SilleMy

Afslappet sommerbryllup - Beretning og billedspam

160 indlæg i dette emne

Hej allesammen :)

Nu tænkte jeg, at jeg også ville oprette en tråd herinde i planlægningsforummet. Jeg har haft stor glæde allerede af at kigge med i jeres tråde, og så tænker jeg, at det måske kunne være sjovt at kigge tilbage igennem ens egen tråd, når det hele er overstået.

Da jeg helst ikke ønsker at blive identificeret alt for let (i hvert fald lige nu), vil jeg bare sige, at vi er sidst i 20'erne, og vi bor i Nordjylland. Vi arbejder begge to indenfor kreative erhverv, så jeg tænker, at vi nok skal få lavet en masse fine DIY's til brylluppet :a1221:

Vi fandt sammen for ca. 5 år siden, hvor jeg hev ham med ud for at se en måneformørkelse. Vi havde kendt hinanden i 3 år på det tidspunkt, men først dér opstod en gnist imellem os. For et par måneder siden valgte han så at fri, og jeg sagde selvfølgelig ja. Han havde vist gået med ringen i nogle måneder og ventet på, at det rigtige øjeblik kom. Så da der kom en aften med mange stjerneskud, tog han mig med ud under stjerneklar himmel til en park, vi har gået MANGE ture i efterhånden. Vi lå på en lille bakketop og kiggede på himlen, og pludselig sad han dér ved siden af mig og sagde alle de kærligste ting til mig. Det var lige os - og helt perfekt for mig :)

Vi har booket en stor ladebygning tæt på Limfjorden, som vi vil holde hele brylluppet ved. Det bliver i slutningen af juni 2017. Jeg har vedhæftet et billede af udsigten i haven, hvor vi håber at kunne blive viet.

Det bliver måske en lidt rodet tråd, for jeg er ikke det mest strukturerede menneske, så jeg håber, I kan bære over med mig undervejs. Og ellers glæder jeg mig til at læse mere med i de andre planlægningstråde!

sebberudsigt.jpg

Redigeret af SilleMy
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, piger :)

Har du en planlægningstråd, du samler inspiration i, girl_beat?

Når vi har valgt at leje en lade, betyder det også, at vi selv skal skaffe alt indholdet. Vi har styr på borde og stole - det bliver nogle aflange firkantede borde og hvide stole.

Herunder har jeg lidt inspirationsbilleder til bordopdækningen. Min mor kender en kvinde, der udlejer vintage tallerkener i alle mulige mønstre, så hende skal jeg have snakket med. Og så tænker jeg, at vi kan pynte op med vaser og lysestager i forskellige former og farver.

post-78783-0-40276200-1450042834_thumb.j

post-78783-0-93400800-1450042844_thumb.j

post-78783-0-99890300-1450042854_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, piger :)

Har du en planlægningstråd, du samler inspiration i, girl_beat?

Når vi har valgt at leje en lade, betyder det også, at vi selv skal skaffe alt indholdet. Vi har styr på borde og stole - det bliver nogle aflange firkantede borde og hvide stole.

Herunder har jeg lidt inspirationsbilleder til bordopdækningen. Min mor kender en kvinde, der udlejer vintage tallerkener i alle mulige mønstre, så hende skal jeg have snakket med. Og så tænker jeg, at vi kan pynte op med vaser og lysestager i forskellige former og farver.

FED stil! :cheerleader3:

Jeg har ikke en planlægningstråd - endnu. Der er vist nok et par gæster, der lurer med herinde, så jeg går lige og overvejer, hvor meget jeg vil flashe med fare for at spolere vores overraskelser for gæsterne :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med det kommende bryllup :) Vi overvejede også Sebber Kloster, men vi kunne simpelthen ikke vente til 2017, og de var allerede bookede for 2016 :)

Mange tak :) Ja, de var også fuldt bookede for 2016, da vi kiggede derude. Men vi kunne mærke, at det var det helt rigtige sted, så derfor strækker vi vores planlægning ud i en lidt længere periode. Men der er laaaaaang ventetid!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

VI var ude på januarudsalg i dag, og så faldt jeg over disse fyrfadsstager. Jeg er helt tosset med dem - de har det der vintage udtryk, som jeg gerne vil have frem :cheerleader3: Og så kostede de kun 20 kr for 3, så kurven blev hurtigt fyldt op. Nu er jeg bare usikker på, om jeg skulle have købt flere :tunge:

post-78783-0-24650300-1452350159_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

VI var ude på januarudsalg i dag, og så faldt jeg over disse fyrfadsstager. Jeg er helt tosset med dem - de har det der vintage udtryk, som jeg gerne vil have frem :cheerleader3: Og så kostede de kun 20 kr for 3, så kurven blev hurtigt fyldt op. Nu er jeg bare usikker på, om jeg skulle have købt flere :tunge:

De er super flotte de stager :biggrin: , Jeg vil da også meget gerne vide hvor de er købt henne :blush: ??

OG hvor er det bare fedt med de vintage tallerkner og jah, i det hele taget lyder det super fantastisk den måde I har valgt at holde jeres bryllup på :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er de bare flotte de lysestager :cheerleader3: hvor er de købt henne ?

Tak :) De lå i sådan en restbunke i Jysk, hvor de var sat ned fra 70 kr til 20 kr for en 3-pak! Jeg ved ikke, om det er et tilbud, de kører over hele landet, men de havde faktisk en del lysestager at vælge mellem, så det er måske værd at kigge derud, hvis man leder efter sådan noget :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

VI var ude på januarudsalg i dag, og så faldt jeg over disse fyrfadsstager. Jeg er helt tosset med dem - de har det der vintage udtryk, som jeg gerne vil have frem :cheerleader3: Og så kostede de kun 20 kr for 3, så kurven blev hurtigt fyldt op. Nu er jeg bare usikker på, om jeg skulle have købt flere :tunge:

De er super flotte de stager :biggrin: , Jeg vil da også meget gerne vide hvor de er købt henne :blush: ??

OG hvor er det bare fedt med de vintage tallerkner og jah, i det hele taget lyder det super fantastisk den måde I har valgt at holde jeres bryllup på :loveboard:

Årh, tak altså! Det var i Jysk, jeg faldt over dem. De havde en masse forskellige lysestager faktisk, som var sat ned :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

VI var ude på januarudsalg i dag, og så faldt jeg over disse fyrfadsstager. Jeg er helt tosset med dem - de har det der vintage udtryk, som jeg gerne vil have frem :cheerleader3: Og så kostede de kun 20 kr for 3, så kurven blev hurtigt fyldt op. Nu er jeg bare usikker på, om jeg skulle have købt flere :tunge:

De er super flotte de stager :biggrin: , Jeg vil da også meget gerne vide hvor de er købt henne :blush: ??

OG hvor er det bare fedt med de vintage tallerkner og jah, i det hele taget lyder det super fantastisk den måde I har valgt at holde jeres bryllup på :loveboard:

Årh, tak altså! Det var i Jysk, jeg faldt over dem. De havde en masse forskellige lysestager faktisk, som var sat ned :cheerleader3:

Tusinde tak, der er hermed reserveret 5 pakker (HÅBER så de er der i den gennemsigtige model) :thanks::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

VI var ude på januarudsalg i dag, og så faldt jeg over disse fyrfadsstager. Jeg er helt tosset med dem - de har det der vintage udtryk, som jeg gerne vil have frem :cheerleader3: Og så kostede de kun 20 kr for 3, så kurven blev hurtigt fyldt op. Nu er jeg bare usikker på, om jeg skulle have købt flere :tunge:

De er super flotte de stager :biggrin: , Jeg vil da også meget gerne vide hvor de er købt henne :blush: ??

OG hvor er det bare fedt med de vintage tallerkner og jah, i det hele taget lyder det super fantastisk den måde I har valgt at holde jeres bryllup på :loveboard:

Årh, tak altså! Det var i Jysk, jeg faldt over dem. De havde en masse forskellige lysestager faktisk, som var sat ned :cheerleader3:

Tusinde tak, der er hermed reserveret 5 pakker (HÅBER så de er der i den gennemsigtige model) :thanks::thumbsupsmileyanim:

Ah ja, jeg kan se, at det er lidt dumt sat op på hjemmesiden - underligt, at man ikke kan vælge farve :huh:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg søgt og søgt og søgt... og søgt!! Og jeg har brug for jeres hjælp.

H2B og jeg har snakket om, at vi gerne vil lave noget frokost-agtigt til receptionen, fordi vi jo skal være ét sted hele dagen, så folk er nok sultne efter vielsen. Vi havde snakket om at leje en madvogn af en art (a la streetfood), som kunne komme ud og servere mad over disken til gæsterne. Men jeg kan bare KUN finde pølsevogne til denne type catering. Er der nogen derude, der kender til nogen, som udbyder denne slags?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

The protein kitchen ved jeg har en madvogn, og ellers er det jo decideret receptions catering?

Vi har samme tanker, men vores bliver finger food, så billigt som muligt, for budgettet er godt nok ved at slippe op!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer