LiKaNi

Bryllups organizer

4 posts in this topic

Hej alle

Jeg er så småt gået i gang med at planlægge mit bryllup, som skal stå ultimo August/primo September 2021, og kunne rigtig gerne tænke mig at finde en bryllups organizer, i.e. en flipbog/notesbog/etc, til at holde styr på alle mine løse tanker og lignende.

Jeg kunne selvfølgelig bare købe en blank notesbog, men kunne godt tænke mig en guidende hånd, men alle de ting der skal tænkes på.

Nogen der kender til noget, der kunne bruges?

0

Annonce ♥

Jeg kender ikke lige en færdig bog du kan bruge som du beskriver.

Men jeg har forslag til god hjælp til at organisere i et blank notesbog.

Bogen ''Bryllupsguide'' giver gode råd til hvordan man griber den overordnede planlægning an.  Forslag til brainstorm og lister. Og bl.a. råd til budget og hvordan udgifterne typisk fordeler sig. Den kan evt lånes på biblioteket.

LILLYs hjemmeside har en huskeliste med anbefalinger til hvornår de forskellige ting skal besluttes.

Det samme ligger i appen wedbox planner (gratis og dansk), men jeg ved ikke om den er rellevant for dig når du spørger til en fysisk organizer.

0

Jeg kom også lige i tanke om den liste jeg lavede, med input fra andre brude, hvad man skal/kan overveje om der skal være plads til i budget.

Den ligger her.

1

Jeg vil anbefale et simpelt Excelark. Der kan du lave undergrupper og emner via ark og hvad budgettering og økonomi angår er Excel jo genialt.

0

Annonce ♥