99banne

Lyskæder, hvor?

13 posts in this topic

Kære brides og grooms to be,

Som flere af jer andre, vil vi gerne pynte op med en masse lyskæder til brylluppet. Så derfor, er der nogen der kender et godt sted at købe dem?

0

Annonce ♥

Hvor henne i landet er I ca ?

0

Århus-egnen, men kører til Viborg dagligt

0

Hvilken type lyskæder? :-) Vi er jo på vej ind i julesæsonen, så de forhandles de fleste steder nu, men det kan godt betale sig at vente til januar/februar med at købe dem, da priserne falder efter jul.

0

Annonce ♥

Vi har købt i Bauhaus for nogle uger siden. Vi har nu 4 kæder å 34 m/stk med 1500 led lys på hver. Det må være nok, tænker jeg... :lol:

0

10 hours ago, enkenoguniformen said:

Vi har købt i Bauhaus for nogle uger siden. Vi har nu 4 kæder å 34 m/stk med 1500 led lys på hver. Det må være nok, tænker jeg... :lol:

Fantastisk - det er præcis sådan nogle jeg er på udkig efter! Det må jeg skynde mig at hamstre☺️

0

Ellers prøv at tage fat i Gert i Discosupport (Viborg). Han har helt sikkert nogle på lager.

0

Alle byggekæder osv. har dem nu, fordi det er ved at være julesæson :) Harald Nyborg har vist både diodekæder, men også dem med almindelige lyspærer i :)

0

Annonce ♥

De fleste i handlen er vist med LED lys - Gudskelov :)  Får ofte spørgsmålet "hvor meget strøm skal I bruge" og kan med sindsro sige at 1 enkelt stikudtag (10 ampere) er rigeligt (til de alm. bryllupssetups) fordi det meste af vores lys er LED lys. Men prøv at forestil jer 20 - 40 (mindst) alm. lyspærer á 60 watt så taler vi 5-10 ampere i forbrug hvortil kommer evt. fadølsanlæg o.l. Samtidig afgiver så mange alm. pærer meget varme og det er ikke just det der er brug for i et festlokale. Taler vi udendørs/I et telt er alm. lamper no go af sikkerhedsmæssige årsager. Fordi de ofte hænger meget tæt på loftet/siderne hvor der vil være meget fugt :)

0

til_loftet.jpg

Edited by snuske
0

Just now, snuske said:

til_loftet.jpg

Du kan også købe sådan en til en flagstang og gøre sådan her. 

0

Det ser super godt ud! God idé. :cheerleader3:

0

Annonce ♥

2 hours ago, snuske said:

Du kan også købe sådan en til en flagstang og gøre sådan her. 

Det var da egentlig et genialt trick! Jeg må lige måle salen.

0