Halling6

Kondi sko under kjolen?

16 posts in this topic

Folk kigger mærkeligt på mig når jeg nævner jeg skal have kondi sko på under min brude kjole.

MEN MEN MEN

Jeg går altid med kondi sko

Man kan sku ikke se dem under kjolen

Det skal jo være rart at have på - på ens store dag :)

Hvilke sko vælger i?

0

Annonce ♥

Jeg havde nogle pæne sko, som passede til kjolen.

Pga. dårligt knæ valgte jeg dog nogle med god affjedring samt lagde gelesåler i dem. Og selvom der var hæl på, så var det ikke stilletter, da jeg ikke er vant til det.

Skoene kostede så mere end budgetteret, men jeg prioriterede nogle sko, som jeg kunne holde ud at have på, men som stadig var pæne.

Når du skriver, at man ikke kan se skoene alligevel - prøv lige at sætte dig ned i din kjole, for når jeg sad ned, var der direkte udsyn til mine sko.

0

Sidder jo mest ved et bord - så hvis jeg køber nogle i en farve der matcher vores bryllup tema... Så kan måske være smart :D

Jeg har nemlig samme problem - har dog dårlig ryg. Og går kun med kondi sko...

0

I kirken sidder du vel ikke ved et bord?

Personligt ville jeg vælge noget andet end kondisko - fx ballerinaer måske med gelesåler. Hvis jeg så havde lidt ondt dagen efter, ville jeg synes, at det var det værd.

Men der findes selvfølgelig kondisko, som er ganske pæne. Og det er jo dig, der ved hvor dårlig din ryg er, og det er dit bryllup, så du skal selv bestemme.

0

Annonce ♥

Ja må prøve at undersøge mere.

Tak fordi du delte din erfaring ;)

0

Hej

Vi har valgt kondisko begge to. Du kan tjekke min planlægningsråd for billede og årsag.

Det er det rigtige for os ( tror vi ;-))

Bare du vælger noget, som du har det godt med :-)

0

Jeg synes du skal tage det på du har det bedst med.. Hvis du er vant til altid at have kondisko på, så er det jo også mere naturligt for dig at have det på dit bryllup end for andre som ikke er vant til det. Desuden er det da heller ikke fedt, at skulle have ondt eller ømme fødder på ens bryllupsdag. Så synes jeg bare det er vigtigt at finde nogle nye, pæne sneakers som passer til jeres farver :biggrin: Eller du kan finde nogle helt hvide.

0

Det kan du da sagtens! Det ville da være fedt og virkelig personligt, hvis det var i tråd med resten ligesom på billedet her.

post-65672-0-59220500-1437561171_thumb.j

0

Annonce ♥

Jeg syntes du skal vælge det du har det bedst med :cheerleader3: Jeg har valgt et par hvide converes sko til senere på aften, da jeg sidste sommer brækkede min ankel meget voldsom... Jeg har altid været en stilet pige, men må desværre erkende at, det dur bare ikke at have stiletter på med 12 skruer i foden og 2 plader :wink: Håber du finder nogle fine kondi sko :loveshower:

0

En af mine rigtig gode veninder blev gift i februar og hun havde kondisko på under kjolen... Det var så fedt og 100 % hende. De titede så fint frem under kjolen når hun satte sig ned. Så gør det, hvis det er det du har løst til

0

Jeg hopper med på HELT KLART vognen. Det er så cool og gennemført at have kondisko på. Jeg selv startede med at ønske det, men blev enig med mig selv om at jeg ikke ville føle mig brudeagtig nok...(og jeg er ikke en feminin pige i forvejen) og den dag skal man ligesom være den prinsesse, man drømmer om. OM det værende kondisko eller ballarinaer eller stiletter eller wedge eller hvad hulen man vælger, så synes jeg at så længe det er i stil med hvad man vil have, er det en fed ide.

Jeg har selv dårlige knæ, lider af hævede ankler og bruger en str 41-42, så jeg havde virkelige begrænsninger på mine sko, men det forhindrede mig ikke i at lave et skomaraton, købe flere sko online som var forkerte og måtte returneres, prøve diverse højhælede og andet sjovt... til sidst måtte jeg bare sande at min drøm om de perfekte sko var urealistiske i forhold til hvordan mine fødder i virkeligheden var. Nu er jeg endt i et par ballarinaer og jeg er ikke lykkelig for dem, men ikke desto mindre så er det der jeg endte. Jeg ville helst have haft kondisko i hvid og med blonder. Fandt også nogle online, men de fåes bare ikke i en str 41-42 og nu er det ved at være for sent... jeg nøjes.

0

Ellers hvis du kan holde ud at have nogle andre sko på om dagen så kan du jo bytte til festen og dansen. Det gjorde min veninde, hun byttede til sølvfarvede sneakers og dansede hele natten i dem det så cool ud :)

0

Annonce ♥

Jeg har købt stiletter til kirke og starten af festen.. Men jeg købe helt sikkert kondisko til senere

0

Jeg havde nogle fine guldglimmerstiletter på til festen og skiftede til mine limegrønne converse lige inden vi satte os til middag - gæsterne synes det var SÅ sjovt og festligt og ville liiiiige have et billede af skoene og mig der hev op i den store tylkjole, så de lige kunne se dem :cheerleader3:

0

Fedt..

Jeg har endeligt taget mig sammen til at købte mint grønne converse sko og kan mærke det er rigtig..

Men blev presset med kun 14 dage igen :D

0

Hvor har du fundet grønne converse??

Vi har grønt farvetema og så ville det være perfekt med grønne sko 😀

0

Annonce ♥