bobo...

B & R 15/7/2017.. musik og dans.. et lille håb om bare en dans...

36 indlæg i dette emne

Ejjjj så lækkert et sted! Har været til fest der en gang (ikke bryllup dog) og det hele var så fint og maden lækker! Elsker de rustikke rammer. Hvor fedt for jer, at det er på plads og passer så godt med havnen lige ved hånden.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

FESTSTEDET ER FUNDET.....

Så er feststedet fundet, valget faldt på mulighed nr. 2. her kan vi få det som vi vil have det, dog er svigermor og svigerfar nød til at tage hjem og sove da der ikke er mulighed for at få kørestolen op til værelserne. :huh: men sandsynligheden for at de ville holde hele festen igennem er ikke så stor, de plejer at forlade festen efter 3 - 4 timer, så er de der bare under middagen er vi meget glade..

Vi har fået ca priser på alt fra vores selvvalgte menu, børnemenu (til børnene under 12) bar, overnatning og fælles morgenmad dagen efter.. Så selvom vi nu skal ændre valg af kirke (for at undgå den lange transport) så ligger stedet perfekt, og søndag formiddag kan vi gå direkte ombord på skibet og sejle afsted på vores tur, mens gæsterne kan tage hjem.

Vi skal selv sørge for musik, og så skal bryllupskagen bestilles udefra, men ellers får vi det så vil som vi ønsker... :loveshower::a1221:

nåååå ja vi skal holde festen her:

ADMIRAL HOTEL.

Her er lidt billeder:

Super lækkert sted - godt valg :)

Og nu er det altså ikke for at trampe rundt i det, men hvad var det for en samtale, I havde med Comwell Korsør? Vi har valgt ikke at arbejde videre med dem, fordi de simpelthen ikke svarer på henvendelserne, men synes alligevel det er lidt bemærkelsesværdigt, at de nu har "tabt" to potentielle bryllupsfester på grund af manglende service...

0

Del dette indlæg

Så er feststedet fundet, valget faldt på mulighed nr. 2. her kan vi få det som vi vil have det, dog er svigermor og svigerfar nød til at tage hjem og sove da der ikke er mulighed for at få kørestolen op til værelserne. :huh: men sandsynligheden for at de ville holde hele festen igennem er ikke så stor, de plejer at forlade festen efter 3 - 4 timer, så er de der bare under middagen er vi meget glade..

Vi har fået ca priser på alt fra vores selvvalgte menu, børnemenu (til børnene under 12) bar, overnatning og fælles morgenmad dagen efter.. Så selvom vi nu skal ændre valg af kirke (for at undgå den lange transport) så ligger stedet perfekt, og søndag formiddag kan vi gå direkte ombord på skibet og sejle afsted på vores tur, mens gæsterne kan tage hjem.

Vi skal selv sørge for musik, og så skal bryllupskagen bestilles udefra, men ellers får vi det så vil som vi ønsker... :loveshower::a1221:

ADMIRAL HOTEL.

Her er lidt billeder:

Og nu er det altså ikke for at trampe rundt i det, men hvad var det for en samtale, I havde med Comwell Korsør? Vi har valgt ikke at arbejde videre med dem, fordi de simpelthen ikke svarer på henvendelserne, men synes alligevel det er lidt bemærkelsesværdigt, at de nu har "tabt" to potentielle bryllupsfester på grund af manglende service...

Vores første mail svarede de ikke på, og da vi så efter 14dage ringer derned, får vi et meget uhøfligt svar (de kan jo ikke tage stilling til nu om de har plads til at vi kan holde bryllup hos dem i 2017, jeg kunne jo vende tilbage om ca 11/2år så havde de deres kalender klar) og den tone brød vi os ikke om....

0

Del dette indlæg

Det vidner jo netop - som jeg skrev tidligere - om at nogle feststeder m.v. ikke har forståelse for at folk ofte er ude i rigtig god tid når vi taler bryllupsfester .:) Admiral er jo en helt anden kategori af feststeder i forhold til Vilcon og helt sikkert også godt. Men hvordan er det med varigheden af festen. Tænker på om det er sådan noget med at I skal være ude kl. 1, 2 eller - om muligt - skal betale dyre ekstratimer .:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ADMIRAL HOTEL.

Her er lidt billeder:

Vores første mail svarede de ikke på, og da vi så efter 14dage ringer derned, får vi et meget uhøfligt svar (de kan jo ikke tage stilling til nu om de har plads til at vi kan holde bryllup hos dem i 2017, jeg kunne jo vende tilbage om ca 11/2år så havde de deres kalender klar) og den tone brød vi os ikke om....

Selvom de måske har en pointe, synes jeg da bestemt, at man bør være imødekommende og løsningsorienterede over for sine (potentielle) kunder. Vores forespørgsel gik på en bryllupsfest om ti måneder, men vores oplevelse var som sagt den samme; manglende svar og kundeservice.

0

Del dette indlæg

Et eller andet sted har jeg svært ved at se pointen idet de jo modsiger sig selv .:) Man kan ikke på den ene side sige at de ikke kan tage stilling til det og så samtidig bede folk om at vende tilbage om 1 1/2 år. Det tyder jo på at de slet ikke tager bookinger ind så langt frem i tiden. Det er lidt synd for det er et rigtig godt sted og når man er der fejler servicen ikke noget.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi er næsten sikre på at vi ender med at skal have en DJ ud og spille til vores fest....

Vi kan ikke se hvem ellers kan klare vores brede musiksmag..

og derfor har jeg besluttet mig for at R skal danse den aften, vi har nemlig aldrig danset så meget som 1trin sammen... og til vores bryllup har vi været sammen 13½år, så det må blive til 13 danse med mig... (nogle situationer skal man udnytte)

Så derfor har jeg sendt ham en liste med en sang for hvert år vi har været sammen, alle sangene har betydning for os, og repræsentere os rigtig godt.... (men det kan godt være jeg skal sørge for lidt undervisning først for den eneste jeg ved han kan danse er sangen for 2006)

2006: https://www.youtube.com/watch?v=iOD2tvNuzig (wiener philharminoker)
2015: https://www.youtube.com/watch?v=ygIcyOSITgo (jive bunny and the mastermixers)
og så skal der tilføjes to mere....
0

Del dette indlæg

Fedt . :) Hvis det var/bliver mig/os som får den opgave kunne man jo køre et hver halve time . :) Kræver så bare at folk danser i 6,5 timer . :) Derudover vil det jo kræve at man annoncerer dem på en måde hvis det skal give mening for andre end jer, men det behøver det måske ikke når det kommer til stykket. Spørgsmålet er også om der kunne laves en dybere symbolik i numrene og valgene eller om det bliver for højtravende. Jeg tror det bliver svært for alle numre er fra før I mødte hinanden. Eks. Ed Sheeran Thinking out loud er fra 2014 så det dansede I helt sikkert ikke til i 2005 NÅ ja og I har som du siger aldrig danset sammen . :) men hvis man nu kunne koble det op på musik I hørte ved jeres første møde eller andre ting i forløbet.

Vedr. de to sidste numre så kunne det ene jo være brudevalsen (2017) :) Der var vist også noget med noget sejlads/jordomrejse umiddelbart efter så vidt jeg husker (jep side 1). Skulle man holde det lidt i samme - lidt tilbagelænede stil - kunne det være Rod Stewart "I am sailing!. Skal der lidt mere fart på (måske af hensyn til bredden) kunne det være Aqua - Around the Wold. Når vi taler bryllup og Peter Cetera er "(You´re) the inspiration" også meget oplagt men begge numre er suveræne.

0

Del dette indlæg

Fedt . :) Hvis det var/bliver mig/os som får den opgave kunne man jo køre et hver halve time . :) Kræver så bare at folk danser i 6,5 timer . :) Derudover vil det jo kræve at man annoncerer dem på en måde hvis det skal give mening for andre end jer, men det behøver det måske ikke når det kommer til stykket. Spørgsmålet er også om der kunne laves en dybere symbolik i numrene og valgene eller om det bliver for højtravende. Jeg tror det bliver svært for alle numre er fra før I mødte hinanden. Eks. Ed Sheeran Thinking out loud er fra 2014 så det dansede I helt sikkert ikke til i 2005 NÅ ja og I har som du siger aldrig danset sammen . :) men hvis man nu kunne koble det op på musik I hørte ved jeres første møde eller andre ting i forløbet.

Vedr. de to sidste numre så kunne det ene jo være brudevalsen (2017) :) Der var vist også noget med noget sejlads/jordomrejse umiddelbart efter så vidt jeg husker (jep side 1). Skulle man holde det lidt i samme - lidt tilbagelænede stil - kunne det være Rod Stewart "I am sailing!. Skal der lidt mere fart på (måske af hensyn til bredden) kunne det være Aqua - Around the Wold. Når vi taler bryllup og Peter Cetera er "(You´re) the inspiration" også meget oplagt men begge numre er suveræne.

listen med sange er en vi forhandler om... jeg ved godt at den med ed sheeran ikke eksisterede i 2005, men den minder os om noget der skete dengang..

Bryan Adams var en sang som R sag på kareoke bar i 2001 i kbh, mens jeg hørte det via en tlf. (han sang kun til mig, skide fuld, men kun til mig)

Eric Clapton er sat på det år hvor jeg mistede min far, og 1½mdr efter føde vores drenge hvor af den ene også var død.

Peter Cetera glory of love er vores sang.

og sådan er der noget med dem alle sammen, men nu er der gro bund for forhandling...

(han har godkendt "an der schönen blaue Donau." )

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer