted. Men jeg kan ikke se, at det er så tungtvejende et hensyn, at der kan være kø af andre mennesker til toilettet. Det skulle undre mig meget, hvis de tre fester forløber fuldstændigt synkront. Jeg kunne forestille mig, at de ved, de er pengene værd og nok skal vise jer det.

Jeg kender ikke Varna, men jeg er umiddelbart af det indtryk, at de er professionelle og selvfølgelig har 150 % styr på hver af de 3 fester. Ellers skulle I have booket hele stedet, hvis ikke der måtte være et øje ud over jeres gæster.

Men hvis du allerede er skuffet(!), så ville jeg tage en snak med dem, så I kan få forventningsafstemt. Men jeg tror, jeg ville gøre det, når jeg havde hørt andres erfaringer med stedet inden.

Jeg er altså enig med dig Irig! At møde en anden brud på toilettet ville for mig være et mareridt! Det skal ikke handle om hvad der sker de andre steder, eller hvis man lige går forkert. Af samme årsag har vi faktisk fravalgt en del steder! Vi har nu valgt et sted hvor de har almindelig åbent restaurant, men de kommer på intet tidspunkt om i den store pejsesal hvor vi skal være.

Jeg kan godt forstå hvis I vælger noget andet, jeg var også blevet tosset hvis jeg havde fundet ud af det ved et tilfælde! Og de ikke selv havde informeret om det!

Jeg må indrømme at jeg altså slet ikke kan forstå det. For mig lyder det vildt forkælet og overdrevet bridezilla-agtigt - og det er ikke skrevet for at være et angreb :-) Håber i forstår :-)

Der går jo ikke noget fra jer fordi det er andre brylluppet eller i eller jeres gæster render ind i den anden brud. I deler jo ikke fest så de "stjæler" jo ikke noget opmærksomhed eller andet fra jer. Jeres bryllup og jeres fest vil jo altid være helt speciel for både jer og jeres gæster - også selv om der er andre som også fester ved siden af...

Den dag jeg blev gift var der to barnedåbe og et andet bryllup før os. Da jeg går fra frisøren og skal hjem og i kjolen kan jeg høre klokkerne ringe for det andet brudepar og når lige at se et glimt af noget Hvidt i våbenhuset. Det sys jeg bare var sjovt :-) Min eneste klager er at man ikke måtte kaste med ris. Da det bliver vores tur og jeg træder ud af bilen er det første jeg set at brostenene foran kirken er oversået med ris fra det andet brudepar. Det sys jeg var æv fordi jeg også gerne ville have haft ris. Men de ansatte i kirken var meget glade for at vi respekterede deres forbud....

Ja, hvis vi havde et pengetræ - kunne vi have reserveret hele stedet ;)

Vi har netop gjort os enormt mange overvejelser omkring det rette sted. Da vi så Varna (1,5 år siden) og fik at vide, at der kunne blive afholdt et andet bryllup i de tilstødende lokaler, skulle vi lige have talt det igennem, men blev enige om, at et andet bryllup eller arrangement var ok (ikke sjovt, men sådan er det jo).

Da vi så nu finder ud af i går (2 måneder før brylluppet), at der er tale om 2 bryllupper og de ikke har givet os besked om det samt at de ikke har været klare i mælet, da vi så det første gang, er det, at korthuset ramler for mig. Hvis vi havde fået at vide, at de gerne siger ja til tre bryllupper, så havde vi fravalgt stedet med det samme og fundet et andet alternativ.

Vi synes ikke, at det er fedt at rende på andre brudepar, da det netop skal være vores dag. Sandsynligheden for at rende på 1 andet brudepar er acceptabelt, men når der er to andre brudepar, er risikoen væsentlig større. Ikke fedt, hvis der bliver larmet på gangen under eksempelvis en følelsesladet tale. Derudover vil de fleste få taget billeder i haven nedenfor vores lokale, hvorfor vi vil blive involveret i de andres bryllup og de vil blive involveret i vores, når dørerne til vores lokale er åbne - det bliver forhåbentlig fantastisk vejr, så folk helt naturligt vil trække udenfor. Det er derfor uundgåeligt at rende ind i andre.

Jeg synes ikke, at det er forkælet at sætte krav. Vi betaler en pris for en service og forventer tilsvarende produkt for de penge og derudover er det vel ikke forkælet gerne at gerne ville have en dejlig bryllupsfest uden bekymringer. Bride-zilla - tja, jeg har ikke lyst til at have det label på mig, men hvis det er sådan at jeg får mine bekymringer til at lyde, så er det sådan, at det er - jeg er ved at have brede skuldre. :)

Vi kommer til at tage en snak med dem omkring vores bekymringer og at vi gerne ville have haft besked fra dem og ikke fra en tredje-part.

Redigeret af lrig
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes, at du skal tage en snak med dem. Det er sikkert ikke første gang, at nogen gør sig de bekymringer, og jeg er sikker på, at de nok skal få alle 3 bryllupper til at glide uforstyrret og uafhængigt af hinanden.

Rigtig meget held og lykke med den store dag :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne nemlig være meget interessant at høre hvordan det rent faktisk var gået efter den lidt "voldsomme" reaktion ovenfor . :)

Det eneste jeg kan se er at Lrig efterfølgende har lavet en salgstråd efter brylluppet hvor hun skriver "Endelig har vi holdt vores kærlighedsfest og sikke en fest! Desværre må jeg indse, at festen er ovre og nu håber jeg, at de ting, der har været med til at skabe vores fantastiske fest, kan få nye ejermænd og være med til at skabe nogle gode rammer for jeres kærlighedsfest".

Det kunne man måske vælge at tolke som at det var en storm i et glas vand men lidt svært at konkludere noget på, da det er en salgstråd. Som sagt har jeg aldrig oplevet problemer på Varna men send hende eventuelt en PM og spørg . :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa.

Vi havde et møde med Varna, hvor vi fik fortalt omkring vores bekymringer og vi fandt nogle løsninger på nogle af dem, men fik også at vide, at de selvfølgelig arbejdede for, at vi skulle have en dejlig dag.

Jeg vil ikke betegne min tidligere reaktion "som en storm i et glas vand" - som en overreaktion, så ja Diskobil - det er vanskeligt at konkludere ud fra min salgstråd...

Vi havde uden tvivl en dejlig fest og Varna gjorde et fint arbejde for, at vi fik en dejlig fest, men nogle af de punkter som jeg var nervøse for forinden, blev desværre til virkelighed.

Vi fik at vide, at Varna ville sørge for, at gæsterne fra de andre to fester ikke blev blandet med vores fest/oplevelse - der ville være en skarp opdeling. Der var børn blandt gæsterne de andre fester, der rendte på området, hvor vores fest blev afholdt, ja ja børn er børn - but still...

Da vi havde sat os til bords, skulle et af de andre selskaber have taget billede på terassen, der gik op til Varna salen. Dvs. der var støj og larm derude, da min mand og jeg ville byde gæsterne velkommen... ikke ret fedt.

Da der blev holdt nogle fantastiske taler hos os, blev der banket på tallerknerne inde ved siden af og anden støj, hvilket desværre var lidt forstyrrende. Vi fik også at vide, at hvis de andre selskaber blev tidligere færdig end os, ville de være opmærksomme på, at musikken ikke blev for høj - altså der skulle tages hensyn til alle selskaber også de som ikke var færdige med middagen.

De andre selskaber blev færdige før os, og vi kunne høre musikken fra nabofesten, mens vi spiste dessert og kom igennem det sidste underholdning. Ikke specielt optimalt, men vi kom igennem det.

Rammerne var flotte, vejret viste sig fra sin gode side på netop vores bryllupsdag og maden var super lækker. (dog havde Pommes Anna fået lige rigeligt i ovnen - de var lidt sorte på toppen og bryllupskagen var ikke pyntet som aftalt).

Alt i alt en rigtig dejlig dag og fest, men jeg er stadig af den holdning, hvis de havde fortalt om, at deres kutyme i højsæsonen var at tage flere bryllupper ind på én gang, så havde vi valgt dem fra også selvom jeg synes, at vi havde en skøn bryllupsfest.

Om det er fordi at det startede skidt og derved en masse forbehold, ved jeg ikke - der var mange positive ting og Varna gjorde et godt stykke arbejde, men jeg er ikke blæst bagover. Jeg vil anbefale dem med et vist forbehold.

Jeg uddyber gerne, hvis der er behov for det :)

Kh Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

God og saglig beskrivelse af dine/jeres oplevelser på Varnæ palæet Louise og dine forbehold er fuldt forståelige. .:) Det er ikke optimalt og klart nogle ting som kommende brudepar bør drøfte med dem og indskærpe.

Bryllupsfester med børn er i mine øjne no go på steder som Varna Palæet og andre steder hvor der er flere selskaber på én gang. Fordi man typisk kun har ét rum til rådighed og gør man det så skal de holdes "i snor" og gør forældrene/selskabet det ikke så må personalet skride ind, hvilket tydeligvis ikke er sket her .:)

Det med musikken har jeg oplevet mange andre steder. også hvor selskaberne tidsmæssigt "har fulgt hinanden". Ikke mindst hvor der har siddet en orgelhakker og spillet under middagen. De har ikke altid sans for hvad der er et fornuftigt niveau for baggrundsmusik .:) Som sagt har jeg bare ikke oplevet det de par gange jeg har været på Varna Palæet.

Hvordan folk generelt har det med at holde en fest hvor der er andre selskaber og andre brudepar er nok meget individuelt. Jeg kan da huske et bryllup jeg spillede til i maj i selve stedets restauration. Der var et andet selskab i et bagvedliggende lokale som man kun komme til via restaurationen. Man hørte dem ikke men gæsterne fra det andet selskab vadede ind og ud af restauranten under taler m.v. Brudeparret tog det tilsyneladende ikke så tungt men personligt syntes jeg ikke man kan byde folk de forhold når de betaler i dyre domme for det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi fravalgte Varna af samme årsager, som du fremlægger.

Vi blev tilbudt det første lokale (Bøgestuen og birkesalonen), men hvor de andre lokaler har egen udgang til egen terrasse, skulle vi ud igennem hovedindgangen og terrassen ligger klods op af parkeringspladsen.

Som du nævner, så vi også udfordringer i at få taget billeder udenfor. Der blev sagt, at det skulle personalet nok koordinere, men stadig...

Vi har nu fundet et dejligt hotel, som kun har én bryllupsfest af gangen, til trods for at deres festlokale nemt kunne opdeles til tre-fire fester. Men de har valgt at køkkenet har fuld fokus på selskabet - og så er jeg evigt taknemmelig for, at jeg ikke render ind i andre brude.

Jeg er glad for, at I trods lidt malurt i bægret havde en rigtig god dag :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer