Anne Sofie B.

Gør I noget specielt op til jeres bryllup i form af hudpleje?

14 indlæg i dette emne

Har I nogle planer piger med hvordan I plejer jeres hud op til brylluppet? Jeg tror jeg vil sætte et regime i gang med hudbehandlinger hos kosmetologen, men har ellers ikke tænkt mig at gøre noget ekstra. Måske lidt falske øjenvipper. Ville gerne være lækker brun, men jeg er lidt bange for spraytan om farven bliver pæn og naturlig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har til min fødselsdag i december ønsket mig M2 eyelash serum, der får vipperne til at vokse. Det fik jeg af svigermor og -far. Vi var så på bryllupsmessen i januar, hvor der var messetilbud på det, og så fik jeg lige et sæt mere af svigerfar (serum, makeup fjerner, en mascara og fibre) Lucky me!!

Jeg magter nemlig ikke de falske vipper :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fedt Line, det har jeg aldrig hørt om. Det skal da tjekkes. Jeg er også bange for at komme til at se for kunstig ud med falske vipper, men jeg har set, at man kan få enkelte vipper, der bare forlænger frem for en hel frynse.

Det er nemlig rigtig fint! Efter 6-8 uger ser man fremskridt og maximal effekt efter 16 uger, hvor man så kun bruger det hver 3. Dag istedet for hver dag. Men det koster 1000,- vejl., så tjek det, når der er tilbud. Matas har tit 20% på deres ting. Bare husk øjenmakeud fjerne UDEN OLIE ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har I nogle planer piger med hvordan I plejer jeres hud op til brylluppet? Jeg tror jeg vil sætte et regime i gang med hudbehandlinger hos kosmetologen, men har ellers ikke tænkt mig at gøre noget ekstra. Måske lidt falske øjenvipper. Ville gerne være lækker brun, men jeg er lidt bange for spraytan om farven bliver pæn og naturlig.

Det har jeg ihvertfald tænkt mig at gøre.

Ansigtsbehandling hver eller hver anden måned fra August (skal giftes juni 2017). Neglene skal jeg have klaret inden.

Mindst en gang voks af ben, underarme, bikinilinie måske - det overvejer jeg stadig.

Regelmæssig trim af håret op til, og bruge en lækker hårmaske/hårkur en gang om ugen eller hver 14. Dag.

Jeg tror det er det indtil videre....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg får ansigtsbehandling en gang om måneden op til brylluppet som det eneste ekstraordinære.

Ellers timer jeg det med en tur til frisøren kort før brylluppet, hvor der lige bliver klippet spidser, lavet friske striber og farvet vipper :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg får ansigtsbehandling en gang om måneden op til brylluppet som det eneste ekstraordinære.

Ellers timer jeg det med en tur til frisøren kort før brylluppet, hvor der lige bliver klippet spidser, lavet friske striber og farvet vipper :)

De frisører jeg har talt med i forbindelse med opsætning har ellers alle sagt at det er en rigtig skidt idé at få klippet hår eller bare spidser i de sidste par måneder op til brylluppet fordi det ofte gør det rigtig besværligt at sætte holdbart, så jeg er blevet bedt om at klippe det senest i januar når jeg skal giftes i maj. Men mit hår er selvfølgelig også meget glat og fint så det kan være det er anderledes for mig :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får ansigtsbehandling en gang om måneden op til brylluppet som det eneste ekstraordinære.

Ellers timer jeg det med en tur til frisøren kort før brylluppet, hvor der lige bliver klippet spidser, lavet friske striber og farvet vipper :)

De frisører jeg har talt med i forbindelse med opsætning har ellers alle sagt at det er en rigtig skidt idé at få klippet hår eller bare spidser i de sidste par måneder op til brylluppet fordi det ofte gør det rigtig besværligt at sætte holdbart, så jeg er blevet bedt om at klippe det senest i januar når jeg skal giftes i maj. Men mit hår er selvfølgelig også meget glat og fint så det kan være det er anderledes for mig :)

Virkelig? Jeg kan ikke forestille mig, at pæne spidser skulle være sværere at sætte end slidte/spaltede spidser, men det vil jeg da lige spørge min frisør om :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg får ansigtsbehandling en gang om måneden op til brylluppet som det eneste ekstraordinære.

Ellers timer jeg det med en tur til frisøren kort før brylluppet, hvor der lige bliver klippet spidser, lavet friske striber og farvet vipper :)

De frisører jeg har talt med i forbindelse med opsætning har ellers alle sagt at det er en rigtig skidt idé at få klippet hår eller bare spidser i de sidste par måneder op til brylluppet fordi det ofte gør det rigtig besværligt at sætte holdbart, så jeg er blevet bedt om at klippe det senest i januar når jeg skal giftes i maj. Men mit hår er selvfølgelig også meget glat og fint så det kan være det er anderledes for mig :)

Virkelig? Jeg kan ikke forestille mig, at pæne spidser skulle være sværere at sætte end slidte/spaltede spidser, men det vil jeg da lige spørge min frisør om :)

Det nævnte min frisør. Jeg skulle helst klippes 3 måneder før.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg får ansigtsbehandling en gang om måneden op til brylluppet som det eneste ekstraordinære.

Ellers timer jeg det med en tur til frisøren kort før brylluppet, hvor der lige bliver klippet spidser, lavet friske striber og farvet vipper :)

De frisører jeg har talt med i forbindelse med opsætning har ellers alle sagt at det er en rigtig skidt idé at få klippet hår eller bare spidser i de sidste par måneder op til brylluppet fordi det ofte gør det rigtig besværligt at sætte holdbart, så jeg er blevet bedt om at klippe det senest i januar når jeg skal giftes i maj. Men mit hår er selvfølgelig også meget glat og fint så det kan være det er anderledes for mig :)

Virkelig? Jeg kan ikke forestille mig, at pæne spidser skulle være sværere at sætte end slidte/spaltede spidser, men det vil jeg da lige spørge min frisør om :)

Det nævnte min frisør. Jeg skulle helst klippes 3 måneder før.

Jeg kommer ikke udenom at få opfrisket striber lige inden brylluppet... Render rundt med tydelige udgroninger lige p.t. og det er bare *yaikes!* :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det med spidserne er fordi håret er meget glat når det er nyklippet, så derfor vil slidte spidser have nemmere ved at blive siddende i en håropsætning.

Hvis man mærker på sit hår kan man jo også fornemme, hvordan det føles mere "ru" når det ikke er nyklippet :)

Jeg kan også anbefale en eyelash serum fra Rodial Glamolash - den koster "kun" omkring 600 i Matas, og pigen der ekspederede mig sagde den var lige så god som den dyre til 1.000

Og jeg kan se, at det virker på mine vipper.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer