Momholm

Mommerne

8 indlæg i dette emne

Et nyt forsøg på en planlægningstråd

Hej med jer alle sammen

Den 24. februar 2016 friede jeg til min kæreste... og nu er han min forlovede :loveshower: Kort efter oprettede jeg en planlægningstråd her på forummet, men under en opdatering gik der et eller andet galt og halvdelen af den forsvandt. Jeg blev muggen og tænkte så kan det da også være lige meget - jeg skulle alligevel også læse til eksamen. I fredags sluttede jeg min uddannelse, og nu kan jeg altså ikke lade være med at forsøge igen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores forhold

I 9. klasse skal man en uge i praktik. Det var ikke med min gode vilje, så jeg endte med at trække lod mellem de forskellige muligheder, som jeg havde. Derfor var jeg en uge i praktik i en boghandel i oktober 2006. Da ugen var slut, var jeg klar over, at jeg var nødt til at få et job i den boghandel for jeg fik sommerfugle i maven når jeg var der. H2B var på det tidspunkt elev i selv samme boghandel og selv om han var meget ældre end mig (7 år), syntes jeg at han var meget spændende. Den korte version er at jeg fik jobbet og stalkede H2B i 3 måneder indtil han indvilgede i at se bort fra aldersforskellen og indlede et forhold med en elev fra 9. klasse. Vi har været kærester siden 14. januar 2007 og i dag er aldersforskellen heldigvis ikke noget folk lægger mærke til. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Frierier

Efter 9 års forhold (og 4 års plagen) kunne jeg ikke holde ud at vente længere. Da jeg konstaterede at 2016 er et skudår og kvinder derfor må fri besluttede jeg mig for at tage sagen i egen hånd. Den 24. februar 2016 (skuddagen) ville jeg fri til H2B. Jeg havde ikke de store bekymringer til hans svar og havde derfor booket både lokaler og kok før han anede hvad der var under opsejling. I mellemtiden nåede jeg dog at blive nervøs fordi folk blev ved med at spørge hvad jeg ville gøre hvis han sagde nej. :blink:

Han sagde imidlertid ja :loveshower:

Jeg friede til ham med Magickort. Han er en rigtig nørd og jeg ville derfor overraske ham med noget rigtig nørdet. Derfor havde jeg designet mine egne kort (næsten efter spillets regler) og sammen sat mit eget deck, som jeg kunne spille mod ham med. Jeg har lavet næsten 40 forskellige kort, men her er nogen af dem.

Proposal.jpgEngagement Ring.jpgPatience is a Virtue.jpg

Hvis der er nogen der er interesseret i at vide hvordan de er lavet eller vil se flere så spørg endelig. Men hvis i andre ikke er lige så nørdede som os vil jeg ikke bebyrde jeg med flere nørderier lige nu :floejt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Feststedet

Som nævnt havde jeg allerede inden frieriet booket både feststed og kok (men maden kommer der mere om senere). Faktisk var det oplysningen om at feststedet var begyndt at blive booket ud i sommeren 2017 der fik skoen til at falde. Hvis jeg ville giftes i sommeren 2017 så var det altså nu jeg skulle beslutte mig.

Festen skal holdes på Brøruphus Efterskole. De har lige fået nye lokaler og de er alt hvad jeg drømmer om. Alt hvad man kan tænke sig at få brug for er på stedet - hvide duge, runde borde, sølv lysestager, sølvfade, dansesal og jeg skal komme efter jer. Desuden kan gæsterne selvfølgelig overnatte i dobbeltværelse med eget bad. Det føles næsten som et dyrt bryllup, men jeg er så uendelig heldig at min mor arbejder på skolen og derfor koster det gratis at låne den i festlige anledninger. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 28/6/2016 at 3:46 PM, Momholm said:

Frierier

Efter 9 års forhold (og 4 års plagen) kunne jeg ikke holde ud at vente længere. Da jeg konstaterede at 2016 er et skudår og kvinder derfor må fri besluttede jeg mig for at tage sagen i egen hånd. Den 24. februar 2016 (skuddagen) ville jeg fri til H2B. Jeg havde ikke de store bekymringer til hans svar og havde derfor booket både lokaler og kok før han anede hvad der var under opsejling. I mellemtiden nåede jeg dog at blive nervøs fordi folk blev ved med at spørge hvad jeg ville gøre hvis han sagde nej. :blink:

Han sagde imidlertid ja :loveshower:

Jeg friede til ham med Magickort. Han er en rigtig nørd og jeg ville derfor overraske ham med noget rigtig nørdet. Derfor havde jeg designet mine egne kort (næsten efter spillets regler) og sammen sat mit eget deck, som jeg kunne spille mod ham med. Jeg har lavet næsten 40 forskellige kort, men her er nogen af dem.

Proposal.jpgEngagement Ring.jpgPatience is a Virtue.jpg

Hvis der er nogen der er interesseret i at vide hvordan de er lavet eller vil se flere så spørg endelig. Men hvis i andre ikke er lige så nørdede som os vil jeg ikke bebyrde jeg med flere nørderier lige nu :floejt:

Det er jo genialt :) Og sejt at du friede til ham. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen tilbage Momholm. Tillykke med det kommende bryllup og hatten af for et totalt gennemført frieri - hvor er det bare opfindsomt og tjekket. :thumbsupsmileyanim:

Lyder som et rigtig fedt sted I skal holde festen - jeg glæder mig til at følge med her.

 

Mvh, Stine. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer