Hbang

2016 brude

40 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hejsa :)

Jeg skal giftes i midten af maj 2016 og vi har planer om at lave invitationerne i december så de kan sendes ud i starten af januar. Gæsterne har ikke fået en decideret 'save-the-date' men i løbet af september har vi fortalt folk der bliver inviteret at de skal sætte kryds i kalenderen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da jeg så, at PostDanmark annoncerede prisstigninger til nytår, blev det prompte besluttet, at invitationerne skal af sted inden (vi skal giftes til august) :)

http://www.business.dk/transport/posten-varsler-gigantisk-portoforhoejelse

Vi sender selvfølgelig med B-post, men selv med den lille stigning kan det hurtigt blive mange penge, som kunne være sparet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da jeg så, at PostDanmark annoncerede prisstigninger til nytår, blev det prompte besluttet, at invitationerne skal af sted inden (vi skal giftes til august) :)

Vi sender selvfølgelig med B-post, men selv med den lille stigning kan det hurtigt blive mange penge, som kunne være sparet.

Hold da op, det var ikke så lidt :o

Tror også jeg lige skal overveje, at sende dem ud slutdecember.

0

Del dette indlæg

Hold da op! :o Godt vi allerede har besluttet os for at invitationerne skal sendes ud i December, for hvis ikke kunne det hvis godt være at vi skulle overveje det nu :huh:

0

Del dette indlæg

efter jeg så de nye porto priser, var vi lige pludselige MEGET glade for at vi havde besluttet at det var i Julen hvor vi er sammen med familien, at vi skulle dele vores indbydelser ud,

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Af ren nysgerrighed. 2016 brude - har jer der skal giftes i sommermånedene lavet invitationer og hvor lang tid før sender I ud?

:)

Det er lige faldet på plads at vi skal giftes den første weekend i juli 2016 :) Vi sender Save-the-date kort ud her i nærmeste fremtid, men sender først invitationer ud omkring februar :)

0

Del dette indlæg

vi skal giftes 13. august og regner stærkt med at de kommer ud i december:) formentlig mellem jul og nytår, skal aflevere projekt i december:) igen portoen er meget høj, men har godt nok overvejet at sende dem ud en gang sidst på foråret, fordi vi har sendt Save the Dates..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal giftes 13. august, og været forlovet siden 26. juli 2014, så de fleste ved egentlig godt hvornår vi skal giftes, men den oprindelige plan var egentlig:

Sommer 15: Save the date kort

december/januar 15/16: Invitationer

Hvordan det nok bliver:

December 15: save the date magneter

Februar/Marts 16: Invitationer

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som flere andre, regner jeg også med at invitationerne kommer ud omkring December.

Det er lidt hyggeligt selv at kunne aflevere dem, og mange af de der kommer langvejs fra, kommer "hjem" ved juletid.

0

Del dette indlæg

Lige et spørgsmål kan forlover og toastmaster vær en og samme person

Ja sagtens! :)

Hos os er det min kærestes bror, der skal være begge dele. Forlover, fordi han og min kæreste er bedste venner og toastmaster, fordi han er smadder god til at styre en tidsplan og kommunikere med alle typer mennesker. For os er det vigtigt at have en toastmaster, der kan finde ud af at sige til gæsterne, der har tænkt sig at lave underholdning, at vi ikke ønsker for meget af det, og at man skal overveje tiden nøje. Jeg ønsker ikke at sidde til bords indtil kl. 23.30, fordi alle gæster tror, at de skal lave underholdning - jeg vil hellere have lidt men godt! :).

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer