blirjegnogensindegift

OT Bryllup - 9. Juli. 2016 - 2 dage til. Mere dulleri og flade sko

78 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

5 hours ago, Brineh said:

Wow det feststed ligner da bare en drøm!
Hvor har du købt de øreringe henne? :)
- har du evt et link?

Ja der er simpelthen så smukt!

Øreringene er et par udgåede modeller fra Julie Sandlau, købt på Smykkemester.dk. De er der ikke mere, men søg på andre sider. Måske nogen har dem på lager stadig :-) De hedder "Treasure" 

De har dem her, men ved ikke om billedet snyder så de er turkise i stedet for blå, men send dem evt. en mail :-D

Redigeret af blirjegnogensindegift
0

Del dette indlæg

Tak allesammen :)

Jeg håber også at menuen er lige i øjet. 

I dag har jeg været ude at se på sko...og prøve... Men det er virkelig svært !! Tror (desværre) det ender med at jeg køber de dyre dansesko som jeg fra start har haft et godt øje til. Har bare haft lyst til at holde budgettet nede - men de er jo alligevel meget anvendelige. 

Derudover har jeg været inde og betale vielsesringene i dag - gulp :floejt: De bliver liggende hos guldsmeden i nogle uger endnu. 14 dage før bryllupet, skal jeg indlevere min forlovelsesring til rens og når jeg så henter den, tar jeg ringene med hjem. Så er det om at lægge dem et trygt sted :lol:

Screen Shot 2016-05-04 at 20.33.07.png

Screen Shot 2016-05-04 at 20.32.57.png

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ejer ikke selv et par Repetto, men de skulle være SUPER lækre og behagelige :thumbsupsmileyanim:

Mit kompromis i dén forbindelse har været et par nude pumps og så et par sandaler til senere på aftenen. Muligvis nogen jeg har i forvejen, som godt nok er en smule slidt, men som jeg ved sikkerhed ved er gode til langt ud på de små timer... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SÅ kom skoene i hus :floejt:

Jeg er simpelthen så glad for dem, og har haft dem på flere gange i dag. Ha ha. 

Endelig har jeg fået fat i noget danseundervisning, og enda i nærheden. Vi skal booke en time om 14 dage. Kørsel er jeg ikke nået længere med, men jeg satser på det lykkes tilsidst. 

På tirsdag skal vi ind og spise en frokost på Moltkes, så vi prøver hele menuen. 

De her uger går så stille og roligt, at jeg begynder at frygte jeg har glemt noget...kender I det? :tunge:

nyesko.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

On 21/5/2016 at 8:49 PM, blirjegnogensindegift said:

SÅ kom skoene i hus :floejt:

Jeg er simpelthen så glad for dem, og har haft dem på flere gange i dag. Ha ha. 

Endelig har jeg fået fat i noget danseundervisning, og enda i nærheden. Vi skal booke en time om 14 dage. Kørsel er jeg ikke nået længere med, men jeg satser på det lykkes tilsidst. 

På tirsdag skal vi ind og spise en frokost på Moltkes, så vi prøver hele menuen. 

De her uger går så stille og roligt, at jeg begynder at frygte jeg har glemt noget...kender I det? :tunge:

Ork ja! Det er lidt som om, man venter på en bølge af mærkelige ting, der også skal håndteres/besluttes/købes/arrangeres :lol:

Det lyder spændende med jeres danseundervisning - du må meget gerne berette, når I kommer så langt. Selv klarede vi den med at dele en flaske vin og gøre ligesom dem på Youtube (vinen var mest for at skabe den autentiske stemning - vi regner ikke med at være helt ædru omkring midnat til bryllupsfesten) :floejt:

0

Del dette indlæg

Halleluja

I går var vi nede på Moltke for at spise prøvemiddag og ALT var lækkert. Billederne taler vist for sig selv - og jeg kom til at starte på den ene forret og hovedretten inden jeg tog billede, for den var bare SÅ lækker...så pynten ser ikke så pæn ud... ha ha. 

Vi kunne ikke bestemme os for hvilken rødvin vi ville ha, så vi fik da bare en flaske af hver med hjem så vi kunne smage mere og tænke os om. 

Der var dækket fint op til os i en lille "bar", med bar og nogle borde. Tommy, vores kontakt, havde sat en hyggelig playliste på og gik lidt frem og tilbage så vi kunne spørge men også samtidig spise en romantisk middag (som så var frokost...ha ha...så blev lidt snalrede der lidt på dagen). 

Vi føler os virkelig godt behandlet og er glade for vores valg af feststed. 

IMG_1497.jpg

IMG_1499.jpg

IMG_1501.jpg

IMG_1505.jpg

IMG_1509.jpg

Redigeret af blirjegnogensindegift
0

Del dette indlæg

3 hours ago, blirjegnogensindegift said:

Halleluja

I går var vi nede på Moltke for at spise prøvemiddag og ALT var lækkert. Billederne taler vist for sig selv - og jeg kom til at starte på den ene forret og hovedretten inden jeg tog billede, for den var bare SÅ lækker...så pynten ser ikke så pæn ud... ha ha. 

Vi kunne ikke bestemme os for hvilken rødvin vi ville ha, så vi fik da bare en flaske af hver med hjem så vi kunne smage mere og tænke os om. 

Der var dækket fint op til os i en lille "bar", med bar og nogle borde. Tommy, vores kontakt, havde sat en hyggelig playliste på og gik lidt frem og tilbage så vi kunne spørge men også samtidig spise en romantisk middag (som så var frokost...ha ha...så blev lidt snalrede der lidt på dagen). 

Vi føler os virkelig godt behandlet og er glade for vores valg af feststed. 

IMG_1497.jpg

IMG_1499.jpg

IMG_1501.jpg

IMG_1505.jpg

IMG_1509.jpg

hvor ser det lækkert ud 

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pyha, nu er der under en måned til :o

Det rykker godtnok tæt på, og jeg begynder at føle mig en smule presset, MEN i denne uge har jeg (og også manden) fået:

Bestilt kørsel - en fed gammel citroen i hvid
Betalt bryllupskagen og formidlet kontakten til feststedet så de har styr på det med levering
Købt risposer i tyl, nu mangler jeg at købe de fuglevenlige ris til at fylde i
Været i kirke og vælge salmer og præ-/postludium
Bekræftelse på brudebuket og små brystbuketter til herrerne (altså manden har ordnet det)
Købt en milliard glowsticks så der er sjov og spas til om aftenen på dansegulvet 
:tunge:

Præsten kommer først tilbage fra orlov den 20. juni, så det stresser mig en smule. Dog satser jeg på hun er med på de salmer jeg har valgt, og at ting ellers klapper med det hele deroppe. 

Den kommende uge skal jeg/vi:

Ha sat prøve-hår  og makeup
Til skrædder for sidste gang, og ha kjolen med hjem hvis alting er som det skal være
Til danseundervisning
Lave et fuldt overblik over gæsteantal og begynde at lave bordplan

Det bli'r en uge fuld af begivenheder :lol:

hyldeblomster.jpg

0

Del dette indlæg

Så har vi været til dans :cheerleader3: Jeg var SÅ spændt på det, og frygtede jeg ville gå derfra med følelsen af at være en elefant på et dansegulv - med 6 ben.... Men det gik faktisk rigtig fint. Hun var SÅ dygtig vores lærerinde Lene, og vi gik fra at stå med grundtrin til at danse i rigtigt tempo og dreje rundt. 

Derefter gav hun os en masse gode tips til hvordan vi afholder brudevals og hvad vi skal sige til toastmasteren, og det var lige før at det var flere penge værd end dansen - så hun 

kan VARMT anbefales hvis man bor i Storkøbenhavn. 

Jeg har også været til prøve på hår/makeup. Resultatet blev rigtig fint, og når håret er nyfarvet så bli'r det endnu bedre :thumbsupsmileyanim: Vi er blevet enige om at det brune på øjnene skal ha' lidt mere guld, men ellers bliver det som det ser ud på billedet. 
Håret er jeg også rigtig tilfreds med. Masser af krøl, let opsætning så sløret kan sættes fast og ellers sommer-boheme. 

Kjolen er hentet, og hænger nu ovenpå i dragtpose. Det er svært ikke at gå derop og kigge sådan ca. hele tiden ()()

I morgen smutter vi på en uges ferie til Skagen, så der kommer ikke til at blive planlagt så meget. Jeg har dog lavet første udkast til bordplanen, så den skal vi kigge igennem når vi er deroppe. 

IMG_2042.jpg

IMG_2041.jpg

IMG_2038.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer