StineEriksen

Feststed syd/midtfyn?

4 posts in this topic

Jeg føler snart, at jeg har søgt og søgt og søgt rundt på google for at finde det perfekte sted, men lige nu føler jeg mig lidt fortabt.

Så er der nogen herinde, der kender til et sted med hyggelige/romantiske rammer, gerne med natur omkring? Vi har valgt et boho/natur tema til vores bryllup, og kunne godt tænkte os at stedet kunne matche temaet lidt. Vi er rimelig åbne overfor om det er hotel, restaurant, forsamlingshus, eller et sted hvor vi selv skal stå for maden. Men vi er begrænset til ca. 800 kr. pr kuvert inkl. drikkelse, og så bliver vi mellem 45-50 mennesker til festen. Som sagt skal det helst være omkring syd/midtfyn så vores gæster ikke skal så langt.

Steder vi har besøgt er Faaborg Fjord Hotel, og så er vi ved at undersøge mulighederne på Cafe Jomfru Rigborg på Egeskov Slot.

Men er der mon nogen, der lige har et sted i tankerne?:o

0

Annonce ♥

Hej Stine.

Jeg ved godt, det her er nordfyn, men vi holder vores bryllup på Skovgården i Vejlbyskov, det er et virkelig fedt sted! :)

Mvh, Stine.  

0

Jeg ved ikke om I har fundet et sted endnu, men har I prøvet Restaurant Skovlyst i Svanninge Bjerge? 
Jeg kunne ikke lige finde deres priser på deres hjemmeside, men jeg synes det ville være et ret skønt sted at holde bryllup :) 

0

Annonce ♥