Sign in to follow this  
Followers 0
Cecilie Hansen

Bryllupsrejse

5 posts in this topic

Hej piger, da jeg skal giftes næste år december 2020. Har jeg brug for nogle idéer til hvor i ville anbefale at jeg skulle rejse hen til min bryllupsrejse? Jeg vil helst gerne til et varmt land og tænker på at rejse lige efter brylluppet 

0

Annonce ♥

Normalt er det billigt at rejse i ugerne lige før jul. Men da jeg normalt undgår de rigtigt varme steder, så har jeg ikke de mange forslag.

Og dog; hvis I går efter bountystrand og blot vil tilbringe tiden med at flette fingre og kikke hinanden dybt i øjnene, så var det resort jeg var nogle dage på i den Dominikanske repuplik meget romantisk. Og jeg tror det var ret typisk for den Dominikanske republik.

0

Jeg har mange gode bud, men December er ikke et optimalt tidspunkt at rejse på. Uanset om I vil på safari i Sydafrika, eller til Bali eller Vietnam. Her er efteråret og foråret de bedste perioder at rejse dertil i. Alle tre steder der varmt kan anbefales! :) 

Så hvis I søger varme, tænker jeg i er nødt til at lægge rejse tidligst marts-april 2020. Jeg tror desværre det bliver svært at forene tidspunktet med varme. Håber I finder en god løsning.

0

Se evt her

0

Annonce ♥

Hvad er budgettet for jeres bryllupsrejse og hvor længe vil I gerne være afsted? Og skal det udelukkende være en strandferie eller er i til kultur og oplevelser?

Der er masser af fede steder at rejse hen i december, men der skal jo både tænkes på budget og forventninger til rejsens "indhold". Så med lidt nærmere info er det nok nemmere at komme med gode bud.

0