Toves

Lokale i København

8 posts in this topic

Hej alle sammen

Jeg er lige blevet medlem, min kæreste og jeg vil gerne giftes i foråret 2017.

Vi leder efter lokaler i København, som er til at betale, og hvor man må feste til efter midnat. Vi regner med at blive 50-60 mand. 

Vi er begge fra Jylland, og vi er stadig ikke 100 procent besluttet på København, kun hvis vi finder det rigtige sted. Jeg vil meget gerne giftes i Stefanskirken på Nørrebro. Vi drømmer om et afslappet bryllup med god mad og vin med vores famile og venner. 

Vi har også kigget på spejderhytter, da folk gerne må blive hængende til de dratter om, men alle hytter ligger langt fra København.

Håber der er nogle af jer, der kan anbefale et sted:)

Lige nu er alle muligheder som sagt åbne, dato, sted, landsdel og 117 andre ting!

0

Annonce ♥

Vi skal holdes vores bryllup i Cirkel-Ordenens selskabslokaler på Frederiksberg - lige på grænsen til Nørrebro. Det er meget fornuftige priser og vi må fester til klokken 5 om morgenen.

0

Skal det være inklusiv mad og med servering opdækning osv?

Vi skal holde vores på Moltkes Palæ. Det er ikke billigt hvis man vælger alt ekstra tilbehør, men de har flere modeller og en "festberegner". Prøv det?

Vi bliver 80 personer og har taget lokalerne til kl 02. Man kan også sagtens ha dem længere hvis man vil. 

De ligger inde i Dronningens Tværgade, tæt på metro og mange hoteller. 

Ellers er der vist et par kirker på Nørrebro der har lokaler man kan leje. Der ligger også nogle festlokaler inde i Store Kannikestræde, KFUM lokaler. Men der skal man vist selv sørge for mad og borde osv. 

0

Har spillet både på Moltkes Palæ, Cirkelordenens selskabslokaler og i KFUMs lokaler. De to førstnævnte steder er oplagte til en bryllupsfest hvorimod jeg ville holde mig fra KFUMs. Lokalerne er alt for store og de er heller ikke specielt handicapvenlige da der er trapper op. Hvis det I ønsker er en fest som først slutter ved 5 tiden så er Cirkelordenen mest oplagt. Det er faktisk meget få steder i København (med betjening) hvor man har mulighed for det. Selvom det hedder sig at man kan købe ekstratimer er ekstratimerne ofte oppe i en pris hvor mange står af og er der kun 10-15 personer tilbage lukker de festen af uanset hvad. Det er i hvert fald min erfaring.

I bør først og fremmest gøre op med jer selv om I ønsker en såkaldt færdig løsning som indbefatter alt eller I blot vil leje lokalerne og selv stå for alt. I kan måske hente noget inspiration fra vores referenceliste   

0

Annonce ♥

Hej Toves

Stort tillykke med jeres kommende bryllup

Kender i Schæffergården i Gentofte? Vi er beliggende i skønne omgivelser med store grønne arealer, egen lille skov og sø.

Vi kan stå for festen i et af vores smukke festlokaler - Festsalen i jagtslottet, vores skønne villa eller moderne restaurant.

Se mere på www.schaeffergaarden.dk og send mig gerne en mail hvis i kunne tænke jer en rundvisning charlotte@schaeffergaarden.dk.

Charlotte / Selskabsansvarlig

Læs mere om Shæffergården

0

Sejersbøl, hvad er vilkårene for at holde fest i Cirkelordenen? Må I selv have noget med? 

0

Det tør jeg næsten godt sige at I ikke må, bortset fra bryllupskage. Det er et decideret feststed hvor I køber en færdig løsning med mad, drikkevarer m.v. og jeg tvivler på at man selv må have drikkevarer med hvis det er hvad I er ude i.  

0

Annonce ♥