Pixie_Dust

L + S 13.08.16 - billeder fra dagen :)

115 indlæg i dette emne

øv det er da ellers en helt fantastisk ide:)

Jomfrubakken er helt vildt fin, det skal nok blive super fedt:)

Jeg er selv født og opvokset i Aalborg, men min far bor i Mariager og har gjort det de sidste mange år. Hehe ja man kan næsten ikke betale sig til den slags romantik;) Mariager er jo kendt som rosernes by, og der er stadig en del tilbage i fuld flor i august:)

Det lyder bare vildt lækkert! Jeg glæder mig helt enormt! Også til at se billeder fra din dag. Det er spændende med bryllup samme dag og i den samme by :thumbsupsmileyanim:

Kan se, jeg glemte at svare på dit tidligere spørgsmål med hvor vi planlægger den udendørs vielse. Der er en KÆMPE blodbøg på Jomfrubakken, lige bag hovedhuset, hvor det kunne være rigtig romantisk at blive gift. Så vi håber stadig på at finde en præst :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv det er da ellers en helt fantastisk ide:)

Jomfrubakken er helt vildt fin, det skal nok blive super fedt:)

Jeg er selv født og opvokset i Aalborg, men min far bor i Mariager og har gjort det de sidste mange år. Hehe ja man kan næsten ikke betale sig til den slags romantik;) Mariager er jo kendt som rosernes by, og der er stadig en del tilbage i fuld flor i august:)

Det lyder bare vildt lækkert! Jeg glæder mig helt enormt! Også til at se billeder fra din dag. Det er spændende med bryllup samme dag og i den samme by :thumbsupsmileyanim:

Kan se, jeg glemte at svare på dit tidligere spørgsmål med hvor vi planlægger den udendørs vielse. Der er en KÆMPE blodbøg på Jomfrubakken, lige bag hovedhuset, hvor det kunne være rigtig romantisk at blive gift. Så vi håber stadig på at finde en præst :rolleyes:

ja det bliver rigtig sjovt:) Jeg havde også håbet på at finde en eller to tidligere mariager-brude herinde, som man kunne drage lidt erfaring og inspiration fra:)

lyder super fint, håber det flasker sig:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej hvor jeg elsker ebay;) så kom det sidste til vores invitationer, de kom til at ligge på 2,7kr pr stk!!! Det her er vores inspiration:

Uh det er samme inspiration jeg vil købe materialer efter...eller næsten, måske en anden blonde. Hvilke materialer har du bestilt? Jeg synes ebay er stort og farligt haha :wink::biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med planlægingen? :)

Ej hvor jeg elsker ebay;) så kom det sidste til vores invitationer, de kom til at ligge på 2,7kr pr stk!!! Det her er vores inspiration:

Uh det er samme inspiration jeg vil købe materialer efter...eller næsten, måske en anden blonde. Hvilke materialer har du bestilt? Jeg synes ebay er stort og farligt haha :wink::biggrin:

beklager piger, jeg har ikke været herinde i en periode. Min dreng har haft skarlandsfeber, så vi har haft lidt for meget at se til pt..

Vi har kikket lidt på menuen og bordpynten, men ikke rigtig besluttet os for noget bestemt. Der er vist gået lidt jul i den;)

med hensyn til materialerne har jeg købt blonde, hørsnor og sticker (til konvolutten) via ebay, men katon, kvistpapir og konvolutter er fra cchobby:) er slet ikke gået i gang med dem endnu... havde egentlig tænkt at de skulle ud inden jul, men min mor mener det er ALT for tidligt, så nu er jeg helt i tvivl:/

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

pyha så er invitationerne lavet og sendt:) det holdt lidt hårdt.. vi har været totalt under vand siden jul. ALDRIG ALDRIG stresse så meget igen:/ Men men men de er nu blevet så fine alligevel;) her er en prototype, dog er snoren en sløjfe på de rigtige:)

post-76969-0-92017200-1453716919_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nå efter vi havde lagt det lidt på køl pga jul og eksaminer, så er vi så småt gået lidt igang igen. Sad og kikke på alle vores inspirations billeder og fik et total aha-øjeblik. Det er jo slet ikke min stil... har ladet mig forføre ind i bonderose, blonde, romantisk bondestil :/ men sådan er vi jo egentlig ikke rigtigt.. Vi er meget mere new nordic, natur og enkelt. Så har været en tur tilbage på pintrest ;) Det er lidt samme stil men ikke helt samme følelse. Det er noget mere os;)

post-76969-0-49940900-1454578547_thumb.j

post-76969-0-31128700-1454578559_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er de fine, dine nye inspirationsbilleder :cheerleader3: Det skal nok blive rigtig flot!

tak, ja det tror jeg også:) man skal virkelig holde øje med at man ikke kommer væk fra ens egentlig ideer.. der er så mange smukke ideer

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg gjort det mest sindsyge og tråd min mor og flere veninder over tæerne.. Har købt min kjole.. Jeg var over og besøge min veninde i Kbh og så tænkte vi at det var sjovt at prøve nogle kjoler og nærme os hvilken stil jeg gerne ville have. MEN MEN MEN av så faldt jeg fuldstændig for denne her kjole! Havde verdens bedste følelse, men nu øv, havde ikke troet det betød så meget at de komme med alle sammen.. Men min mor tager det pænt, hun synes mere jeg skulle vente til jeg havde smidt nogle flere kg, men vis jeg elsker den er det helt okay.. Men min veninde her i Aarhus er bare Mega skuffet..

post-76969-0-62105300-1455540631_thumb.j

post-76969-0-04306700-1455540638_thumb.j

Redigeret af Pixie_Dust
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den er altså virkelig flot til dig! :cheerleader3:

Er den mere cremefarvet end hvid? Eller er det lyset på billederne, der snyder?

Tak! Ja det er den, tror hun sagde at bund farven hed champagne;) og så er blonden elfenben frem for hvid.. ingen forstand på det;)

Men efter som jeg er blå her om vinteren og bleg til sommer, så er hvid ikke lige hvad jeg havde tænkt;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har jeg gjort det mest sindsyge og tråd min mor og flere veninder over tæerne.. Har købt min kjole.. Jeg var over og besøge min veninde i Kbh og så tænkte vi at det var sjovt at prøve nogle kjoler og nærme os hvilken stil jeg gerne ville have. MEN MEN MEN av så faldt jeg fuldstændig for denne her kjole! Havde verdens bedste følelse, men nu øv, havde ikke troet det betød så meget at de komme med alle sammen.. Men min mor tager det pænt, hun synes mere jeg skulle vente til jeg havde smidt nogle flere kg, men vis jeg elsker den er det helt okay.. Men min veninde her i Aarhus er bare Mega skuffet..

Rigtig smuk kjole :cheerleader3: Men ærgeligt, at din veninde blev skuffet. Men mon ikke hun bliver god igen, når hun hører, hvor glad du er for kjolen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nå så sad jeg her i påsken og snakkede med min far om brylluppet, og vi endte med at tale om billeder. Han kikker på mig og siger: "hvad gør du med mascaren tudeprincesse? vil du være sort på alle billederne?" Skal lige siges at jeg har det fra ham ;P

men det fik ihvert fald hjulene igang, og så pointerede min veninde at man kan få lavet extensions. Så det måtte lige prøves nu, da det tager omkring 4 måneder at gro ud vis det gik galt;)

Det viser sig at være ret dyrt, så jeg fandt en privat og TRE TIMER senere wow! lidt vildt når man går fra ingen make up til glamor øjenvipper, men synes selv det er ret godt:) SÅ skal der bare bookes en tid i august, så jeg kan tude igennem på den store dag;)

post-76969-0-56201900-1459193564_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

åh ha jeg er i dilemma omkring kage topper... Egentlig havde jeg tænkt at vi ikke skulle have de der figurer på toppen, men mere initialer. Men nu er jeg faldet over de her og så er jeg kommet total i tvivl. Plus have tænkt at få bogstaverne i guld så de passede til kagen, men nå er vi i tvivl om det skal være guld eller bronze, som passer til resten af temaet... Hjælp, jeres tanker?

3779d573f6d42b9d2996380315133002.jpg

icm_fullxfull.90986403_5iasg9arfuw4kwwk0kgw.jpg

096859eb404931e224d4e3d1f1afd059.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer