mrandmrshansen

Ventetid på bryllupsbilleder

17 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi blev gift den 21. maj og vi venter stadig på vores billeder.. Fotografen sagde, der ville gå 3-4 måneder. Dette skyldes at han har fuldtidsjob ved siden af og skal redigere 150 billeder..

En uge efter brylluppet modtog vi 9 "teaser" billeder, så vi kunne se stilen på billederne..

vi venter spændt og er sikre på at billederne er ventetiden værd..

0

Del dette indlæg

Vi lever altid efter 1-2 uger. 

Nogle fotografer photoshopper rigtig meget, skifter øjne og hoveder mellem de forskellige billeder etc  dette tager meget tid.

Når vi er ude, så lægger vi lys mm korrekt, så redigerings arbejdet bliver lille som muligt.

Se lidt mere her

http://4onceinyourlife.com/behind-the-scenes/

(Vi skyder bryllup hver weekend, så vi skal helst være færdig med redigering inden næste bryllup)

/Torben

www.4onceibyourlife.com

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

17 hours ago, 1stkMarianne said:

Vi blev gift den 21. maj og vi venter stadig på vores billeder.. Fotografen sagde, der ville gå 3-4 måneder. Dette skyldes at han har fuldtidsjob ved siden af og skal redigere 150 billeder..

En uge efter brylluppet modtog vi 9 "teaser" billeder, så vi kunne se stilen på billederne..

vi venter spændt og er sikre på at billederne er ventetiden værd..

:o det var godt nok lang tid. 150 billeder er da ellers ikke særlig meget.

Vi har lige fået mail om at vi får dem senest mandag i næste uge (vi blev gift 30.7) så det glæder vi os meget til :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er nok altid en god ide at spørge sin fotograf hvor langtid der går inden man får billederne så man ikke bliver skuffet efterfølgende hvis man havde regnet med at skulle bruge dem til takkekort.

Jeg aftaler altid med mine brudepar at de får de redigerede billeder indenfor 2 uger og det gælder også heldagsbryllupperne hvor der er 1200 billeder inkluderet :-)

www.makingmemories.dk

0

Del dette indlæg

Hvis jeg var jer, ville jeg rykke for billederne.
2-3 måneder er alt alt for lang tid. Jeg kunne godt blive bekymret for, om I får billederne. Så jeg synes, I skal presse jeres fotograf lidt.

Som brudepar er man jo spændt på at se sine billeder, så de bør have en høj prioritet hos fotografen

Min leveringstid er 2-3 dage.!
Og så er jeg med i 8 timer, og leverer  300 - 500 billeder, alle sammen professionelt billedbehandlet.Men så får den også hele armen, ligesom til brylluppet.
25 års erfaring som pressefotograf, og 250 bryllupper giver jo en vis rutine :)

Hvis du er nysgerrig, kan du se eksempler på mit arbejde her:

http://www.visuelmedie.dk/billeder/bryllupper/

God fornøjelse med jeres billeder, når de kommer :)

Hilsen,
Michael / Visuelmedie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

6 hours ago, Ki Schou said:

Hvad er I blevet lovet af leveringstid? Kan se I er blevet gift den 30/7, så det er jo ikke så forfærdelig længe siden :)

Hun sagde det max var 2 uger til et bryllup. Vi havde et engagement shoot sent 2015 hvor vi også blev lovet to uger. Da de to uger så var ovre, rykkede vi og fik at vide der gik en uge mere. En uge senere blev det så rykket endnu en uge, så det i alt tog en måned.

På grund af episoden med engagement shoot fortalte vi hende så at vi helst så der blev overholdt den tidsramme hun gav os, og at vi hellere ser hun siger 3 uger og så måske leverer efter 2 end at gøre det omvendt. Jeg ved så også at jeg går meget op i at aftaler bliver overholdt.

0

Del dette indlæg

17 hours ago, Ki Schou said:

medmindre SKAT har penge til gode ;)

Det passer så ikke helt for hele SKATs inddrivelsessystem er lagt ned og sat i bero som følge af de retssikkerhedsmæssige problemer deres nuværende system gav. :) Jeg tilslutter mig Michael Altschul ovenfor. 1stk.Marianne har tydeligvis en meget sjældent set tålmodighed og det må man tage hatten af for men jeg ville også rykke. Udover at 3-4 måneder er rigtig lang tid så virker undskyldningen med fuldtidsjob ved siden af lidt søgt. De 3-4 måneder ligger jo i en periode hvor der er mange andre bryllupsfester. Man kunne måske forstå det hvis vi havde talt august/september, hvor han vidste at han havde bedre tid i efteråret hvor der netop ikke er så mange bryllupsfester. Derudover taler vi om en periode hvor de fleste, med et fuldtidsjob, bruger nogle af deres 5 ugers ferie.  

0

Del dette indlæg

Vi fik at vide at det ville tage op til 3 uger. Det er det naesten gaaet, og har i dag faaet en mail at grundet sygdom gaar der lige et par dage ekstra. Det har vi sagt fair nok, bare glad for at der blev kommunikeret. 

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer