ktrb

Hjælp til lokale StorKøbenhavn eller fest m. overnatning Sjælland

11 posts in this topic

Hej :)

Min forlovede og jeg leder med med lys og lygte efter et fedt festlokale i Københavns området.
Vi vil gerne have, at det er et sted hvor vi selv kan stå for maden, da de fleste restauranter/arrangører tager (efter vores mening) vanvittige priser for spiritus efter som regel kl. 2 eller 3 om natten.
Der skal være plads til 70 spisende gæster og man skal kunne holde fest til den lyse morgen.
Det gør ikke noget at stedet er lidt industrielt i udtrykket.

Alternativt leder vi efter sted, hvor vi kan holde fest og gæsterne kan overnatte på sjælland (f.eks. pensionat/kro/gård), og hvor vi igen selv har mulighed at stå for maden mm..

Håber I kan hjælpe. Vi syntes vi har været det hele igennem.

Mvh. K&N
:cheerleader3:

0

Annonce ♥

Når vi taler København så er faktum at det er de færreste steder hvor man overhovedet kan få lov at holde fest til efter kl. 2 uden at lægge en anseelig ekstrabetaling. Et bud kunne være Færgelunden Motel og Kursuscenter i Frederikssund og der er også overnatning til gæsterne. Jeg er ikke sikker på at man selv kan stå for mad og drikkevarer der mere men min fornemmelse er at vi ikke er ude i det som du nævner.

Ellers tænker jeg Sonnerupgaard Gods, Kolonien Solborgen i Vig, Anneberg Vandrerhjem, Havnsø-Lejren når vi taler om steder på Sjælland med overnatning. Men der er mange andre gode steder. Måske I kan finde noget inspiration her

0

Vi skal holde vores på sonnerupgaard gods. Det er et fantastisk sted syntes vi. I skal gå efter deres lade , der flot og rustik med frie bjælker :-) der er plads til alle gæster kan sove og ingen begrænsninger på hvornår festen skal lille og man medbringer selv alt til festen.

0

Annonce ♥

Vi holdt bryllup i laden på Sonnerupgård. :) Det var virkelig hyggeligt at alle gæster blev og sov. Vi ledte også virkelig længe efter noget i Kbh, men opgav. Sidenhen har jeg dog opdaget følgende steder, men aldrig selv været der: http://www.1stbooking.dk/#!gallery/c1pwtpå Refshaleøen og http://www.vincenter.dk i Herlev, hvor man kan holde festen i et drivhus. Tror man kan vælge at stå for meget selv begge steder. Hvis i kan koge gæstelisten ned til 50 personer er det også forsamlingshuset 5e i Kødbyen, som er råt og ret fedt. Og så er der selvfølgelig KFUMs lokaler i København K. Og kommunen har forskellige lokaler man kan leje. Der er dog ikke mange billeder på nettet af de forskellige lokaler, så det kræver nok, at man tager rundt og ser på en del, hvis man ikke er ligeglad med hvordan de ser ud. Og lejen bliver hurtigt min 10.000kr alligevel.

Held og lykke med at finde det helt rigtige sted :)

0

Hej K&N

Vi holder åben rundvisning på tirsdag den 26. Januar fra kl. 15 til 19, hvor I er meget velkommen.

Vi har stadig ledige datoer for sæson 2016 bl.a i august. Med 70 gæster kan I også være i vores Hovedbygning, hvor man også har fra flotte park. Ellers er laden ledig den 17. Juni til et sommerbryllup.

0

Hej K&N

Schæffergården i Gentofte er beliggende i skønne omgivelser med store grønne arealer, egen lille skov og sø. Vi har flere forskellige festlokaler - Jagtslottet, en hyggelig villa og en stor skøn restaurant.

Vi holder åbent hus/vores egen bryllupsmesse d. 13 februar kl. 10 - 15, hvor i kan komme og se hele huset dækket op til fest, møde personalet og flere af vores samarbejdsaftaler.

I kan tilmelde jer via dette link: https://schaeffergaarden.nemtilmeld.dk/18/ (Gratis entré)

Og såfremt dagen ikke passer, er i også meget velkommen til at sende mig en mail, hvis i kunne tænke jer en priivat rundvisning charlotte@schaeffergaarden.dk.

Charlotte / Selskabsansvarlig

0

Sonnerupgaards lade er et glimrende forslag. Mener den koster omkring 25.000kr. at leje. Problemet er jo bare at den ikke ligger i Kbh

Hvis ikke det gør noget at det er lidt industrielt/råt er der et lokale i Valby (mener det er Retortvej 1C) og de hedder De Frie Selskabslokaler. Prisen er meget fair, der er bar + køkken, ingen fast sluttid og man står selv for både mad og drikke.

Der er dog ikke overnatning.

0

Annonce ♥

Hvis ikke det gør noget at det er lidt industrielt/råt er der et lokale i Valby (mener det er Retortvej 1C) og de hedder De Frie Selskabslokaler. Prisen er meget fair, der er bar + køkken, ingen fast sluttid og man står selv for både mad og drikke.

Der er dog ikke overnatning.

Retortvej er lukket ned på grund af nedrivning/ombygning sidste år. Jeg vil så også sige at det ikke var det ideelle sted til en bryllupsfest hvis man prioriterer omgivelserne. Lokaliteterne var fine nok men omgivelserne bar præg af at det er et industriområde.

0