Sign in to follow this  
Followers 0
Lauramaria

Bryllupsplanlægnings serier/videoer

6 posts in this topic

Kender i nogle gode serier, programmer, youtube videoer eller måske blogs, hvor man ser hvordan folk forbereder deres bryllup, altså hvor man følger med i planlægningen fra start til slut? 

Jeg har set cheapest weddings på Netflix 

på forhånd, tak :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Er chespest weddings værd at se?  Har slet ikke overvejet den slags. 

TLC kører en serie der hedder "I want that wedding" om man kan se den andre steder ved jeg ikke. Handler ikke om forberedelserne,  men i hvert program får man indblik i tre forskellige (amerikanske) bryllupper i tre forskellige prisklasser. 

Og selvfølgelig både den danske og den engelske(?) udgave af hvad bruden ikke ved. 

0

Cheapest wedding følger man i hvert afsnit 2-3 par som vil have et bryllup til få penge, jeg synes det giver gode idéer til steder at spare, og de får ofte rigtig flotte bryllupper på trods af et meget stramt budget. Dog er der mange der vælger at handle brudekjole på eBay osv. Så det kan godt blive lidt for billigt 

0

12 minutes ago, Lauramaria said:

Cheapest wedding følger man i hvert afsnit 2-3 par som vil have et bryllup til få penge, jeg synes det giver gode idéer til steder at spare, og de får ofte rigtig flotte bryllupper på trods af et meget stramt budget. Dog er der mange der vælger at handle brudekjole på eBay osv. Så det kan godt blive lidt for billigt 

Jeg har allerede set de første par afsnit,  selvom jeg var lige ved at stå af efter første afsnit, fordi jeg synes det var så synd at parret hvor kun halvdelen af gæsterne dukkede op skulle stilles til skue.... Men ja de fleste af de andre får da også meget ud af det hele. 

0

Annonce ♥

12 minutes ago, Frigga said:

Jeg har allerede set de første par afsnit,  selvom jeg var lige ved at stå af efter første afsnit, fordi jeg synes det var så synd at parret hvor kun halvdelen af gæsterne dukkede op skulle stilles til skue.... Men ja de fleste af de andre får da også meget ud af det hele. 

Enig! Jeg synes også det er en lidt mærkeligt klippet serie. 

Nogle af parrene laver jo nogle fantastiske bryllupper til få penge mens nogle af de andre jo er nærmest sølle. Men jeg tænker ikke det kun handler om pengepung men også om der ikke er så mange ressourcer at gøre godt med. De par kunne jeg godt undvære, da de netop bare bliver udstillet. 

0

Det er reality-tv det hele. De amerikanske programmer kan du umiddelbart ikke bruge til noget da der er milevid forskel på den måde man holder bryllupsfester i USA og DK. Det gælder i særdeleshed økonomisk. De danske programmer er ren udstilling :)Jeg har selv deltaget i TV-serierne  "4 bryllupper" og "Hvad bruden ikke ved" for en del år siden hvor jeg var hyret af brudeparrene (i det ene tilfælde af gommen). Dvs. det foregik helt udenom TV2/TV3 og Blu. I det første tilfælde kom de bad om at musikken blev slukket når de skulle interviewe folk ved bordene og det virkede meget stift. I det andet tilfælde på en lille kro lang pokkers langt oppe i Jylland :) var TV folkene knap så meget på under selve festen og det virkede mere naturligt men ved begge fester fornemmede man tydeligt at gæsterne var påvirket af det. Ud fra dette og de øvrige udsendelser jeg har set vil jeg vove den påstand at man ikke kan bruge det til meget planlægningsmæssigt :)

0